Seksikäs talvipukeutuminen
Itellä untuvatakki (ei liian iso,kenties kiiltävä)
Kireät farkut
korkokengät
Kommentit (69)
Kuomat, nahkarukkaset, pitkä untuvatakki ja toppikdet. Vähän ripsaria ja huulikiiltoa.
Mulle on ihan sama olenko jonkun mielestä seksikäs vai ei. Mä pukeuden itseäni varten ja talvella haluan pukeutua lämpimästi.
Kerrohan vinkkisi miten korkokengät jalassa jalat pysyvät lämpimänä.
Sydney näytti söpöltä haalarissaan kun silmät sädehti ja muuta ei näkynyt :)
Kerro kuinka monta kilsaa kävelet korkkareilla?
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Itse pidän kanssa korkkareita. Liikun autolla eikä siinä tarvitse lämpimiä kenkiä. Ulkoilussa muut kengät. -eri
Vierailija kirjoitti:
Sydney näytti söpöltä haalarissaan kun silmät sädehti ja muuta ei näkynyt :)
Se muija on tympeän ja ylimielisen näköinen.
Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.
Leopardi- tai tiikeri-kuosinen toppatakki ja -hattu.
Korolliset saapikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.
Mä en ainakaan pukeudu sitä varten, että miehiä miellyttää. Mä pukeudun lämpimästi ja perseen paljastava takki ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Missä on tämä "ei missään", missä niitä ei näe? Sun kotonasi? Mä en tarkene toppahousuilla, pitkä takki on oltava. Ei sillä, että sun mielipide vaikuttaisi mihinkään.
Tiedostaako naiset, että toppahousut naisella on seksikkäät?
Pakarat paljaaksi jättävät toppahousut?
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän kanssa korkkareita. Liikun autolla eikä siinä tarvitse lämpimiä kenkiä. Ulkoilussa muut kengät. -eri
Ota kuitenkin autoon mukaan talvikengät (ja paksummat housut). Jos auto hyytyy tielle, se ei pysy lämpimänä. Etkä siis sinäkään. Varaudu.
Vierailija kirjoitti:
Pakarat paljaaksi jättävät toppahousut?
On sellaisia persvakotoppiksia. Kuin ne salitrikoot mutta toppahousut 👍
Vierailija kirjoitti:
Sitten teitä korkokengillä kävelijöitä saa hoitaa talvisin päivystyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa villakangastakki, konjakinväriset korkeavartiset nahkabootsit, tummanruskeat chinot, ruskeat nahkahanskat ja pörröiset Hello Kitty -korvaläpät (miehellä)
Mikä sun poikaystävän nimi on?
Niin?