Mies söi koko perheen ruuat :,(
Paiston kanasuikaleita ja oltiin ulkona lasten kanssa. Aioin tehdä kastikkeen koko perheelle kun tullaan sisälle. Mies tuli töistä kotiin ja söi ne vitun kanat . Ei hänelle kukaan kertonut etteise ollut kastike. Kysyin että syötkö paistetut jauhelihatkin suoraan pannulta?! Ei kuulema voi kaikkea tajuta.
Kommentit (100)
Mies joka lihoaa, miettii syömisiään, mutta läpimätä joka ei lihoa vaikka kuinka söisi, voi mässäillä rauhassa vaikka kuinka monta kertaa päivässä ruokaa, välipalaa ja herkkuja.
Syökää mieluummin tofua kuin häkissä kärsineitä teollisuusbroilereita.
Kyllä minuakin vituttaisi tuollainen. Mutta en räjähtäisi siitä, että mies on syönyt ne kanat vahingossa. Jos olisi tahallaan tehnyt, niin sitten räjähtäisin. Jos olisi syönyt vahingossa, niin räjähtäisin siitä, ettei sitten suostu ostamaan lisää ruokaa muille.
Tiivistettynä ( :D ), mies varmaan vahingossa vetäisi ruoat naamaan, ei siinä mitään. Mutta tuo, että hän ei suostunut kauppaan ostamaan ruokaa muille... siinä mulla keittäisi yli!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:59"]
Voi, kuinka kiva tulla töistä, vaimo on tehnyt ruuan valmiiksi, on näköjään syönyt jo lasten kanssa ja häipynyt jonnekin.
Minäpä tässä syön äkkiä ja lähden remonttia tekemään.
[/quote]
juuri näin mies ajatteli. Äsken lapsi tuli pyytämään ruokaa, oli odottanut kanaruokaa pari päivää. Totesin, että sori iskä söi ne. Ja iskä suuttui taas. Munko vika tää nyt on ??? ap
[/quote]
Et käytä niitä lapsia tuolla tavalla syyllistämisen välineenä, kiitos. Se on lapselle tosi kiusallista ja ikävää, sillä se olisi halunnut vain tietää siitä ruoasta, ihan asiallisesti, eikä joutua keskelle aikuisten typerää, turhaa ja itsekästä draamaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:59"]
Voi, kuinka kiva tulla töistä, vaimo on tehnyt ruuan valmiiksi, on näköjään syönyt jo lasten kanssa ja häipynyt jonnekin.
Minäpä tässä syön äkkiä ja lähden remonttia tekemään.
[/quote]
juuri näin mies ajatteli. Äsken lapsi tuli pyytämään ruokaa, oli odottanut kanaruokaa pari päivää. Totesin, että sori iskä söi ne. Ja iskä suuttui taas. Munko vika tää nyt on ??? ap
[/quote]
Et käytä niitä lapsia tuolla tavalla syyllistämisen välineenä, kiitos. Se on lapselle tosi kiusallista ja ikävää, sillä se olisi halunnut vain tietää siitä ruoasta, ihan asiallisesti, eikä joutua keskelle aikuisten typerää, turhaa ja itsekästä draamaa.
[/quote]
No mitä ihmettä, isähän ne söi?
Mitä ihmeen kotiäitejä täällä vain kirjoittelee, joilla ei tunnu olevan muuta tekemistä, kuin paapoa remppamiehiään. Eivätkö miehenne osaa käyttää aivojaan ja ottaa huomioon muunkin perheen syömisiä. Minä-minä-minä ja minun ruuat ja minun oikeus! Meillä tehdään miehen kanssa yhdessä ruokaa ja suunnittellaan ruuanlaitot muutenkin. Muuten voidaan tehdä vaikka vuoron perään tai miltä nyt tuntuukin. Minä en ole mieheni äitini tai joku muonittaja, eikä mies ole kanssani yhteen mennytkään näiden ominaisuuksien vuoksi.
Vanha ketju. Kukaan ei näytä tiedostavan, että kyseessä ei ole, siis EI OLE
-aikuinen mies, joka nyt vetää koko suikalepaketin
- tahaton teko
- ns moka
- pikku juttu
V a a n kyse on aikuisesta miehestä, joka on kuin lapsi, jota ei ole kasvatettu ajattelemaan siihen, että asiat jaetaan kun ei olla enää poikamiesboxissa. Mies elää ihan omassa umpiossa. Ei tunne empatiaa.
