Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalan bimbot luulevat, etta raha korvaa mita vaan. Todennakoisesti jatkossa samat duunit hoidetaan entista pienemmalla palkalla. Mutta

Vierailija
13.10.2007 |

kyllähän se on mukavaa, kun kuun lopussa tilille kolahtaa verojen karsimana 150-200 e enemmän kuin aiemmin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA nyt on moni tyytymätön hoisu on irtisanoutunut, niin varmasti osa ei edes palaa työhönsä, tuli millainen palkankorotus tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme