Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatteko miten DrPhil katsoo vaimoaan?

Vierailija
12.10.2007 |

Rakastavasti ja kunnioittavasti. Katsooko teidän miehet teitä niin? Olen huomannut ainakin omassa piirissäni, ettei nuo " katseet" ole niin yleisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Robinkin allekirjoitti tämän.

Ja ovat olleet yhdessä ihan nuoresta asti, silloin kun Philikin oli vaan köyhä alkoholistin poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Phillissä eniten etoo se, kuinka he ovat niiiin esimerkillisiä perheensä kanssa. On aika typerää nostaa itsensä tuolla lailla jalustalle. Naurettavinta on se, kun vaimo ja poika häsläävät ohjelmassa mukana. Mikähän vika siinä yhdessä lapsessa on, kun ei häntä ole pahemmin ruudussa näkynyt...?;)

Tuo on juuri tuollaista pintakilltoa. Käsikirjoittaja kirjoittaa jonkun aiheeseen liittyvän " kivan pikku muistelon" jonka vaimo voi jossain ohjelman välissä kertoa. Phil tuijottaa niiin rakastuneena ja yhdessä nauuretaan minkä mokan Phil teki ensi treffeillä tmv. samalla kun annetaan neuvoja nuorille deittailusta tmv.

Amerikassa tuo ehkä toimii, mutta minusta liian saippuaoopperamaista ollakkseen totta. Mutta jotain kohderyhmästä kertonee sen sijoittelu alkuiltaan, samoihin aikoihin päivien viemää, Kauniiden ja rohkeiden ymv. kanssa. Eli Dr. Phill on minusta " asiapitoista saippuaoopperaa" , joka on valmiiksi käsikirjoitettu. Phill esittää Ridgeä, sillä erotuksella että hänen avioliittonsa malli esimerkki kaikenkantavasta rakkaudesta joka kestää ja kestää...

...Niin, ja oletteko huomanneet, että jos tarvitaan Phillin " henkilökohtaista kokemusta" jostakin ikävästä aiheesta, sanotaan nyt vaikka anoreksia tmv. joka rikkoisi kauniin idyllisen kuvan tästä malliperheestä, niin onneksi Phillin sukulaislla on näitä ongelmia... ---> saadaan luotua kuva että Phillillä on omakohtaista kokemusta aiheesta, mutta kuitenkaan tahraamatta hänen kiiltokuvaansa.

Vierailija
24/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin olleet yhdessä nuoresta lähtien?

Vierailija
25/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies katsoo mua ihanasti, kunnioittavasti ja ihaillen. Sanoi, että siitä katseesta pitäisi saada kuva. Ovat puhuneet isäni kanssa, että tuo katse vakuutti jo silloin, että hänestä tulisi hyvä aviomies ja isä. Katseessa ei ollut kuulemma mitään " irstasta" (sellaisiakin katseita ovat kuulemma poikaystävilläni nähneet), vaan se oli vilpitön ja arvostava.

Sellainen mieheni onkin. Kahden kesken saan kyllä niitä " irstaitakin" katseita. :)

Vierailija
26/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja julkisissa tilaisuuksissa ym, eli ihmisten keskellä oen saanut mieheni kiinni katsomasta itseäni tosi tympeällä ilmeellä naama nyrpyssä. Muutenkaan ei ole mikään jatkuvasti hymyilevä tapaus, mutta sentään ystävällistä naamaa näyttää muille ihmisille.

Jos kysyn, miksi katsoit minua sillä tavalla, niin alkaa päivitellä että hitostako hän nyt kaikkia ilmeitään tietää ja kaikkea te naiset mietitte!

Mutta minua häiritsee. Ei hän muita katso sillä lailla. Siinä ilmeessä on jotain kyllästyneen arvostelevaa ja tympiintynyttä. Kuitenkin väittää rakastavansa minua koko ajan enemmän ja olevansa tyytyväinen.

Olen ihan tavallisen näköinen, aina ihmisten ilmoilla siisti, huoliteltu, tyylikäskin, mutta en pynttää. Meikkaan hillitysti. Ylipainoa on muutama kilo, ja niin on miehelläkin, mutta vaatekokoni on 42 eli ei mikään jätti, mitään ei roiku enkä mielestäni näytä lihavalta.

Ehkä olen vaan tyhmä ja ruma ja mieheni on päättänyt kestää sen hampaat irvessä:(

Vierailija
27/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ressukalla ole ollenkaan omaa elämää? Onko se ammatiltaan tv-puoskarinvaimo?

Jotenkin puistattaa se asetelma.

Vierailija
28/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun mies oli vielä köyhä, niin tuskin on kulissia. Nythän DrPhil tulot ovat vuodessa n. 30 miljoona..

Vierailija
29/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla takana rikkoutunut avioliitto - molemmat tulimme petetyiksi - ja osaamme arvostaa uutta onnea, jota on kestänyt jo 11 vuotta. Miehessäni on vikoja, mutta kunnioitukseni häntä kohtaan ei ole kokenut yhtään kolauta.

Vierailija
30/30 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin leikelty naama kuin olla voi. Ja ylivalkoiset hampaat, jotka eivät tunnu mahtuvan hänen suuhunsa. Miksei vaimo voisi kertoa omista kokemuksistaan kauneusleikkauksia käsittelevissä jaksoissa? ;)