Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen (3v) kanssa kahdestaan risteilylle. Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Vierailija
09.10.2007 |

Lähdemme Turusta, sinne on meiltä 400km. Pysähdymme matkalla syömään. Tuli vain mieleen että mitenkäs ruokailut laivalla, hytissä ei ole jääkaappia.

Alunperin ajattelin että söisimme aamiaisen ja lounaan laivalla ja taas matkalla takaisin pysähdyttäis syömään. Mutta pitäähän olla iltapalakin, saako laivalta " perusiltapalaa" lapselle?



Olen kyllä ollut aiemminkin useasti laivalla mutta en koskaan lasten kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan