Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11kk vauvan vatsavaivat?

Vierailija
13.10.2007 |

Meillä vauvan saanut kuukauden verran hapanmaitotuotteita, mennyt ihan hyvin, eikä mitään oireita tullut. Nyt parin viikon ajan olen antanut tavallista maitoa aamupäivisin, ennen aamupäiväunia korvikkeeseen sekoitettuna, aluksi 20ml ja lisännyt pikkuhiljaa. Eilen illalla nukkumaan mennessä huusi liki tunnin. Tänään annoin 60ml/tavallista maitoa ja 60ml korviketta. Alkoi kitisemään jo maitoa juodessaan ja kun laitoin vaunuihin nukkumaan huusi taas melkein tunnin, ennenkuin nukahti. Voikohan johtua maidosta? Kakka ollut pari päivää myös kovaa. Korvienkaan ei pitäs vaivata, kun ei ole ollut flunssassa. Hereillä ollessa on ihan hyvantuulinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla