Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palaako kiinnostus työelämään jossain vaiheessa?

Vierailija
06.10.2007 |

Meillä on kaksi lasta, 3 v. ja 2 kk. Ennen lapsia jaksoin puurtaa töissä ja olla kiinnostunut alastani, etenemisestä, kouluttautumisesta jne. Ennen toisen lapsen syntymää olin vähän aikaa töissä, ja se oli raskasta siinä mielessä että olin todella epämotivoitunut. Työasiat eivät kiinnostaneet pätkääkään, töissä istuminen oli yhtä tuskaa ja se varmaan näkyi päällekin päin. Minulla on kuitenkin mukava työpaikka, mielenkiintoinen (siis pitäisi olla) työ asiantuntijana, korkea koulutus jne. Nyt jo kauhulla mietin töihin paluuta sitten joskus. Haluaisin vain omistautua lapsilleni, he ovat kuitenkin tärkeintä elämässäni enkä jaksa tai halua miettiä työasioita yhtään. Tuntuu että on pakko ryhdistäytyä ja ottaa itseään niskasta kiinni, ettei kohta joudu saneeratuksi pihalle, ne ponnettomimmat tyypithän sieltä ensimmäisenä karsitaan. Työvuosia on kuitenkin niin paljon vielä jäljellä, ettei ole varaa tipahtaa kelkasta tässä vaiheessa.

Onko kenelläkään ollut vastaavia tuntemuksia, onko kiinnostus työelämää kohtaan palannut sitten kun lapset ovat kasvaneet?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla