Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ihan kamalan kamalaa, jos 5-vuotias sanoo aikuiselle " Pois tieltä" ?

Vierailija
13.10.2007 |

Oma tyttöni täräytti noin vieraalle tädille (noin nelikymppiselle) tänään noin kenkäkaupassa. Täti ei sanonut mitään, mutta jos katse olisi voinut tappaa niin kuolleita olisimme. Hän jopa lähti koko kaupasta pois, vaikka oli alunperin ilmiselvästi ostopuuhissa.



Ymmärrän toki, että tyttöni käyttäytyi huonosti ja olisin pyytänyt tältä vieraalta henkilöltä anteeksti hänen käytöstään, jos vain olisin ehtinyt. Toisaalta, minusta hän ehkä hitusen kuitenkin ylireagoi pienen lapsen tekemisiin. Tietysti tavoille pitää jokaisen oppia, mutta rajansa vastapuolen reagoimisellakin. Tyttö on vilkas ja tempperamenttinen ja hänellä se tapojen opettelu on vielä kesken. Kyllä aikuisen toisaalta sekin pitäisi ymmärtää...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" minä, 27v, sanon herkästi että " tööt tööt" , jos en pääse kulkemaan

kun ihmiset jää tyynesti hengailemaan vaikka rullaportaiden eteen tms."

Et kai oikeasti sano?! Kyllähän nyt aikuinen ihminen osaa sanoa " anteeksi, voisitteko väistää" .

Jostain 27v töötöttelevästä ajattelisin, että siinä on taas henkinen kehitys pysähtynyt jonnekin yläasteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi