Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten usein teillä harrastetaan SEKSIÄ?

Vierailija
10.10.2007 |

- Suhteen kesto

- Lasten määrä ja iät

- kertaa/vko(kk/v)

- 9.5 v

- 1 lapsi (3,5 v.), toista yritetään

- 2 kertaa/kk

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suhteen kesto =10v

- Lasten määrä ja iät =1v ja 3v

- kertaa/vko(kk/v) =2-4krt/vko

Vierailija
42/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia yhteensä 4

miehellä 2 ja minulla 2

seksiä monta kertaa päivässä, jos mahdollista

viimeksi pari tuntia sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta takana: 9v

lapsi: 4,5v

seksiä: 2-3krt/kk

Vierailija
44/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suhteen kesto: 9 v.

- Lasten määrä ja iät: 11 kk

- kertaa/vko(kk/v): 1-4 krt/vk

Vierailija
45/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen kesto 7vuotta

lapsia 2 (3½v, 2v, kolmas tulossa rv 35)

seksiä ennen raskauta 1-2krt/vko,

nyt raskauden aikana hieman harvemmin, olen voinut aika pahoin koko raskauden ajan

Vierailija
46/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis miten usein MEILLÄ harrastetaan seksiä?

No minä ja mies ehkä kerran, pari viikossa.

Appivanhemmat asuvat meillä myös mutta en ole tullut kysyneeksi heiltä, veikkaukseni on että ei kovin usein...

Murrosikäiset ipanat vähän poika- ja tyttöystävätilanteesta riippuen, en ole ihan selvillä tilanteesta mutta varmaan joskus.

Sitten meillä käy aika paljon vieraita ja varmaan hekin joskus harrastavat meillä seksiä, varsinkin kesällä kun saavat mellastaa tuolla rannan saunamökissä ihan keskenään.

Keskimäärin meillä varmaan sitten harrastetaan seksiä 3-4 kertaa viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin...

Aika vaikea kysymys...

Vierailija
47/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen kesto: 6 vuotta

Lapsia: 0, ensimmäistä odotan rv 26

Seksiä: Kerran viikossa

Vierailija
48/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsämän vuotta takana ja vuoden ja vajaan kolmen vuoden ikäiset lapset ja kolmas tulossa. Seksiä kerran viikossa. Naispuolisten kavereitten kanssa olen keskustellut ja heillä on helposti useitten viikkojen taukoja. Meitä pidetään aktiivisina tällä elämän alueella. Joko otokseen on sattunut harvinaisen elottomia pareja tai täällä on erityisen aktiivisia tai sitten joku puhhuu sontoo...

Vierailija
49/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suhteen kesto

n. 7 vuotta

- Lasten määrä ja iät

kolme alle kolmivuotiasta

- kertaa/vko(kk/v)

Tällä hetkellä 1krt/vko, mutta luulen, että haluni palautuvat jahka kk-kierto taas normalisoituu ja siis hormonitoiminta muutenkin. Ainakin niin kävi edellisellä kerralla.

Ja teille epäilijöille, kyllä pikku lapsi perheessä voi ihan oikeasti olla seksiä...

Vierailija
50/69 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen- erilaisiin haluihin ei aina löydy ratkaisua, lipido on osittain perinnöllinen ja on aika kova pala rikkoa lasten perhe sen takia, että toinen ei halua seksiä " normaalia" määrää.

Varsin mustavalkoinen ajatusmalli tuo.

Vierailija
51/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Miten usein teillä harrastetaan SEKSIÄ?

- Suhteen kesto 10 v.

- Lasten määrä ja iät 0 kpl

- kertaa/vko(kk/v) Tällä tahdilla 3 kertaa vuodessa. Vuosi sitten noin 1-5 kertaa kuussa. Syynä miehen sairaus ja lääkkeet, huoh.

Vierailija
52/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen kesto: 7v

lapsen ikä: 2v

seksiä: tällä hetkellä melkein joka päivä,toisinaan laimeampiakin jaksoja

..keskinmäärin varmaan 3x/vko

Vierailija
53/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15 vuotta yhdessä

-3 lasta, 6v, 2v, ja 1v

-2-3 krt viikko

Seksi pitää parisuhteen kunnossa.. Nykyään siksi noin harvoin, kun on lapsia monta,mutta aiemmin tuli harrastettua jopa useammin:) Ja niin kuin joku sanoi, seksi on vain parantunut iän myötä..

Vierailija
54/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä edeltävästi harvemmin kuin kerran kuussa, lapsia tehdessä toki enemmän.

Ja meillä syy on se, että minä lopulta kieltäydyin kokonaan koska mies ei pysty tyydyttämään minua ja olen mieluummin ilman kuin siedän sitä surkeaa seksiä josta en saa tyydytystä.

