**ENSKAMAMMOJEN ILTATREFFIT**
Kommentit (61)
Mulle käy neljä seuraavaa lauantaita, mut sen jälkeen käy lauantaisin vain klo 19 jälkeen, kun miehellä alkaa taas viikonlopputyöt...
Eli ihan mikä vaan teille parhaiten käy :)
nimittäin se skumppa Bakersissa ja ruokailu.. ;) Mulle kävis esim 27.10.LA tai 3.11.LA, sit onkin pari vkonloppua buukattuna. Jos PE, niin 26.10. ja 2.11.
Mammis
Ja käy se perjantaikin...
Mites Henna suhtautuu ajatukseen Bakersiin menosta? :)
Meinasin, että tuo tän kuun viimeinen viikonloppu olis ollut ihan rauhallinen kotiviikonloppu ennen töihin lähtöä, mutta kun tarjolla olis tällainen aivan mahtava tilaisuus, niin johan mä voin suunnitelmat muuttaa... ;o) Juu, eli mulle käy tuo la 27.10. ja Bakersin skumpat kuullostaa _todella_ hyvältä! Mutta jos muut päivät tai paikat saa enemmän kannatusta, niin käy niinkin.
-Amy-
Ja Baker´s kuulostaa hyvältä, vanha työpaikka kun on... Mulle sopii melkeenpä mikä ilta tahansa eli myös silloin 27.päivä.
Henna ja pakollisesti mukaan lähtevä Ninni
Kiva kun skumppa innostui muitakin, oon nimittäin haaveillut skumpalle menosta jo viikkokausia... :)
Lyödään nyt alustavasti lukkoon toi 27.10. ja laittakaas kaikki mietintämyssyynne tuo paikka, että mihin sitten mentäis syömään varsinaisesti. Saahan Bakersistakin tietty ruokaa - Henna ainakin tietää siitä enemmän. :D
Mä istun taas täällä töissä, vähänkös väsyttää vaikka nukuinkin kyllä päivällä muutaman tunnin... Joten palaillaan myöhemmin!
Huiskutukset kaikille!
Karssuli ja Aino isin kanssa kotosalla
joku viisaampi (jos nyt olin oikean paikan sivuilla), mihin noista olette menossa? Pikaisesti katsottuna yks on k-22 ja toinen k-24.. Olinko oikeilla sivuilla..?
Mukana olen, jos pääsen sisään.. :)
Bejpi, vasta 21v :)
on tuolla Bakers' ssa ollut ihan hyvää ruokaa, enpä ole varmaan 1-2 vuoteen käynyt syömässä.. Taitaa olla ikäraja sen 24v, mutta jos sinne syömään ollaan menossa, niin en usko että " häätävät" pois. :)
Mammis
Mutta ainakin ennen pitivät tuota ikärajaa vaan kun sisään menee klo 20 jälkeen. Muistaakseni keittiö suljetaan ilta 11 ja 12 välillä, tarkka aika ei muistissa. Ja ruoat on hyviä, oli ainakin silloin kun ite niitä tein :)
Onhan Amarillossakin klo20 jälkeen ikä 22, tuskin siis pihalle heittävät. Yläkerta (ruoka-paikka) tosin suljetaan samoihin aikoihin kuin keittiö menee kiinni, mutta voihan siitä matkaa johonkin jatkaa, vaikka alakertaan jos ei pidemmälle innosta mennä.
Henna ja Ninni
Itse myös vasta 21 ja muutama vuos sitten kävin Baker´sissa useestikin syömässä iltasella...
Harkitsen mukaan tuloa. Hyvältä kuulosti, jos tavattais jo klo 17. Nuo illat kun on sellaista aikaa, että tyttönen aikalailla äidissä kiinni... Varmemmin uskallan luvata kun nään miten tulevana lauantaina tyttönen pärjää isovanhempien hoidossa.
t. iida-linnea
[color=#8B008B]Ja nostan pinoa, josko joku muukin hokaisi.. Mammojen iltatreffit siis 27.10. Lauantaina klo 17 ja suuntana näillä näkymin Bakers. Lähdössä:
AMY
BEJPI
HENNA
IIDA-LINNEA?
KANDI
KARSSULI
MAMMIS
Mammis [/color]
Nääs kun meillä on pieni dilemma, koska miehellä on silloin työpaikan juhlat joihin se kovasti haluaisi mennä... Et jos teille ei käy muut ajat, mun täytyy sitten häipyä paikalta jo puoli kahdeksan maissa. Sitä ajatellen, mulle käy siis ihan niin aikaisin kun vaan haluatte nähdä ;) Jos joku pääsee paikalle jo 16.30 (mikä on kyllä ihan naurettavan aikaista juoda mitään alkoholipitoista), I' ll be there! :) Tosin enpä mä paljon mitään juo, jos kahdeksalta saan Noelin kaveriksi...
Jospa näin ilman tyttöä uskaltais ekaa kertaa...ja KANDI, musta klo 12 jälkeen voi juoda alkoholia, paitsi shamppanjaa, jota voi nauttia vrkn ympäri;=) Mutta en silti olisi tulossa kovin aikaisin;=)
-mooli (booli-moolinakin tunnettu;=)
Mä voisin irrottautua täältä jo vaikka aikasemminki, miehellä on vapaa viikonloppu ja lupas olla Joelin kanssa ni pääsee tää mamma mahan kanssa liikkeelle.
Eli jos haluut aikasemmin tavata ni sovitaan sit tarkka aika.
Henna ja Ninni
Eikös toi ole Halloween-viikonloppu, voi olla täyttä eli pöytä pitäis varmaan varata. Niin ja onko muita tulossa aikasemmin?
Henna ja Ninni
Kyllä se pöytä varmaan olis hyvä varata. Varaisitkos sä Henna? Syödäänkö me muuten siellä, vai pitäisikö syömistä varten varata pöytä muualta? Mulle käy miten vaan. Pian nähdään! =)
-Amy-
[color=#8B008B]Pöytä kyllä kannattaa varmaan varata (9 hlöä eikös juu?), kukas sen haluaisi hoitaa? Joku joka menee sinne ensimmäisten joukossa. Mä en ole vielä ihan satavarma pääsenkö aikaisemmin (miehellä menoa), joten ei ehkä kannata laskea mua siihen porukkaan. Jos sitten käy hyvä tuuri, niin tulen aikaisemmin, mutta näillä näkymin siis tähtäisin klo 17.
Mammis [/color]
Onko jollakulla jo pöytävaraus hoidossa? Mä tulen todennäköisesti vasta viideksi mutta yritän tulla jo aiemmin.
Lauantaihin on enää 3 yötä! Olen odottanut näitä treffejä oikein innolla! :)
Karssuli
Mulle käy niin arkena kuin viikonloppuna, ihan päivästä riippuen mikä työvuoro sattuu olemaan. En ala nyt tähän luetella työvuorolistaani... Viikonlopuista vasta vkolla 43 kävis mulle.
Sellainen vaihtoehto olisi mulle kaikista mieluisin, että mentäisiin joku lauantai klo 17 Bakersiin nauttimaan skumppaa ja jatkettaisiin siitä syömään. :)
Eli siis kiinnostuneet laittakaapas tänne ehdotuksia.