Ei lähde normaalilla annoksella nälkä. Santsaisitko, napostelisitko herkkuja lisäksi
vai täydentäisitkö ateriaa lisäämällä siihen jotain, esim. alkuruoan ja jälkiruoan?
Kommentit (10)
" normaaliannos" ? Miten se määritellään ? Minulle se on esim. 1 litraa hernekeittoa, reikäleipä voin kaa ja n. litra piimää. Riittää hyvin kerraksi kun syö lisäksi ne pakolliset kiloa kasviksia + jälkkäriksi pullakahvit.
Joisin enemmän vettä ja katsoisin sen jälkeen onko vielä nälkä. Todennäköisesti sekoitat janon nälkään.
Vierailija kirjoitti:
" normaaliannos" ? Miten se määritellään ? Minulle se on esim. 1 litraa hernekeittoa, reikäleipä voin kaa ja n. litra piimää. Riittää hyvin kerraksi kun syö lisäksi ne pakolliset kiloa kasviksia + jälkkäriksi pullakahvit.
No tuo on päiväannos
Syö pari palaa suklaata tai 15 g jotain lempijuustoa jälkkäriksi. Kyllä se kroppa oppii, että sitten on maha täynnä. Ruuassa pitää olla energiaa, ei se muuten tee kylläiseksi.
Oletkohan syönyt normaalin annoksen aamupalaa ja lounasta ja ehkä välipalaakin ennen sitä ruokaa? Jos on päivän liian vähällä ruualla, tulee illalla kiljuva nälkä eikä mikään riitä. Lisäisin siis normaaleja annoksia muihinkin kellonaikoihin. Kannattaa myös katsoa, että saa tarpeeksi proteiinia.
Mä täyttelen vajaata vatsaa banaanilla, siis välipalana tai jälkkärinä.
Kuvaile muutama sulle tyypillinen "normaali annos"
Vierailija kirjoitti:
Juoma täyttää loput.
Juu 🍻🤤
Opettelisin sietämään näläntunnetta, kuten aikuinen ihminen.