1-vuotiaamme sai synttärilahjaksi kummeiltaan vain yhden katselukirjan
Ei mitään muuta. Vaikka kummit ovat varakkaita ja esim. reissaavat paljon. Olisivat jotain kivaa voineet tuoda vaikka jostain matkalta.
Kommentit (29)
Et kai ole valinnut kummeja varakkuden tai lahjojen perusteella. Menee nykyään kummalliseksi tämä touhu.
Ei se lapsi tainnut osata ajatella, että onpa minulla huonot kummit, kun tuovat näin halvan lahjan, vaikka ovat varakkaita.
Lahja oli lapselle, ei sinulle.
Muistavat tuoda kunnon paketin ja vaikka jättää sen lomamatkan väliin.
näistä lahjoista, kun eivät ole tarpeeksi hienoja ja kalliita. Siksi valitsitte " varakkaat kummit, että saisitte paljon hienoja kalliita lahjoja? Mitä leluja yksivuotias oikeasti tarvitsee - katselukirja on just hyvä. Pitääkö aina valittaa joka asiasta?
Suhteuttaisin lahjan pikemminkin heidän tapoihinsa. Antavatko kaikille vaatimattomia lahjoja? Jos näin, niin se on heidän tapansa. Jos taas antavat yleensä kalliita lahjoja, mutta kummilapselleen kuvakirjan, niin minäkin ihmettelisin. Itse kyllä annan kummilapsille jotain ekstraa verrattuna " tavallisiin" synttärilahjoihin.
vaikka johonkin vähän tasokkaampaan tavarataloon
Ihan hyvä lahja siis mun mielestä. Miksi ihmeessä pitäisi olla jotain ulkomailta tuotua?
Ei oo kyllä pinnallisuudella mitään rajaa! Ilmeisesti ootte nää kyseiset ihmiset valinneet kummeiksi juuri siksi kun ovat varakkaita - laskitte sen varaan että lapsi tulee saamaan hienoja ja kalliita lahjoja? Yäk.
Heidän rahansa ei teidän perheelle kuulu ja jos kalliita lahjoja lapsillenne haluatte, ostakaa ne itse - jos ei annetut lahjat kelpaa, niin kertokaa se nyt ihmeessä niille kummeillekin, jotta hekin tajuavat kuinka idioottien ihmisten kanssa ovat tekemisissä. Huh.
Olen ap tosi pahoillani puolestanne! Varakkaat kummit olette valinneet, ja sitten kehtaavat tuoda vain yhden katselukirajn? Mitä törppöjä! Toivottavasti lapsen toiset kummit sentään toivat kunnon lahjan, mitä ei vanhempienkaan tarvitse hävetä!
Vai oletteko valinneet kummit vain varallisuuden perusteella? Katselukirja on oikein sopiva lahja 1-vuotiaalle, jopa kummeilta. Varallisuuden määrästä viis.
jotka valittavat täällä 15 vuoden kuluttua, että aina ovat muistaneet kaikki syntymäpäivät, joulut ja nimipäivät, eikä ikinä kiitoksen sanaa kuulu eikä omaehtoista yhteydenottoa kummiperheeltä päin. Kun on liian köyhiä lahjoja ollut!
Ja ei ole rahasta pulaa meilläkään. Ollaanko mekin nyt huonoja kummeja? Satuin tietämään, että pojalla ei ole sormikkaita, ja sukat on aina tarpeeseen. Lahja maksoi yhteensä 6 euroa.
Eihän nyt kukaan terve aikuinen saatuihin lahjoihin noin suhtaudu. Eihän?
Vierailija:
Ja ei ole rahasta pulaa meilläkään. Ollaanko mekin nyt huonoja kummeja? Satuin tietämään, että pojalla ei ole sormikkaita, ja sukat on aina tarpeeseen. Lahja maksoi yhteensä 6 euroa.
mua ainakin hävettäis vaikka köyhä olenkin, niin yritän sentään hieman panostaa kummilapsien lahjoihin.
3-vuotiaalle ei ole kovin hyvä lahja, vaikka lapsi niitä tarvitsisikin. Lapsi ei ymmärrä ilahtua sellaisista vaatelahjoista, jotka kuuluvat perusvarustuksiin. Lahjan tarkoituksena on ilahduttaa lahjan saajaa, antaa sopiva lahja. Tämä oli sopiva, mutta lähinnä lasten vanhempien kannalta,
Sen sijaan 1-vuotiaalle katselukirja on ilahduttava lahja, noin yleensä. Tärkeintä lahjassa on se, että se on annettu miettien lahjan saajaa, ei sen rahallinen arvo. Mielestäni.
Ostaisitte itse niitä " parempia" lahjoja..
no mun kolmivuotias tykkää sekä sormikkaista että sukista. mun mielestä se on hyvä lahja. outo kai sitten olen ja lapseni myös. Ja katselukirja on ok. sellasen mäkin vein mun kummipojalle 1 v lahjaksi.
Entäs jos kuvakirjan olisi tuonut naapurin pikkulikka 8v joka olisi omista rahoistaan säästänyt?
Lahjan antajan rahatilanneko määrää sen onko lahja hyvä?
Minusta kuulostat ap nyt kyllä varsin ahneelta ja itsekkäältä.
Hänelle sukat ovat aina olleet toivotuimpia lahjoja kaikkina merkkipäivinä. Varsinkin värikkäät ja vähän erikoisemmat sukat. Lapset kun ei ajattele niin rajoittuneesti kuin aikuiset.
Olet tainnut valita kummit varallisuuden perusteella lahjojen ostajiksi etkä niinkään kummeiksi...