hoitajat lähtee norjaan----tervemenoa vaan!!!!! tuleepahan halvempia kaukomaista :)
Kommentit (8)
noiden kaukomaalaisten myötä. Kielimuuri on yksi suuri ongelma. Minä en halua että yksikään thai-tyttö vastaa lääkkeiden jakelusta jos olen potilaana...
Ulkomaalaisten hoitajien lisääntyessä tulee myös hoitovirheet lisääntymään kun ei ymmärretä kieltä.
Itse olen työskennellyt virolaisten hoitajien kanssa. Yksi lähti parturiin kesken työvuoron, toinen tyhjensi potilaiden lääkekipot wc-pyttyyn, kun mistä hän olisi voinut tietää mikä kippa kuuluu kenellekin, yksi jätti insuliinipiikit antamatta kun ei tiennyt miten kynää käytetään. Yksi virolainen löi hankalaa potilasta. Näitä on nähty. Tervetuloa vaan.
T: yksi sairaanhoitaja joka on kouluttanut itsensä toiselle alalle
En minäkään halua että jostain takapajuisesta maasta,missä kaikki hoidetaan jollain luonnonaineilla,tulee tänne hoitajaksi.
Kuinkahan paljon sitten tapahtuisi kaikkea onnettomuuksia potilaille?
Minusta hoitajat ansaitsisivat tuplapalkan!
Noilla perseellään lonottavilla turrhimuksilta pitäisi ottaa palkkaa pois.
Enkä ole hoitaja.
Saati sitten vanhustenhuollossa, kun ainoa juttukaveri on vaippoja vaihtava ukrainalainen...
Mitenkään osoittelematta em. kansallisuuksia, mutta olisihan se oikeasti aika kivaa, että suomessa syntyneet ja kasvaneet ihmiset hoitaisivat mieluummin meitä kuin norjalaisia tai englantilaisia potilaita. Kivempi siis myös niille norjalaisille ja englantilaisille...
Mikseiköhän niitä jo muuten ole tullut?? Av:lla kun niin kovasti vouhkataan, että ihan just, ihan juuri kohta tulevat;D
T:sh
Kyllä niille pitää samaa palkkaa maksaa kuin suomalaisellekin. Vankilaan nuo kaikki huijarit pitäisi pistää jotka orjuuttaa ulkomaista työvoimaa suomessa.
kun opettelevat ensin kieltä pari vuotta ja sitten vaihtavat helpommille aloille.