Ero on tulossa tästä syystä jollain aikataululla, koska en aio elää ilman seksiä loppuikääni, mutta koska miehessä ei ole muuta vikaa ja lapset ovat pieniä niin toistaiseksi ollen sinnitellyt näin.

Meillä syy on siis ilman muuta miehessä. Itse haluaisin KUNNOLLISTA seksiä vähintään 2-4 kertaa viikossa. Aiemmissa suhteissani ei ole ollut seksiongelmia.

Vierailija
55/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni on kestänyt vasta runsaat 4 kk, yhteensä lapsia 3, iältään 7-12 v. Seksi painottuu viikonloppuihin, jolloin sitä harrastetaan 4-6 kertaa/vkl.

Vierailija
56/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yhdessä 17v

- lapset 10v ja 5v

- seksiä oisko keskimäärin 1/kk, mutta jakaantuu epätasaisesti eli saattaa olla kuukausien mittaisia taukoja ja välillä ehkä 2-3 kertaa/kk

Vierailija
57/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaisia ongelmia meillä. Yöheräily ole juurikaan vaikuttanut meillä seksin määrään, koska voihan pikaisestikin touhuta. Seksi piristää ja sen kautta saa myös ihanasti läheisyyttä mieheltään. Tällä hetkellä yöheräily on vähenemään päin muutenkin, kun ei ole enää yhtään vauvaikäistä, eikä lapsia ole meidän huoneessa enää. Mutta ei sekään vaikuta meillä seksiä vähentävästi, koska voi muuallakin touhuta (olohuone, sauna, suihku, vierashuone, joka nykyisin nuorimmaisen huone). Paikat mulla (siis emätin) ei ole juurikaan muuttunut, vaikka kolme lasta olen alateitse synnyttänytkin, liekö syy sitten juuri siinä, että touhutaan paljon ja saan orgasmeja paljon ja ne pitävät paikat kunnossa. Mies haluaisi tyyliin joka päivä ja monta kertaakin, joten tällä nykyiselläkin määrällä (eli 3-5krt/vko) saan toppuutella välillä.

Vierailija:

Haluaisin enemmän, seksielämä on viime aikoina laimentunut. Syynä voi olla opiskelut, töihin paluu ja muutoinkin jatkuva kiire. Nuorin nukkuu samassa huoneessa, keskimmäinen ravaa pissalla 2-3 krt yössä. Tuntuu ettei koskaan ole aikaa, mahdollisuutta tai ei vain jaksa. Itsetuntoni on kadoksissa, sillä rakastelu ei oikein enää tunnu miltään. Siis kolmen lapsen jälkeen " paikat" tuntuvat niin löysiltä, että hyvä kun tuntee milloin " se" on sisällä:-(

Olen kateellinen teille joilla lapsia monta ja silti seksiä monta kertaa viikossa! Eikö teillä ole samanlaisia ongelmia? Ajanpuute, lapsi samassa huoneessa, yöheräilijöitä, emättimen löysyys, joka ei innosta seksiin..?

Ja 38:lle ihan tiedoksi, että kyllä toiset harrastaa näin usein, vaikka pieniä lapsia onkin. Kyllähän ne lapset saa unten maille ysiin mennessä useimmiten ja harva aikuinen siihen aikaan nukkumaan vielä menee... Joillekin seksi on tärkeämpää kuin toisille, siitä erot. Toiset kattelee mielummin illalla telkkua tai surffaa netissä tai käy lenkillä ja toiset taas ajautuu lempimään... Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Itse ainakin olen paremmalla tuulella ihan yleisesti ja jaksan lapsiakin päivällä paremmin, kun olen saanut ihanan rentouttavan orgasmini. Kun siis sen tarve on ollut (ei joka päivä tarvii saada, mutta kyllä alan olla ns. puutteessa, jos menee vaikka viisi päivää ilman seksiä). Mutta siis olemme erilaisia, toisilla riittää paljon harvemminkin.

" Vierailija - 10.10. 18:37 vastaa tähän viestiin (38/63)

mä en jotenkin usko näihin vastauksiin, en vaan jaksa uskoa, että vuosikausien yhteiselon jälkeen, pienten lasten perheissä, harrastettaisiin seksiä monta kertaa viikossa"

Vierailija
58/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen jälkeen paikat niin löysät, että hyvä kun edes tuntuu missään. Ja sitten jonkun mielestä seksi vain on parantunut kolmen lapsen jälkeen...Huokaus. Millä tavalla se on parantunut??

Vierailija
59/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 5,5v

- 4 lasta nuorin 2v

-n 3-4krt vk

Vierailija
60/69 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme olen synnyttänyt ja kyllä on todella selvä ero aikaisempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan