Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaapäivä!!! Lapset tarhassa ja saan siivoilla yksin koko päivän :)

Vierailija
12.10.2007 |

Kuuntelen lempimusiikkiani ISOLLA ja heilun ja järjestän.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa siivouspäivää ja kivaa iltaa teille lasten kans;)

Vierailija
42/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen surullinen puolestasi ja lapsesi puolesta. Olisi kauheaa ajatella, että omat lapseni joutuisivat jatkuvasti hoitoon (normihoitoajan lisäksi), vain siksi, että äiti kaipaa laatuaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että voisit saada apua? Mene rohkeasti vaikkapa ensi- ja turvakotiin ja kerro väsymyksestäsi. He auttavat varmasti. Kenenkään ei tarvitse eikä saa uupua yksin. Lapsesi ansaitsevat kodin!

Vierailija
44/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10 päivää kuukaudessa hoidossa. Nyt sattui kivasti, että tältä kuulta olisi jäänyt 2 hoitopäivää käyttämättä, joten työnsin lapsen kärsimään hoitoon muutamaksi tunniksi ja ilakoitiin miehen kans aamupäivällä oikein nautinnolla.

Niin ja lapset ovat olleet kaikki kotihoidossa hyvin pitkään. Nuorinkin meni hoitoon vasta 4 vuotiaana.

Hopi hopi kotiäidit. Nyt pois koneelta ja viettämään laatuaikaa pilttienne kanssa.

terveisin myös yks " äitiys hukassa, joka nussi aamun miehensä kanssa ja lapsi hoidossa"

Vierailija
45/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun!!!

Vierailija
46/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herätkää nyt ihan oikeasti ja hankkikaa itellenne elämä.

T: kotiäiti joka suorastaan kadehtien luki ap:n ensimmäisen viestin. Voi kun mäkin saisin siivota välillä ihan yksin!

Vierailija
47/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiesitkö, että voisit saada apua? Mene rohkeasti vaikkapa ensi- ja turvakotiin ja kerro väsymyksestäsi. He auttavat varmasti. Kenenkään ei tarvitse eikä saa uupua yksin. Lapsesi ansaitsevat kodin!

Vierailija
48/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tääl tietää et ootte vaan katellisia ap:lle , koska itte joudutte elää " täydellisen äidin " mittakaavassa. Miks te nyt sit jätätte lapsenne vaille huomioo, menkäää kattoo vaik ettei nille käy mitään . miks ootte koneella ? itselläni on lapset 2v ja 5v tarhassa, koska he haluavat. itse olen kotona kaksi kuukautisten lasten kanssa . IIK OLEN HUONO ÄITI . lol mitä jeesustelioita .

T : KOKO KETJUN PARAS ÄITI

Vierailija
49/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut pelkäämään, että ihmiset oikeasti ovat tällaisia kuin täällä ja vain teeskentelevät irl olevansa mukavia ja suvaitsevaisia toisiaan kohtaan.

Jos näin on, niin taidan harkita, uskallanko puhua kenenkään kanssa enää muusta kuin säästä.

Vierailija
50/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin mielummin siivoon yksin kuin 10v, 6½v, 5½v, 2x4½v ja 8kk ikäisten lasten kanssa. Nuorimman ja vanhimman kanssa toki siivoomiset vielä saa tehtyä mut ei noiden isompien kanssa. Ne turhautuu kun niillä ei oo mitään tekemistä kun ei siivoominen heitä kiinnosta.

Ja nautin kyllä lasteni seurasta vaikka he ovatkin osapäivähoidossa nuorinta lukuunottamatta 5tuntia päivässä vaikka olen itse kotona. Niin ja vanhin on tietty koulussa.

Ja joo, oli pakko tehdä näin monta lasta ja kyllä mä lapseni voisin itsekkin hoitaa mutta kun olen lapsistani nuorinta lukuunottamatta yksin vastuussa kaiken aikaa niin kyllä mäkin tarviin " omaa aikaa" . Ja mun lapset menee päiväkotiin mielellään. Saavat toki pitää vapaapäiviä tasapuolisesti ja sopimuksen mukaan kun sitä vain itse ehdottavat.

Eli ap, et sä ollutkaan se maailman huonoin äiti, se olenkin mä!

Vierailija
51/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täisiin!

Siis bylsikää!

