Gallup: Miten usein teillä harrastetaan SEKSIÄ?
- Suhteen kesto
- Lasten määrä ja iät
- kertaa/vko(kk/v)
- 9.5 v
- 1 lapsi (3,5 v.), toista yritetään
- 2 kertaa/kk
Kommentit (69)
Alapääni ulkonäkö ei ole muuttunut ja on sanottukin, että tiukempi kuin joidenkin synnyttämättömien.
Eli eipä voi harmiksesi yleistää tuota löystymistä. Ja nyt poistun töihin.
- Suhteen kesto
- Lasten määrä ja iät
- kertaa/vko(kk/v)
- 3,5 vuotta
- ei vielä lapsia
- 2-6 kertaa/ kk
15 vuotta
2 lasta, 5 ja 2v
keskimäärin 1krt/vko toisinaan useammin.
Ehkäpä luottamus on jo niin suuri että osaa olla rennommin ja vain nauttia. Ja ehkäpä sitä osaa vaatia paremmin sitä mitä itse haluaa.
Olla oma itsensä asian kanssa.
Ei seksi ole vain pelkästä elimen koosta tai siitä kuinka piukka se on kiinni. Suurin osa seksistä on pään sisällä. En toki väitä etteikö edellä mainituista asioista olisi hyötyä mutta ei ne kaikki kaikessa ole.
Vierailija:
- Suhteen kesto
- Lasten määrä ja iät
- kertaa/vko(kk/v)- 14v
- 2, 6v ja 3v.
- 0-5krt/vko, riippuen työvuoroista, väsymyksestä jne. esim viime viikolla ei ehditty kertaakaan, tällä viikolla seksiä 3x.
Nuorempana en tajunnut jumpata, nyt teen sitä hulluna =)
t: kani, kolmen äiti, 38 v
Yhdessä 20 vuotta
Lapsia kolme 6v, 6v ja 2v
Seksiä ehkä kerran kuussa. Nyt viime kerrasta tosin taitaa olla pidempikin aika. Johtuu nyt ihan elämäntilanteesta, olen just vaihtanut töitä (paineita), miehellä usein iltatöitä ja olemme muuttamassa ja myymässä taloamme. Ajatukset muualla.
Tosin täytyy sanoa, että silloin kun on seksiä niin se on oikein tosi hyvää!!! Paljon parempaa kuin ennen lapsia ja erityisesti kolmosen jälkeen on ollut hyvää seksiä...
Suhteen kesto 2v
Ei yhteisiä lapsia
seksiä 3-4 kertaa viikossa.
Olen aikaisemmin työskennellyt perhesuunnitteluneuvolassa, missä papa-näytteitä ottaessa ja kierukan laitossa avustaessa näki synnyttämättömien ja synnyttäneiden naisten alapäitä. Aika ero niissä on. Lantionpohjalihasten jumppa tietenkin auttaa, mutta saa aika hulluna jumpata, jotta voi sanoa ettei missään huomaa, vaikka on 3-4 lasta synnyttänyt.