Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Inkerelli?
Kommentit (4)
Erilainen olematta typerä ja liian tekemällä tehty. Siitä vaan, suostu ihmeessä miehesi ehdotukseen. Kiva, että iskä osallistuu nimen keksimiseen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" hei, nimeni on inkerelli"
ettekö yhtään ajattele pidemmälle elämää?
on joitain kivoja nimiväännelmiä, jotka EHKÄ vielä lapsena menevät jotenkuten, mutta aikuisena.." olen 38v, ja nimeni on inkerelli jessica reimatc matilainen"
In-ke-rel-li tuo minullekin mieleen kantarellin, mutta In-ker-el-li on toisaalta ihan sympaattinen. Tulee mieleen paksut letit ja ruutuessu.
Alue: Aihe vapaa
Toisena nimenä voisi mennäkin.