Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v tyttöni käski kysyä teiltä mielipiteitä kun äiti (minä) niin " hullu" kun ei anna yöpyä

Vierailija
08.10.2007 |

poikakaverinsa luona. Molemmat siis 13v, ovat olleet melkein vuoden yhdessä ja nyt jatkuvasti on erimielisyyksiä (kovaäänisiä) tästä asiasta. Olen sanonut että sit kun on 15v, on sopimatonta jne. Hän on sitä mieltä että minä olen aivan väärässä, tyhmä jne ja äsken katseli tässä kun surffailin ja sanoi että " laita siihen kuka meistä on väärässä" . Eli, kommentteja? kiitän. He.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ruotuun!

Ei tuossa iässä kaikkea pidä kokea.

22/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kyllä ollu nyk miehen kotona yökylässä mutta siihen asti visusti eri huoneissa kunnes naimisiin mentiin mun täytettyä 18-v. kyllä sitä sitte kerkeää naimisissa ollessa nukkua ihan tarpeeks asti saman peiton alla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on oikeassa tässä tapauksessa!

Vaikka sitä seksiä voi toki teinit harrastaa ihan missä vaan ja koska vaan jos tahtovat, ei sitä silti äidin tule " hyväksyä" yökylään päästämällä.

Vierailija
24/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse tuon ikäisenä, kuinka vihainen olin " nipo äidilleni" , kun ei päästänyt poikakaverille yöksi. Sitten kerran, kun pojalla unohtui avaimet kotiin ja hänen vanhemmat olivat reissussa, niin poika sai jäädä meille yöksi. Tosin poika nukkui sängyssäni ja minut laitettiin vanhempieni väliin. Kyllä hävetti :D

Nyt myöhemmin olen todella kiitollinen vanhemmilleni siitä, että uskalsivat olla vanhempia.

Vierailija
25/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti päästi vasta 16-v ja hetihän minä silloin poikakaverin kanssa sänkyyn hyppäsin.. Eli hyvä, että kiellät=)

Vierailija
26/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäkää poika teille yöksi ja laittakaa teidän vanhempien väliin nukkumaan ;)

Vierailija
27/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin seksielämän 14-vuotiaana (ennen yökyläilyjä) ja kyllä on myöhemmin juolahtanut mieleen, että olin kyllä vielä ihan lapsi silloin. Toivottavasti omat lapset ovat viisaampia. Tosin, en menettänyt neitsyyttäni kännissä ja saman pojan kanssa olin vielä 18-vuotiaanakin. Ehkä yrittäisin keskustella seksistä muuten kuin takertumalla siihen yökyläilyasiaan? Kertoisin ehkäisystä, taudeista, siitä, että ehkä katuu myöhemmin? Aloittaisin keskustelun muulloin, kuin yökyläilystä puhuttaessa, silloin teini on varmaan raivoissaan jo valmiiksi. Äitini kielsi yökyläilyt n. 15-vuotiaaksi asti, mutta olisin toivonut häneltä muunkinlaista keskustelua kuin ehdottoman EIn. Ettei vaan jyrkästi kielletä yökyläilyä ja suljeta silmiä kaikelta muulta.

Vierailija
28/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, itse aloitin seksin harrastamisen 14v, ja päiväsaikaan. poikakaverin kotona ei iltapäivisin koulun jälkeen ollut kuin korkeintaan isoveli (josta ei ollut häiriötä) paikalla.

ehkäisystä kannattaa puhua ihan vakavasti.

Vierailija
29/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei yökylään missään nimessä vielä. Eikä äidin tarvitse edes vaivautua perustelemaan pennulle miksei. Ei on ei, kun äiti niin sanoo.

Vierailija
30/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä äidin tarvitse edes vaivautua perustelemaan pennulle miksei. Ei on ei, kun äiti niin sanoo.

Onnea sinulle omien lastesi teini-iässä!

Vierailija
31/35 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, kiitos paljon. :) Tarkoitin vain, että mielestäni tuossa tapauksessa ei tarvitse äidin alkaa 13-v lapsen kanssa neuvottelemaan kyseisestä asiasta. Ihan älytöntä. Enkä kyllä kannata missään nimessä ruumiillista kuritusta.

Vierailija
32/35 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan pidä paikkansa, että jo tuon ikäiset jossain koulun vessassa harrastavat seksiä. VÄLITTÄKÄÄ lapsistanne niin paljon, ettei heidän tarvitse alkaa leikkiä aikuista liian aikaisin.

Terv. Samanikäisen äiti

Vierailija
33/35 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut aika tiukan kasvatuksen. Aloitin " yökyläiyt" vasta 18-vuotiaana ja seurustelun samoihin aikoihin. En ole hetkeäkään katunut etten aloittanut aikaisemmin. Perheemme oli myös aika läheinen minulle ja aikaa meni harrastuksiinkin. En olisi varmaan edes kehdannut pyytää lupaa pojan luona yöpymiseen kovin varhain tosin ei kyllä kiinnostanukaan. Perheeni ei ole uskovainen tms mutta vanhempien kunnioitus ym muu on ollut aika selvää...Siksi minun on tosi vaikea ymmärtää että lapsena pitäisi harrastaa seksiä ja nukkua poikaystävän luona. Olihan näitä yöpyjiä jo minunkin lapsuudessani mutta silti lapsuus senkun lyhenee...ja se on ainakin minusta tosi surullista.

Mitäs me av-mammat voitais tälle tehdä ;)

Vierailija
34/35 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos haluaa olla yötä niin poika teille ja nukkuu vaikka olkkarin sohvalla, mutta ei vielä yhdessä eiei.

Vierailija
35/35 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 13-vuotiaana ja yötäkin oltiin toistemme luona, meidän vanhemmat sopivat asian keskenään kun me niin kovin mangguimme.

No olihan se jännää, nukkua poikakaverin huoneen lattialla patjalla pidellä poikaystävää kädestä koko yö ja poikaystävän isä vahti meitä koko yön. Ei ihan heti haluttu uudelleen samaa.

Jos oma tyttäreni tulisi pyytämään samaa voisin luvata jos tuntisin pojan vanhemmat ja tietäisin että mitään ei tapahtuisi kädestä pitämisen lisäksi