Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskojen Hämeenlinnan treffit

14.10.2007 |

Elikkäs oliskos innokkaita treffaamaan Hämeenlinnassa? Ehdottakaas päivämäärä, kellon aikaa ja paikkaa! :)

Bejpi ja Eveliina

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en osaa paremmin ehdotella aikaa tai paikkaa...

hannnah

Vierailija
2/38 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä kanssa kiinnostais... YLLÄRIYLLÄRI!!!

Mutta siis meille sopis vasta viikolla 45, kun on mulla lomaviikko... Mut ei mielellään ke eikä to... Mutta me kattellaan mikä muille sopii, ja tullaan jos päästään, jos huolitte, kun " kuulutaan" jo tuonne taaperoihin...

napero ja Eetu 1v8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa en tähän hätään osaa ehdottaa, riippuen varmaan osanottajien määrästä mihin kannattaa mennä, mutta eipä tämä kovin iso paikka ole..

Meille sopii pääsääntöisesti koska vaan, ei perjantait, silloin ollaan uimassa.

Aikakin on aika sama meille. Jos nyt ei ihan aamusta.. :)

Vierailija
4/38 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltais kans kiinnostuneita, mutta tuo vk 45 on meillä jo aika täyteen buukattu... maanantai on ainut täysin vapaa päivä meille. Sillä viikollahan on noi Tampereen enskatreffit ke 7.11. klo 13, jos jotakuta sieltäpäin kiinnostaa tulla tänne asti.

Mutta tosiaan me tullaan, jos aikatauluihin sopii, mut meidän takia ei tartte aikatauluja räätälöidä. :) Torstai on meille aina huonoja, muina päivinä yleensä onnistuu sumplia.

-Osse ja typykkä 11kk

Vierailija
5/38 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hetki hiljaista aikaa, kohta lähen kotiin... Mutta siis...

Mulle (meille) sopivia päiviä ovat 24.10, 29.10, vko 45 (tullaan kyllä Tampereenkin treffeille!!),19.11, 22.11 ja 27.11. Ja kellon aika mieluiten noin klo 14. Muukin aika käy. Mutta siis nää on vaan mun ehdotuksia! Ja jos muille sopii paremmin joku muu päivä, niin sitten jätetään väliin!

napero ja Eetu 1v8kk

ps paikalla ei oo väliä... käy ihan mikä vaan

Vierailija
6/38 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopis parhaiten Naperon ehdotuksista 22.11.. Meillä on ma ja ke kerhot, mutta jos muille ei tuo 22.pvä käy, niin voidaan jättää väliin kerho!

Mut paikka, mä en tiedä muun kuin sen Rosson, missä oli kerran treffit.. Ehdottakaa, ketkä tiedätte paikkoja!

Bejpi

Vierailija
7/38 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonpa mä ollut hiljaa:) mut siis toi 27.päivä käy meille. ja rosso oli ainakin viime kerran perusteella ihan ok (silloin tosin tais olla melkein kaikki vielä paikallaan pysyviä nyyttejä ja nyt jo ainakin joillain on menoa:))

ja osse: ehottomasti samalla kyydillä!

tikru

Vierailija
8/38 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla teen yhteenvetoa tulijoista ja hei enää ei oo kuin 9päivää treffeihin!!!

Bejbi ja Eve

Tikru ja Ronja

Osse ja Typy

Napero ja Eetu

Emka ja Kari

Hannnah ja vauva

Lycka ja H

Onkos viel muita kiinnostuneita? Kandi, Jenni, Quu? (kun kerta olitte viimeksikin...) Amy ja Emmi ei vissiin pääse? Eikä pikkumilli ja Aksu? Entäs Miamik?

