Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieno homma! Vanhus tönäisi nuoren naisen bussin alle!

Vierailija
10.10.2007 |

Vanhuksien röyhkeydellä ei mitään rajaa! Nyt joku loukkaantui ja pahasti! Toivottavasti saa virua loppuelämänsä vankilassa! Kuvottavaa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyseessä sairas ihminen, ei tuo mitään normaalia vanhusten käytöstä ole. Aika moni vanhus nyt sattuu olemaan sairas iän takia, mutta älä nyt noin sano sentään, että yleisesti vanhukset röyhkeitä.

Vierailija
2/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset kuvittelevat, että koska ovat vanhoja heillä on lupa tehdä ihan mitä haluavat! Jos oli sairas yksilö niin sitä suuremalla syyllä lukkojen taakse, vankilaan tai sairaalaan. Tietenkin poikkeuksiakin on vanhuksissa, mutta enemmistö tuntuu olevan aina jotenkin katkeria jostain ja ilkeitä nuorille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki 1: Olin tulossa kahden lapseni kanssa risteilyltä, lapset olivat tuplarattaissa. Todella moni eläkeläinen kiilasi törkeästi esim. hissijonossa vaunujen eteen kaljakärryjensä kanssa.

Esimerkki 2: Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun kaupan, postin tms jonossa vanhempi ihminen etuilee törkeästi, kun huomautan että olin tässä ennen saan osakseni jos vaikka minkälaista sadattelua!

Esimerkki 3: Lapseni 8v jonotti ABC:lla jälkiruokajätskiään ja 5 eläkeläisen porukka TÖNI lapsen pois edestään ja myyjän huomauttaessa asiasta ilmoittivat olevansa MAKSAVIA ASIAKKAITA (mitäköhän meidän perhe sitten oli...?) Myyjä onneksi oli fiksu ja antoi lapselle jäätelön vaikka eläkeläiset haukkuivat sitten myyjääkin ikärasistiksi :D

USKOMATONTA TOIMINTAA!

Vierailija
4/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin joskus Tapiolassa Heikintorilla omissa ajatuksissani ja toisella puolella ala-aulaa kävellyt vanha mies koukkasi minua päin ja iski täysiä kyynärpäällä vatsaan. En ehtinyt reagoida mitenkään. Ukko oli fiksuna huomaannut, että olin keskittynyt ajatuksiini.

Paljon myöhemmin raskaana ollesani mietin, että mitenkähän jos silloin olisin odottanut.

Vierailija
5/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten Kampissa bussia vaunuissa olevan vauvani kanssa. Sivulta päin kohti käveli mummo, joka ei ollut tulossa bussista tai menossa kyytiin. Vihaisen oloisena tämä mummeli tyrkkäsi minua kyljestä sivummalle ja huusi pois tieltä. Olin aivan ihmeissäni, lähes kaaduin vaunujen päälle. Että kyllä näitä vihaisia vanhuksia riittää, katkeria nuorille joilla elämä on vielä edessäpäin.

Vierailija
6/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin raskaana ja minulla oli hirveä vessahätä.

Tietenkin eläkeläiset rynnivät etua ja jono oli useiden metrien mittainen. Tiedätte, että vanhuksilla menee myös siellä vessassa ähräämisessä aikansa.

Lopulta vittuunnuin siihen tilanteeseen, että menin huoltsikan taakse ja rämmin metrisen kinoksen läpi piiloon ulos pissalle. Vitutti!

Vierailija
7/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki heidän joukossaan on paljon aivan mahtavia ja ihania ihmisiä, mutta surullisen paljon sitä toista ääripäätä.

Vierailija
8/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein oli yks mummo pankissa. Mieheni nousi antaakseen mummolle paikan. Mummo todellakin mulkoili ja tupisi kun nuoriso vaan löhöää penkeillä eikä anna tilaa istua. Sitten kun mieheni (ei enää edes niin nuori) antoi paikkansa niin muori alkaa huutamaan että " minä oon kyllä jaksanu seisoa jo ennenkuin sinut on pierasti tänne. Että mulle ei tarvi paikkoja rueta jakamaan" .

No mitähän se mutina siinä hetkeä ennen sitten tarkoitti?

Vierailija
9/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyin supistuksen tultua käytävällä paikoilleni ja otin seinästä tukea. Eläkeikäinen elitistimummo huusi mulle metrien päästä, että " väisty, maalainen" . Jäin tuijottamaan suu auki. Helsingistä olen kotoisin. Niin ja tilaa oli mummolla ohitella useita metrejä.

Vierailija
10/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne keski-ikäiset ja nuoretkin osaavat olla röyhkeitä. Ei tämä ole niinkään ikä- vaan luonnekysymys.

Vierailija
11/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha nainen tosi kovaa vauhtia ja tönäisi niin lujaa olkapäähän, että miltei kaaduin. Tuntui aika keljulta.

Myös metroissa, busseissa ja hisseissä olen saanut kuulla vanhuksilta jäkätystä, kun kuljen lastenvaunujen kanssa.

Vierailija
12/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän lapsuus on ollut vaikeaa. sotaa, nälkää, köyhyyttä, pihistelyä ja äidit ei lapsiinsa ehtinyt uhrata aikaa. ovat siis katkeria.

Vierailija
13/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa ja ketjua kun lukee niin yhtään fiksumpia eivät nuoremmatkaan ole.

Vierailija
14/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää ihan älyttömästi olla liikenteessä mummon kanssa kun aina saa pyydellä anteeksi ja yrittää hillitä toista.

Vierailija
15/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen automaattisesti muutu herttaiseksi mummeliksi, vaikka ikää tulee. Päinvastoin, niin kuin joku sanoi, ääliöitä rupeaa korpeamaan se, että suurimmalla osalla muista ihmisistä on elämä vielä edessä. Suurin osa vanhuksista osaa varmasti käyttäytyä, mutta se ääliöryhmä tekee muillekin huonon maineen. Aika koomista muuten, että joutuu tällaista sanomaan. Yleensähän sitä nuorisoa on haukuttu samalla tavalla... :)

Vierailija
16/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läkin kassalla! Eli kai halusi vain etuilla etuilemisen vuoksi. Olin äimänä enkä sanonut mitään.

Vierailija
17/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet vanhukset eivät ole enää vastuussa tekemisistään, he ovat syyntakeettomia.

Vierailija
18/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1910- ja 20- luvuilla syntyneet ovat pääsääntöisesti hyvin kohteliaita mutta 30-40- luvuilla syntyneet alkavat olla noita terroristivanhuksia. Tuo töytäisyjuttu tapahtui ilmeisesti Tampereella jossa on suuri joukko ikäihmisiä jotka käyttävät kaikki päivänsä pyöräilijöiden kiusaamiseen. Olen nähnyt tönimisiä ja kävelykepin tunkemista pinnojen väliin jne. usein pyöräilijä ajaa ihan sallitulla alueella mutta tämä " poliisi" luulee ajelevan jalkakäytävällä. toivottavasti kyseinen ihminen jäi kiinni ja saa tuntuvan rangaistuksen!

Vierailija
19/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 110-kiloista nyrkkeilijää tuskin käyvät tönimään.

Vierailija
20/41 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kyynärpäästä saanut monesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi