Mies söi koko perheen ruuat :,(
Paiston kanasuikaleita ja oltiin ulkona lasten kanssa. Aioin tehdä kastikkeen koko perheelle kun tullaan sisälle. Mies tuli töistä kotiin ja söi ne vitun kanat . Ei hänelle kukaan kertonut etteise ollut kastike. Kysyin että syötkö paistetut jauhelihatkin suoraan pannulta?! Ei kuulema voi kaikkea tajuta.
Kommentit (100)
lapset on jo syöny. rauhottukaa!
ap
No aaveemamman mieshän voi tehdä mitä tahansa ja aavemmamma vain hymyilee ja tekaisee ruoat uudelleen, ettei vain mies jätä häntä.
Täytyy kyllä myöntää, että jos mun ukko olis niin tyhmä, että söis jauhelihat pannusta ja ruskistetut broilerinsuikaleet, niin en jaksais nin ääliötä miestä katsoa. Mutta tyypillinen palstamammma nöyrästi kipaisee hakemassa ääliöle miehelleen uudet lihat ja tekaisee pikkukätösin ääliölleen uuden ruoan.
Hei haloo, onko teidän miehet tosiaan noin tampioita, että lohmii kaiken sapuskan, mitä ei ole kahleilla pantu seinään kiinni.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:46"]
Ottamatta muuten kantaa ap:n miehen käytökseen ihmettelen, mitä helvetin järkeä on ruskistaa kanasuikaleita ja jättää ne sitten hellalle ja jatkaa myöhemmin? Kun niiden käristys joka tapauksessa vie vain muutaman minuutin. Mikset ap tee ruokaa kerralla valmiiksi, ts. kun olisit tullut lasten kanssa kotiin?
Tilaa pitsat tai vie lapset Mäkkiin ja lopeta tyhjästä rääkyminen. Minusta koko juttu on lähinnä huvittava, itse nauraisin jos oma mies olisi rohmunnut vastaavalla tavalla puolivalmiin ruoan :DD
[/quote]
Mäkkiin?! hyi saatana. ei oo ikinä käyty, eikä mennä! joo kasviksia oli pakkasessa, ja niitä lapset söi. Kalaa ei ole kuin silloin kun teen sit eriukseen lapsille, eli suoraan kalatiskistä.
ap
Meiltä on kauppaan 17 km eli jos mies söisi lapsille aiotun ruuan, ei niitä kanansuikaleita saisi noin vain. Kaikki eivät asu kaupan vieressä eikä kaikilla ole autoa koko ajan käytössä.
Tavallista parempi provo. Onnittelut.
voi jumalauta. mä jätän aina ruoat pannuihin ja kattiloille, että niitä saa syödä. miksi ruokaa oli niin vähän, että siitä ei olis riittänyt koko perheelle?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:53"]
Mäkkiin?! hyi saatana. ei oo ikinä käyty, eikä mennä! joo kasviksia oli pakkasessa, ja niitä lapset söi. Kalaa ei ole kuin silloin kun teen sit eriukseen lapsille, eli suoraan kalatiskistä.
ap
[/quote]
Niin, ne kanasuikaleethan on niiiiiin hirveen parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi pakastekala.. :D Sano nyt vielä että ne oli marinadissa
Minä joudun piilottamaan osan ruuista mieheltä eli en esim. voi ostaa kyljyksiä: mies nappaa ne jääkaapista, grillaa iltapalakseen ja seuraavana päivänä ihmettelee, miksi ei ole kunnon ruokaa. Tai jos teen ison annoksen jauhelihakastiketta tarkoituksena tarjota se seuraavana päivänä vaikka lasagnessa, voin olla satavarma, että mies syö hyvällä ruokahalulla pelkästään sitä kastiketta. Seuraavan päivän lasagneen riittää vain valkokastiketta.
Kauppa on kaukana, pizzan kotiintuonti maksaa 38 e (+ se pizza). Siksi kätevintä on piilottaa niitä ruokia, joita ei halua miehen syövän. Onneksi se ei ikinä avaa muovirasioita, joten vaikka kannessa lukee mansikka2012, on sisältönä todennäköisesti kanapataa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:39"]
No oma vika kun jätit ne kanat vahtimatta
[/quote]jokainen miehenomistaja tietää että jos jättää ruokaa pöydälle vahtimatta niin se katoaa.
[/quote]
Meillä kyllä on mies koulutettu niin ettei koske ihmisten ruokiin. Ärsyttää tuollaiset miehenomistajat, jotka ei osaa tai viitsi kouluttaa miestänsä. Samat tyypit varmaan jättävät miestensä jätöksetkin korjaamatta.