Me ei varmaan ihan kaheksi keritä, mutta tullaan HETI kun päästään (johtuen että Eetu on hoidossa tuon päivän, ellen saa Eetua isälleni, niin sitten voitais keretä vähän aikaisemmin...)

napero ja Eetu

Vierailija
9/38 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä EHKÄ päästäis Aksun kanssa mukaan. Mutta nyt riippuu ihan miten ton työtaistelun kanssa käy... eli mulla on harjoittelu silloin vielä menossa jos työtaistelu on ohi, mutta toki saan silloin vapaapäivän laitettua itelleni kun teen vuorot ite, mutta sitten jos työtaistelu on kesken niin en vielä tiedä mitä silloin koulun puolesta sitten on... mutta pienellä varauksella mä voisin meidät ilmoittaa mukaan

pikku-milli & Akseli

Vierailija
10/38 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta ei päästä. Mulla on koulua/pakollisia etätöitä joka päivä..

Vierailija
11/38 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hämeenlinnassa jotain kerrankin tapahtuu, niin ehdottomasti me tullaan kanssa. Eli 27.11 kello 14 Rossossa. Me ei tarvita syöttistä kun Aku on vielä niin pieni. Viihtynee tuo ajan autoistuimessa ja sylkyssa.

Vierailija
12/38 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaan vielä.

Vierailija
13/38 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kaikille jos mukaan tulee ei palstaileva äiti ja 1v 4kk poika? Even poikaystävä siis.. ;)

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
14/38 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bejpi:

Sopiiko kaikille jos mukaan tulee ei palstaileva äiti ja 1v 4kk poika? Even poikaystävä siis.. ;)

Bejpi ja Eveliina

minulle ainakin sopii, sillä en muutenkaan ole nähnyt muita kuin peipposkan livenä.

Tajusin tänään että en ole muistanut soittaa sinne rossoon ja varoittanut että tulemme.. no eiköhän me sekaan mahduta joka tapauksessa.

Vierailija
15/38 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vitsit että mä oon oottanut tätä päivää. Ja nyt näyttää siltä että päästään sinne. Eetu on siis terve, mä vähän pelkäsin, että tulee kipeeksi niinkun viimeksi Tampereen treffiaikaan...

Mitenkäs Tikru ja Osse, onko tytöt terveitä? Ja pääsette tulemaan, eiks joo?

Mites Pikkumilli ja Aksu?

Emka ei se mitään haittaa vaikket muistanut soittaa, mennään kokeilemaan sinne ja jos ei mahuta niin sitten mietitään jotain muuta paikkaa eiks vaan?

Mulla on ainakin bejbin numero, joten jos ei ihan kaheks keretä, niin saan sitten Bejbin kiinni...

Mutta joo, jos tää nyt alkais keittään puuroo muksuille...

napero, joka töissä ja Eetu, joka vaarilla hoidossa

Vierailija
16/38 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei päästä tulemaankaan treffeille :(

HAUSKAA PÄIVÄÄ KUITENKIN KAIKILLE!!!

Vierailija
17/38 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeistä, oli kivaa! Oli hauska tutustua emkaan ja peipposkaan (meniköhän oikein?) ja poikiin. Ai että meillä isompien äideilläkö muka vauvakuume, kummia ajatuksia... :D

harmi, et lycka ei päässytkään paikalle. Ihmettelinkin, kun rosson tarjoilija kyseli et missäs seitsemäs äiti-lapsi-pari on, en muistanut et teidän piti kans tulla!

-Osse ja typykkä

Vierailija
18/38 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauskaa nähdä vähän isompiakin " vauvoja" . ja päästä ihan oikeasti ihmisten kanssa tekemisiin. Aina on mukava nähdä uusia naamoja ja varsinkin mammoja kun ei niitä vielä omassa kaveripiirissä niin montaa ole.

Vierailija
19/38 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava nähdä ja toivottavasti pääsen toistekkin treffailemaan Akun kanssa!

Vierailija
20/38 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo ehdin unohtaa koko treffit... mutta ei me kyllä olis tällä kerralla päästykään kun mulla olis ollut eilen aamuvuoro. Tosin en päässyt sitten sinnekään kun Aksu on kuumeessa taas