Jos mies ei syö mitään lounasaikaan, hän todella on nälkäinen kello viiden aikaan. Olen seurannut, kun kaksvitoset nuoret miehet nappaavat salaatin ja juoman marketista lounaaksi. Eli he eivät ole kokosuikalepakettimiehiä kotona kello viisi.
Kukaan perheellinen ei syö kanasuikaleita yksin (ei edes se iso mies), vaan kun mukaan tulee riisiä, juomaa, leipää, voita, mahd salaatti ja jälkiruoka, niitä suikaleita riittää kaikille tällämenolla.
Miksi ihmiset ei näe asioiden takana olevaa perheen psykologista ongelmaa? Äidin itku kertoo, että kyse on isästä, joka elää omaa tolloa, itsekeskeistä elämäänsä, ei tajua, että on vaimo ja lapset.
Muistan yhden tapauksen lapsuudestani. Äiti pieni lihakeittoon lihaa. Kysyin, saanko ottaa yhden lihapalan. Äiti sanoi no, ota. Kun kysyin toista, äiti sanoi mitähän sitten keittoon jää. Tajusin, minä seitsenvuotias, että keittoon ne on tarkoitettukin.
Sääli, jos isä ei edes omia lapsiaan edes ajattele.
[/quote]
Meidän Matti ei ota mitään pöydältä ilman lupaa. Saattaa kuolata siinä pöydän vieressä, mutta odottaa lupaa. Itse vielä moppaa ne kuolatkin pois.
[/quote]
XD
Kun tätä ketjua nyt jatketaan kerron miten meillä kävi: tein samalla kertaa kahta ruokaa kun oli seuraavana päivänä menoa. Tein jauhelipihvejä samana päivänä syötäväksi ja seuraavaksi päiväksi pitkään haudutettua sianlihakastiketta, joka oli lasten suurta herkkua ja jota tosiaan hauduteltiin kolme tuntia, joten sitä oli vain muutaman kerran vuodessa.
Lähdin viemään lapsia harrastukseen ja mies tuli portaissa vastaan. Sanoin, että sinulle on ruoka valmiina uunissa. No, kun palattiin mies kehui, että kyllä oli hyvää läskisoosia! Pojat luulivat, että pilaili, mutta oli tosiaan syönyt koko puolen kilon annoksen ja jauhelihapihvit olivat edelleen uunissa. Pojat pettyivät pahoin, mutta tätä yhä nyt vuosien päästä muistellaan ja nauretaan aina kun läskisoosia ehkä kerran vuodessa tarjotaan; se on edelleen nyt jo aikuisten poikien herkkua.
No voi kamalaa. Millos se mies sitä remppaa tekee jos joutuu oottelee millon akka tulee kotiin tekemään ruokaa taaikka vaihtoehtoisesti ruokaa rupeaa vääntää. tee sit ite rempat jos uliset jostain vitun kanoista. et arvatenkaan ole ollut töissä? Miehes on ollut TÖISSÄ ja tulee kotiin REMONTOIMAAN ja eukko senku vollottaa KANANPALOISTA. Onnellisia aviovuosia teille..
Ei ollut kanaa vaan broileria ap.
Tuskin oli kanaa, vaan broileria.
Miksi aina palstamammojen miehet syö jotain ja täällä siitä valitetaan? Ollaan kuultu jo vanukkaista rairuohoon ym.
Näinä aikoina kyllä ärsyttää kun on mies joka syö ihan älyttömästi plus syö mitä sattuu kaapista pitkin yötä. Normiarkena en jaksa välittää kun saahan kaupasta lisää mutta nyt olen oikeasti suunnitellut ruoat ja mitä ainesosia mihinkin että selvitään kerta viikkoon kaupassa käynneillä.
Mies joka lihoaa, miettii syömisiään, mutta läpimätä joka ei lihoa vaikka kuinka söisi, voi mässäillä rauhassa vaikka kuinka monta kertaa päivässä ruokaa, välipalaa ja herkkuja.