Tiedän tuon fiiliksen. Kun on tosi väsynyt ja ollut muuten huono päivä, sitä vetää helposti kilarit ihan hölmöistä asioista. Ja seuraavana päivänä miettii miten se ikinä saattoi tuntua niin kamalan isolta asialta.
Tsemppiä. Kyllä se siitä.
Iiiihana somelainen ketju!
Lauantaina sitten kun on sovinto tehty ja pariskunta menee yhdessä kauppaan, kassa huutaa miehelle, että täällolis vapaa kassa, ja kotimatkalla autossa riidellään, sitten alkaa mykkäkoulu ja mies tekee remppaa koko viikonlopun.
no joo, ei se varmaan ole maailmankaikkeudessa iso asia, mutta joskus tuollaiset pienet asiat vituttaa aikas paljon, varsinkin jos ne toistuu jatkuvasti.
asun tuollaisen hotkijan kanssa, ja joskus meinaa pää räjähtää kun se on imenyt jääkaapista suunnilleen kaiken sisällön kelaamatta ollenkaan, että onko perheelle ruokaa... vaikka kuinka olisi kauppa vieressä, niin silti.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:59"]
Voi, kuinka kiva tulla töistä, vaimo on tehnyt ruuan valmiiksi, on näköjään syönyt jo lasten kanssa ja häipynyt jonnekin.
Minäpä tässä syön äkkiä ja lähden remonttia tekemään.
[/quote]
juuri näin mies ajatteli. Äsken lapsi tuli pyytämään ruokaa, oli odottanut kanaruokaa pari päivää. Totesin, että sori iskä söi ne. Ja iskä suuttui taas. Munko vika tää nyt on ??? ap
[/quote]
Et siis antanut lapselle mitään ruokaa?
Mene ap lasten kanssa ravintolaan syömään.
Ihme jos ei huomaa että ruokana on PELKKÄÄ KANAA tai eikö ihmetellyt miten sitä on niin PALJON (=koko perheen ruoat). TAI että ei ole riisiä, perunaa tms. lisukkeena? On kyl tyhmä ukko. Näytä ettet ole sen tossun alla. ÄLÄ ANNA PERIKSI, jos annat olet tyhmä. Seuraavalla kerralla tee joku jekku ja laita koiranpaskaa sekaan.
Onko miehesi tyhmä muissakin asioissa? :D
No..oma mieheni söi kerran koko bratwurstipaketin RAAKANA myöhään lauantai-iltana, kun me muut oltiin jo nukkumassa. Makkarat oli siis tarkoitettu sunnuntain ruuaksi. Ja asumme ulkomailla, tavalliset kaupat eivät ole edes auki sunnuntaisin.
Eihän sille voinut kuin nauraa, ennen kaikkea kun se ei edes paistanut niitä..:DD Mies vei sitten koko porukan ravintolaan sunnuntaina.
NIIN TUTTUA, NIIN TUTTUA
Meillä vähän sama tilanne.
Jos jääkaapissa on kinkkuleikkelettä ja kaapissa leipää, se syö kerralla noin 8 siivua leipää ja kinkkuleikkele paketista heti puolet.
Osaa tehdä ruokaa ja puuroa, muttei viitsi.
On päivän kotona ennenkuin lähtee iltavuoroon, onkohan se käyny kaupassa ennen lähtöä?
Ei.
Siispä mä painun kauppaan hakee maitoo, leipää, leikkelettä, lihaa, kurkkua, ja mun tuurilla on loppu myös vehnäjauhot, perunat/kanamunat,
Painavien kauppakassien kaa on kiva mennä julkisilla ja kävellä loppumatka kotiin.
Sitten ihmiset päivittelee, että miten noin pienellä naisella voi olla 3 lasta.
Helposti. Itse ihmettelen että miten olen jaksanut nämä kaikki vuodet kun mikään ei koskaan muutu. Kuluttavaa olla perheen ainoa ihminen joka osaa käyttää aivojaan.
Silloin otan lomaa koko perheestäni ja karkaan ulkomaille. Kun voimat loppuu henkisesti, ei kotimaa enää riitä kun tarviin happea.
Meillä vuorot kotitöissä, joista olen oppinut pitämään puoleni. Mitään kotityötä en tee, jos ei ole mun vuoro. Edes kauppaan en lähde. Silloin tilaan pizzan.
Myy
Olihan tuo aika paha. Oliko oikein hunajamarinoituja?
Mä passittaisin miehen ruokaostoksille tai heittäisin ulkoruokintaan.
Kyllä minua vain vituttaisi, jos olisi ruoka puolivalmiina ja äijä vetäisi kaikki safkat naamaan. Lähde sitten kauppaan uudestaan perjantai-illan ruuhkaan lapsen kanssa ja ala uudelleen ruoantekoon.
Ääliö mies sinulla.