Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ENSKAMAMMOJEN ILTATREFFIT**

09.10.2007 |

Eli treffit ilman lapsukaisia siis! :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkis on töissä huomenna, ja kotiudun vasta siinä klo 16 maissa. Mulle siis toi klo 17 tekee aika tiukkaa ja eikös 19.30 pitänyt olla jo lautaset tyhjät? Kuinkas moni ois innostunut lähtemään drinksulle syömisen jälkeen? Mä voisin mielelläni passata ton syömisen, ettei tarvii hotkia mutta jatkoseuraa musta kyllä saa!

Kesis

Vierailija
42/61 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tuut vaan sit kun ehdit.. Kun lautaset on tyhjät, kyllä meistä varmaan osa vielä jatkaa, joko samassa paikassa tai sitten jossain muualla.. Vai mitä!? :) Soitat vaikka mulle sit kun oot matkalla.

Mammis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle KESIS varmaan se jälkiruoka ainakin maistuis vai mitä!? ;)

Vierailija
44/61 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis: kun mä täältä saakka hilaan itteni oikein Helsinkiin saakka, niin en _todellakaan_ lähde heti pois. Eli drinksulle, drinksulle... ;o)

-Amy-

Vierailija
45/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt valitettavasti pakko perua tuleminen.. Evellä on korvatulehdus enkä oo nukkunu kunnolla, joten minusta ei olisi kunnon seuraksi illalla..

Mut pitäkää hauskaa!

Väsynyt Bejpi

Vierailija
46/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei bejpi! harmitus sun puolesta!

mutta sen sijaan nyt kun siellä on tuoli vapaana, niin mäkin olen puhunut itseni ympäri että voisin tulla käymään! Ja siis buukannut miehen vahtivuoroon.

Meillä on ollut aika horror öitä tällä viikolla niin voi olla etten jaksa myöhään olla, mutta toisaalta piristäisi teidän ihanien äippien seura. :)

t. iiris

Vierailija
47/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun BEJPI et pääse.. Toivotaan että Even korvatulehdus paranee pian. Koitahan sinäkin saada levättyä!!!

Ja kiva kun IIRIS sä pääset tulemaan! :)

Nähdään pian! Mammis

Vierailija
48/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin jo Kandille viestin, jos ei kukaan satu enää lukemaan. Eli mäkään en pääse tulemaan, on sen verran flunssainen olo. Harmitus!!!!

Mutta kivaa iltaa teille!

Karssuli

Vierailija
49/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas harmi, etten saa Bejpistä junaseuraa ja ettei Karssulikaan pääse! =(

Mutta kiva, että Iiris pääsee sitten mukaan! =)

Kohta nähdään!

-Amy-

Vierailija
50/61 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertoilkaas sitten, miten loppuilta meni :)

Ja pah Noel mitään nukkunut, me vietettiin rattoisa junareissu ja sitten kotimatkalla alkoi huuto... Äsken sain sen nukkumaan, huoh! Että se mun omasta ajasta illalla... Mies saa kyllä huutia jos kehtaa olla myöhään, mä olen ihan poikki ja kiukuttaa kun Noelin yöunet menee nyt näin oudosti. No, ehkä katselen Serranoita boksilta ja juon vaikka iltateetä :)

Kiitos hauskasta päivällisestä, oli taas kerran kiva nähdä kaikkia!

Vierailija
51/61 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Olipas kivat mammatreffit eilen, kiitos vaan vielä kaikille! :)

Olin jo kesäaikaan ennen puoltayötä kotona, mieskin naureskeli että mitäs sä nyt jo tuut kotiin kun piti ¿ennen Hesaria¿ tulla.. Kyllä sitä nauratti mun mansikkaiset vaatteet (niin KANDI se mansikkamargarita tuli mun syliin asti ;) LOL). Totesipa mun mies että olipa hyvä kun kävit shoppailemassa ennen treffejä niin oli " vaihtovaatteet" ..

