eilinen BB:n lähetys sai muuttamaan kantani Martinan suhteen.
Sen kovan kuoren (mikä ehkä luotu julkisuudessa selviämiseksi) alla on ihana herkkä ihminen
Kommentit (21)
Edelleen puhui vaan itsestään. Ja edelleen on sitä mieltä, että hän on aina oikeassa ja muilla on ongelma jos eivät jaksa ymmärtää häntä.
Hänen mielestään on oikein ladella mielipiteensä suoraa päin naamaa. Hänen mielestään ihminen on tyhmä ja pelkuri,jos suodattaa hieman mielipiteitään. Ja yrittää tulla toimeen toisten kanssa.
Jarkko puhui mielestäni taas järkevästi.
niin ei todellakaan yhtään mitään herkkää.
Ettekö puolustelijat yhtään käsitä, kuinka vaikeaa muiden asukkaiden elämä siellä nyt on, kun on tuollainen kovanaama pomottamassa.
Kukaan ei uskalla enää olla rento, vaan koko ajan pitää pitää varoa sitä kotkaa, ettei iske kynsiään!
Mutta se että se syytti toisia siitä että pidättelevät itseään, meni taas yli. Pitäisikö kaikkien ihmisten ladella asiat päin naamaa ja loukata toisen tunteita ihan vain siksi että itellä sattuu olee huono päivä ja kaikki ärsyttää? Ja sit se että " mä jyrään yli, jos jää alle niin oma moka" . Eikö se ihminen tunne mitään vastuuta teoistaan toisia kohtaan? Mä toivon todella että se oppii tuolla talossa ja PALJON!
MUTTA vaikuttaa sitlä ainakin tähän astisen perusteella että häneen on joskus sattunut ja kovaa, hän on tullut epäluuloiseksi kaikkia kohtaan. Mutta siellä sisällä on pieni eksynyt ihminen joka hakee hyväksyntää ja turvaa.
Kävi jokaisen asukkaan läpi, moitti ja kehui. Kadia painosti pitkään Eremenko-jutuillaan.
Kyllä se minun silmissäni on edelleen MINÄMINÄ-egoilija, jolle ei ole v*tun väliä miten muilla menee.
Martinan kaverit on taas tehnyt aloituksen!
Mutta samaa älytasoa kuin Kadikin. Josta sanoin jo täällä aikasemmin, Kadilla on taipumusta alkoholismiin.
Eilen sanoi, että naisten tärkein prioriteetti elämässä on näyttää hyvältä. Just! Kunhan tyttö tuosta kasvaa, niin ymmärtää, että naisen elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö. Pinnallinen bimbo, joka luulee olevansa parempi kuin me tavikset. Vaikka totuus on, että lähes kuka vaan voi ottaa silikonit ja keikistellä alasti lehtien sivuilla. Siihen ei paljon vaadita.
Vierailija:
Martinan kaverit on taas tehnyt aloituksen!
Sanavalmis hän on, mutta eipä mitään erityisen älykästä ole vielä sanonut.
mitään sehän on minä, minä, minä ihminen
Mun tissit makso niin paljo, ja hampaat niin paljo, mun huuliin on pantu niin monesti sitä ja tätä, ne maksoi niin paljo...
Ja miksi se syö kokoajan kynsiä, hiplaa huulia... Onko niitä täytetty jo niin monesti et ne on tunnottomat?
Vierailija:
Sanavalmis hän on, mutta eipä mitään erityisen älykästä ole vielä sanonut.
joka osaa pitää puolensa ja toimia itselleen edullisella tavalla ja selviytyy elämästä ok.
ainakin vähäsen. Just oli sellainen kuva hänestä lehtijuttujen perusteella, mut kyllä sieltä suusta tulee asiaakin, totuuksia, joita toisten on just vaikeeta sulattaa. Ja omahan on " häpeensä" jos muutoin ajatusmaailma pyörii oman napansa ympärillä...
Voisin kuvitella oikeesti ystävystyväni hänen kanssa. Kummaa, tässä itsekin ajattelen:)
Martinalla on heikko itsetunto, valtava näyttämisen halu. Erittäin loogista on silloin ajatella: mun mielipide, jos suutut on se sun ongelma. Ja toisin päin, jos joku sanoo itselle pahasti niin se on " vaan" sen mielipide.
Jarkko puhui hyvin, se että hän viihtyy on tärkeämpää kuin se, että hän pääsee joka juttuun sanomaan oman mielipiteensä. Näin käyttäytyy tunneälykäs ja normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen.
Tosin Martina on aika nuori vielä (25v) ja jos jo 2001 oli turhin julkkis vuoden mestari niin pakkohan siinä on keksiä jotain miten sen kanssa pärjää. Kun ei voida sanoa, Vuoden typerys, niin on keksityyt , turhin julkkis diplomi. Näinhän se on.
Sallikaa mun nauraa! Puhuu ihan puuta heinää ja esittää vahvaa naista, kun on nää ulkonäköasiat kato kunnossa. Siitä paistaa kauas se, että on toivottoman heikko ihminen. Ihminen, joka mollaa muita saadakseen hyvän olon itselleen aikaiseksi.
Mun ystäväni just sanoi, että jos mut laitettas nyt tonne, niin tulisi kunnon kissatappelu! Mä en voi SIETÄÄ tuollaisia ihmisiä, ja joo, olen tavannut kyseisen naisen monesti ja jutellutkin hänen kanssaan. Ei onneksi ole minulle uskaltanut ladella mitään. Vielä.
Eli kääntäen: sulla taitaa olla Martinan kanssa enemmän yhteistä kun uskotkaan, heheheheeeeeeeee
Vierailija:
Eli kääntäen: sulla taitaa olla Martinan kanssa enemmän yhteistä kun uskotkaan, heheheheeeeeeeee
Veikkaisin, että melko rikkinäinen elämä takana ja omien tunteiden käsittelykyky ja analysointi aika heikkoa. Siksi defenssinä: se mitä sä ajattelet musta on sun ongelma. Hyökkäävä asenne on puolustuskeinona. Ei minun silmiini vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä, kypsymättömältä kyllä.
martina vaan sano nenä pystys et 2niinhän mä sain, niinhän mä sain"
tosi ihana ihminen
Eikös täällä ole puhuttu tyhjäpäisestä bimbosta. Ei koviksilla yleensäkään ole sisällä mitään.