Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsevätkö lapsesi mummolaan yökylään edes syyslomalla?

Vierailija
12.10.2007 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
2/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen mummo on alkoholisti ja toinen ei edes halua nähdä poikansa lapsia. Tyttären lapset kyllä menevät sinne lomailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan siinä suvussa ei halua lapsia nähdä, ei edes isä. Erosta nyt 5v.

Oma äitini on töissä ja sen lisäksi miehensä oma hoitaja, mies on neliraaja halvaantunut joten sielläkään eivät yökyläile.

Vierailija
4/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo siis miehen vanhemmille. Mun äidille harvemmin, kun asuu eri maassa :(

Vierailija
5/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas niitten tyttären lapsi saa olla monta kertaa viikossa yökylässä siellä.

Vierailija
6/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoastaan yksi lapsista viitsii lähteä mummolaan.

Vierailija
7/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo on sanout suoraan, ettei halu meidän 3,5-vuotiasta yöksi, kun jos hän vaikka herää yöllä tms. Ei vaan jaksa. työelämä vie voimat.

Vierailija
8/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut lapsia jo kohta 20 vuotta, eivätkä ole kertaakaan vielä päässeet kukaan.

Vierailija
9/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syysloma? Mummut töissä, samoin vanhemmat. Silloin tällöin pääsevät kyllä yökylään halutessaan.

Vierailija
10/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ukki ottaisi yökyläänkin, mutta lapset eivät vielä halua kun on eri paikkakunnalla. Sen sijaan ukki oli meillä lapsia hoitamassa yhden viikonlopun. Arkisin on työssä.

Vierailija
11/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat lähellä mutta ei vaan lapset kiinnosta nykyajan isovanhempia. En niinkään kaipaa sitä että ottaisivat lapsia edes hoitoon (tuskin nuo enää sinne menisivätkään, ovat jo sen verran isoja), mutta vierailisivat ja tutustuisivat lapsiin ylipäätään. Meidän lapset (3 kpl) ainoat lapsenlapset, joten ei luulisi liian rankkaa olevan ;)

Vierailija
12/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin syyslomalla haluankin pitää lapset ihan kotona ja viettää aikaa heidän kanssaan.

Vierailija
13/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten on läheiset välit isovanhempiin ja vaikkei lapsi nyt ole usein yökylässä, syystä ettemme juurikaan tarvitse yöhoitoa lapsellemme, viettää hän muuten paljon aikaa isovanhempiensa kanssa. Ja syyslomalla lähdetään junalla enon luokse Helsinkiin...

Vierailija
14/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutta. Varamummoa olen yrittänyt etsiä lapsille mutta ei ole löytynyt.

Vierailija
15/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna haen töiden jälkeen. Olivat vasta toisessa mummolassa (noin 400km päässä) isänsä kanssa kaksi viikkoa! reissussa.

Vierailija
16/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo hakee koululaiset viettämään syyslomaa luokseen. Siis muutenhan olisivat päikseen kotona kun ollaan molemmat töissä. Toista mummoa ei meidän lapset hetkauta yhtään.

Vierailija
17/24 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummokin hoitaa mielellään sisareni lapsia, meidän lasta ei ole tarjoutunut hoitamaan kertaakaan.

Vierailija
18/24 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ihmisillä omituisia huolia! "Pääsevätkö lapsesi mummolaan yökylään edes syyslomalla?" Meidän lapset eivät ole syyslomalla mummolassa eivätkä lapset ole mummolassa muutenkaan. Ihan itse hoidetaan lapset syyslomallakin! Toivottavasti nyt koronapandemian aikana kukaan vastuullinen äiti ja isä ei vie lapsiaan mummolaan hoitoon!

Vierailija
19/24 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pyytänyt äitiäni ottamaan viisivuotiaan esikoisen yökylään kun kuopus joutui äkisti sairaalaan.

Ns mummo jauhoi koko kaupunginosalle miten hän AINA joutuu huolehtimaan lapsistani kun itse olen laiska huono äiti.

Eli ei, eivät mene.

Vierailija
20/24 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison vanhemmille kyllä sillä anopilla ainakin tarkoitus pitää lomapäiviä silloin. Asuvat parin kilometrin päässä ja tenavat usein yökylässä. Omille vanhemmilleni eivät sillä he eivät asu Suomessa.