Harmi kun osa ei päässyt. MOOLILLEKIN huiskutukset, viesti tuli perille! KARSSULI ¿ sua ei varmaan harmita nyt niin paljon kun kerrotaan että ei me mitään skumppaa siellä saatu! :( Siellä oli joku pikkujoulu, joten skumppashow oli peruttu. Höh.

OK, nyt nälättää! Mukavaa sunnuntaita!

Mammis[/color]

Vierailija
52/61 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos minunkin puolestani! Oli vaan kiva ilta! =) Ja erityiskiitos Hennalle, joka piti mulle seuraa asemalla, kunnes pääsin junaan. Toivottavasti mies tuli sua hakemaan pian! Täälläkin nukkui hyvn hämmästynyt mies, että kuinkas nyt näin aikaisin olet kotona, kun puoli yhden aikaan vetelin peittoa korville. ;o) Aamulla sain nukkua kymmeneen tai siis yhdeksään nyt tätä talviaikaa. Mutta ei mieskään liian aikaisin joutunut heräämään, sillä Emmikin heräs vasta ysin aikaan tai siis kasin aikaan. Mua ihan hirveesti muuten ärsyttää tää kellojen siirto! (Tosi tarpeellinen välikommentti...)

Mutta seuraavaa kertaa odotellessa... Jospa silloin Mooli ja Karssulikin pääsevät mukaan!

-Amy-

Vierailija
53/61 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset myös minun puolestani treffailijoille! Oli tosi hauska nähdä teitä ja päästä vähän tuulettumaan. Mun muistikuvat Kesiksestä ja Aurorasta oli kyllä tosi hatarat, kun vuosi sitten oltiin kerran nähty. Harmi, kun mooli ei päässytkään paikalle, mutta joku toinen kerta sitten! Toivottavasti kaikki pääsi turvallisesti kotiin.

-Q-

Vierailija
54/61 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt oon menossa kaverin miehen 30v synttäreille sillon 27.10 :/

Mua olis kyllä kiinnostanu tämä ilman lapsia-tapaaminen..

Kai näitä tulee uusiakin?

Vierailija
55/61 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Päivittelen & nostan pinoa.. Pidetäänkö siis edelleen mammojen iltatreffit 27.10. Lauantaina klo 17 (osa treffailis jo aikaisemminkin?) vai siirretäänkö? Mulle ainakin käy edelleen tuo pv ja voin tulla aikaisemminkin. :)

Lähdössä:

AMY

BEJPI

HENNA

IIDA-LINNEA?

KANDI

KARSSULI

MAMMIS

MOOLI

Mammis [/color]

Vierailija
56/61 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sitä treffata joustavasti, osa jo aiemmin, miten kukin kerkiää. Mä katselin just junavuoroja, niin mä ehdin parahiksi just tuohon noin viiteen paikan päälle. Ja siis olisin kyllä sitä mieltä, ettei siirretä päivää.

-Amy-

ps. Siiiistiii, että Mooli tulee mukaan!!! Oonkin odottanut, että koskas nähdään ihan nokakkain. =)

Vierailija
57/61 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä tolloin 27.10. klo 15 asti, joten pienellä varauksella I' m in. Täytyy ensin neuvotella miehen kanssa, suostuuko se vastaamaan Lennistä koko viikonlopun. Mulla on ihana mies, joten enköhän ole rivissä :-)

Kesis

Vierailija
58/61 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla myös viimeistään klo 17 Hesaan, jotta joudan takaisin kotiin kahdeksaksi. Silloin tyttönen viimeistään alkaa kaipailemaan iltatissille... Eli jos vaan terveenä olen niin tulossa ollaan.

t. iida-linnea

Vierailija
59/61 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Eiköhän me siis pidetä em päivästä ja n. ajasta kiinni eli lähdössä:

AMY

BEJPI

HENNA

IIDA-LINNEA

KANDI

KARSSULI

KESIS ¿ HYVÄ KESIS!!!

MAMMIS

MOOLI

Mammis [/color]

Vierailija
60/61 |