Vierailija:

Hyvä! Prioriteetit kuntoon! Yhteisk..

Suomi nousuun!!!

Vierailija
52/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän ja haukkuu toisia.

Kun ilta tulee, kiskaistaan päivävaatteet päälle ja sijataan vuode. Isukki tuo sitten esikoisen samalla virikehoidosta.

Mammat sitten huokailee, kuinka raskasta oli taas koko päivän ja mitään ei ehtinyt tehdä.

Vierailija
53/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen alkanut pelkäämään, että ihmiset oikeasti ovat tällaisia kuin täällä ja vain teeskentelevät irl olevansa mukavia ja suvaitsevaisia toisiaan kohtaan.

Jos näin on, niin taidan harkita, uskallanko puhua kenenkään kanssa enää muusta kuin säästä.

Vierailija
54/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan ei IRL ole näin hullu kun kaikki av:lla niin miten se on mahdollista? Kuka tässä huijaa ja ketä ja missä?

Vierailija
55/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, että lapset viedään hoitoon jotta saadaa siivota rauhassa. Milloin luulette minun siivoan? siivottavaa on varmasti enemmän kun töissä käyvillä perheillä. Siivoan illalla. Joka päivä saa kurakeleillä imuroida ja keittiön/eteisen lattian pesen 2-3 krt/vk. Työpäivä on n. 10t/pv jonka jälkeen siivoan, käyn kaupssa ja annan omalle lapselle laatuaikaa ja miestäkin on huomioitava.

Kyllä joskus ottaa päähän kun aamulla äiti sanoo, että olen sitten kotona jos jotain tulee, siivoan ja lepään ja haen sitten normaaliin aikaan eli 16.30-17, aamulla tuo 7.30.

Oma mieheni on vuorotöissä, eli ei hänestäkään ole aina apua kodinhoitoon.

Vierailija
56/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole ikinä ymmärtänyt, että lapset viedään hoitoon jotta saadaa siivota rauhassa. Milloin luulette minun siivoan? siivottavaa on varmasti enemmän kun töissä käyvillä perheillä. Siivoan illalla. Joka päivä saa kurakeleillä imuroida ja keittiön/eteisen lattian pesen 2-3 krt/vk. Työpäivä on n. 10t/pv jonka jälkeen siivoan, käyn kaupssa ja annan omalle lapselle laatuaikaa ja miestäkin on huomioitava.

Kyllä joskus ottaa päähän kun aamulla äiti sanoo, että olen sitten kotona jos jotain tulee, siivoan ja lepään ja haen sitten normaaliin aikaan eli 16.30-17, aamulla tuo 7.30.

Ne vanhemmathan kuitenkin maksaa siitä hoidosta...

Vierailija
57/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että kritisoijat ovat 24/7 lasten kanssa kun ovat täällä av:llä;-) ja vaikka olisikin so what, eivät ole sen parempia imisiä. Joka otsensä ylentää.... itsekin vien lapsen välillä päiväkotiin kun vapaapäivä. Minulla vapaita niin usein arkenakin että lapsella myös niitä vapaitakin paljon. Voi saada kaiken jos haluaa:-). Ja kun siivoaa arkena, viikonloppu on ihanaa yhteistä aikaa perheen kanssa:-)

Vierailija
58/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sunhan sitten luulis näitä äitejä ymmärtävän jos kenen. Vai oletko oikeasti niin kateellinen luonne ettet soisi toisen pääsevän yhtään itseäsi helpommalla."

Ymmärrän johonkin pisaraan, mutta jos äidillä on joka viikko yksi vapaa ja aina tuo lapsen aamulla ensimmäisenä ja hakee illalla viimesenä pois niin sitten loppuu ymmärrys. Monesti tämä äiti päivittelee, miten ehdin hoitaa työn jälkeen kaiken kun hänellä menee koko päivä näiden perusasioiden hoitoon. Jos pyytää joskus, että voisiko hakea aikasemmin, että pääsisin omille asioille, ei käy kun pitää järjestää kotia, pestä pyykkiä jne.

Vierailija
59/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun juuri pitäisi ymmärtää..?

Vierailija:

Vierailija
60/65 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapset kotona aina kun itsekin olen kotona. En millään viitsi viedä lapsia tarhaan, jos se on vain mahdollista. Minä en ymmärrä vapaapäivää ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi