**ENSKAMAMMOJEN ILTATREFFIT**
Kommentit (61)
Voisin soitella ja pöydän varata, mutta mihin aikaan sen nyt varaan? Varaanko viideksi, jos alotellaan aikasemmin tulijoiden kanssa ala-kerrassa vai varaanko sen pöydän jo klo 17?
(niille jotka ei tiedä, niin ala-kerta on periaatteessa kahvila tms ja ylhäällä on sit se ruoka ravintola)
Henna ja Ninni
[color=#8B008B]Voi miten kurjaa kun teillä vielä sairastellaan IIDA-LINNEA! :( Jos sattuu ¿ihmeparantuminen¿ tapahtumaan, soittele ihmeessä sitten mulle! Parantavia säteitä teille!
HENNA ¿ oisko se järkevintä varata se pöytä klo 17? Jos tosiaan ne ketkä ehtii aikaisemmin, treffaisi vaikka alakerrassa..
Ja hei ¿ MAKKARA menoon mukaan jos vaan fiilikset on sellaset! Ois kiva nähdä suakin pitkästä aikaa!!! :)
Tukka putkella juokseva Mammis [/color]
En päässyt millään puhelimella läpi Baker´siin, joten lähetin varauksen netistä. Ottavat puhelimella tai sähköpostilla yhteyttä 24 tunnin sisällä. Tulen kertomaan tarkemmin, kunhan yhteyttä ottavat :)
Henna ja Ninni taas
Mäkin voisin tulla piipahtamaan. Josko vaikka mies heittäis sinne ja dösällä takaisin tulisin. Missä bakers on? *nolona kyselee*
" Tervehdys,
Pöytävaraus onnistuu, jos ryhmällenne riittää aika kello 17-19.30.
Muuten ravintolamme on jo varattuna täyteen.
Olen laittanut teille alustavan varauksen kyseiselle ajalle.
Palataanhan asiaa vahvistuksen tai peruutuksen myötä.
Ystävällisesti
Markku Valkamo
Ravintolanjohtaja "
Eli riittääkö meille syömiseen toi aika, jos siitä sit siirtyis alas tai johonkin muualle?Mitä mieltä ootte? Varmaan on aika lailla kaikki ravintolat lähes täynnä.
Henna ja Ninni
Tätä aikaa on kuulemma kysellyt muutkin, mutta me ollaan nyt ensi sijalla, pitää vaan mahdollisimman nopeesti ilmottaa.
otetaan tuo pöytä. Miten niin tahtoo kuplivaa...? ;o) Jos ollaan nopeita, niin ennätetään syödä tuossa. Vai istutaanko vaan ja syödään muualla? Mulle käy miten vaan. En siis tunne paikkaa entuudestaan, niin saattaa kuullostaa hullulle tuo mun idea niille, jotka tuntee...
Ja Aurora, paikan osoite on Mannerheimintie 12 ja tässä sen omat sivut: http://www.ravintolabakers.com/fi/ Ruokalistakin näyttää aika kivalta. =)
Ei hitsi, pitäiskö munkin kysyä mieheltä, mitä sillä on mielessä lauantaille. Mullakin on ihana mies, niin se varmaan kyllä vois huolehtia quusta, jos äiti lähtis vähän tuulettumaan. Voishan sitä vaikka koittaakin ryhdistäytyä, jos sellainen kuuluisuus kuin mooli on tulossa paikalle! ;)
Ja Amylla on varmaan hyvä meininki ennen ensimmäistä työviikkoa. Ja muilla kans. Okei, saitte ylipuhuttua (eikä ollut edes vaikeeta), kysyn mieheltä... :)
Toivottavasti siis tohon varattuun pöytään vielä mahtuu, jos sattuisin pääsemään...?
-Q-
Jatketaan sitten alakerrassa tai jossain muualla sen jälkeen. Eiköhän kaikki kuitenkin tuu sit siihen klo 17 mennessä. ;)
KIVAA!
Mammis
milläs " nimellä" varaus on?
Mammis :)
Pöytä on varattu nimellä " Lilja" . Lupasivat selvittää voiko varaukseen lisätä mutaman henkilön, yhdeksälle kun on varattu ja varauksia hoitava henilö ei ollut enää paikalla. Saan tästä ilmoituksen huomenna, laitan sitten tänne taas infoa... :)
Henna ja Ninni
I can' t wait! Mä oon jemmannut rahaa tätä reissua varten ja aion syödä hyvin ja juoda skumppaa, jipii! Tosi kivaa kun on iso poppoo tulossa.
Lauantaina nähdään!
Karssuli
Sain Baker´sistä äsken viestiä, että ovat iloisia että meille riittää tämä aika ja lisäävät varaukseen kaksi henkilöä. Nähdään siis lauantaina!
Henna ja Ninni
[color=#8B008B]Listaan vielä tulijat (korjatkaa jos meni pieleen):
AMY
AURORA
BEJPI
HENNA
KANDI
KARSSULI
KESIS
MAMMIS
MOOLI
Q
Varauksella IIDA-LINNEA, soittele jos satut pääsemään..
Ja jos nyt on vielä muitakin ¿mattimyöhäisiä¿, sekaan vaan!
LAUANTAINA NÄHDÄÄN!!!
Mammis [/color]
Mies näyttää vihreää valoa, eli mä oon sitten mukana vahvuudessa! Kiva, että sinne pöytäänkin saatiin lisäpaikkoja, ettei mun tartte sentään istua teidän sylissä. :) Uusi tuttavuuksiakin on luvassa, ainakin Henna ja Mammis ja mooli. Odotan innolla! Ja ajatelkaas, samaan aikaan toisaalla meidän NapNap viettää hääjuhliaan! Täytynee kohottaa NapNapin malja. :)
-Q-
Voi että mua ketuttaa kun joudun lähtemään jo vähän ennen kahdeksaa! Pitikin sen miehen keksiä ne työpaikan juhlat juuri samaksi illaksi..! Mutta ehdin sentään nähdä kaikkia, jee :)
Nähdäänkö aikaisten kanssa klo 16 siinä ovella, vai suoraan sisällä? Ja valukaa muutkin sitten vähitellen paikalle, mitä aiemmin, sen parempi :)
Helpompi varmaan jos nähdään siinä ulkopuolella, sisältä voi olla aika vaikea ettiä.
Ketkä nyt on aikasemmin tulossa, niin tietää ketä odotella?
Henna ja Ninni
Ja jos me Hennan kanssa (vai tuleeko muitakin heti?) yritetään jäädä johonkin etualalle sisällä, niin pikkuhiljaa neljän-viiden väliin paikalle saapuvat voivat bongailla meidät sieltä :)
p.s. mulla on " uusi" tukka, eli aika tumma ja vielä hitusen edellistä lyhyempi! :)
Olisi tosi ihanaa lähteä syömään mutta meidän tyttö on edelleen niin kipeä, kuten myös mieheni, että taitaa jäädä väliin. Oon aika väsynyt kun yöt on mitä sattuu ja jos nukkua voisi, niin murehdin vaan tyttösen vointia.
Nauttikaa te hyvästä ruuasta! Ja mulla on mammiksen puhnro, joten voin soitella jos sitten pääsenkin lähtemään.
t. iida-linnea