13v tyttöni käski kysyä teiltä mielipiteitä kun äiti (minä) niin " hullu" kun ei anna yöpyä
poikakaverinsa luona. Molemmat siis 13v, ovat olleet melkein vuoden yhdessä ja nyt jatkuvasti on erimielisyyksiä (kovaäänisiä) tästä asiasta. Olen sanonut että sit kun on 15v, on sopimatonta jne. Hän on sitä mieltä että minä olen aivan väärässä, tyhmä jne ja äsken katseli tässä kun surffailin ja sanoi että " laita siihen kuka meistä on väärässä" . Eli, kommentteja? kiitän. He.
Kommentit (35)
Housut jalassa ja jumala mielessä vielä pari-kolme vuotta!
Ehtii sitä.
t: 16 vuotiaasta seurustelun aloittanut
Ja seksiähän harrastettiin tosiaan vaikka koulun wc:ssä, jos siltä tuntui...
varsinki jos olisin jutellu poikaystävän vanhempien kanssa sit voisin vielä helpommin päästää
Ei vaan, olisit ihan vastuuton jos päästäisit 13-vuotiaan yökylään poikaystävän luo. Hän on lapsi vielä. 15v:kin on minusta aika nuori sellaiseen. Meillä äiti päästi mun poikaystävän yökylään kun olin 17v. Siitä on nyt 10 vuotta ja tuolla tuo samainen mies laittaa just toista lasta nukkumaan ;)
a) jos tahtovat touhuilla, pääsevät touhuilemaan ilman yökyläilyäkin (nimim. 14-vuotiaana aktiivisen seksielämän aloittanut, vasta 16 vuotiaana ekaa kertaa yökylässä)
b) tyttäresi vielä joku päivä kiittää tiukkapipoisuudestasi, näin ainakin minä omia vanhempiani näin 10 vuotta myöhemmin, vaikka aikoinaan asiasta tuli kiukuteltuakin melko reippain ottein.
c) Tehkää kompromissi. Saa olla pidempään poikaystävän luona, esim viikonloppuisin? tms
mielestäni 13v. on aivan liian nuori yökyläilemään poikakaverin luona. Pidä vaan kiinni päätöksestäsi.
Ja 13-vuotias on vielä lapsi vaikkei sitä itse millään muotoa myönnä ja käsitäkään
Jos haluavat välttämättä yöpyä yhdessä, niin mitä jos tyttäresi pyytäisi poikaystävän teille? Voisit sinäkin vahtia, ettei mitään luvatonta tapahdu.
14-vuotiaasta tyttärestään, jolla olikin yllätyspoikaystävä ja fritsuja kaulassa. Kovasti huudeltiin, että nipottajaäiti olen, kun en moisia salli. Nyt on kyseessä 13-vuotias, siis vuotta tyttöäni nuorempi, niin johan on äiti oikeassa ja lapsi vielä ihan lapsi..
Ei katkeruudesta, mutta vedättekö tosiaan viivan siihen 14 v. paikkeille?
Joku sanoi että seksiä harrastetaan vaikka koulun vessassa jos niikseen on, mutta minä olen sitä mieltä että jos annat tytön mennä niin annat sellaiseen luvan.
on totta, että lapsi (nimen omaan lapsi) on varsin nuori.
Mutta en myöskään ymmärrä mitä pahaa siinä vierekkäin nukkumisessa on?
kahdestaan poikaystävän kotiin, en kyllä päästäisi. Helppo sekin kyllä valehdella
Vierailija:
14-vuotiaasta tyttärestään, jolla olikin yllätyspoikaystävä ja fritsuja kaulassa. Kovasti huudeltiin, että nipottajaäiti olen, kun en moisia salli. Nyt on kyseessä 13-vuotias, siis vuotta tyttöäni nuorempi, niin johan on äiti oikeassa ja lapsi vielä ihan lapsi..Ei katkeruudesta, mutta vedättekö tosiaan viivan siihen 14 v. paikkeille?
EI poikaystävä, ei poikaystävän äiti eikä tuonikäinen itse. Ei sitä seksiä nyt ihan vielä 13-vuotiaana tarvitse aloittaa. Ja nuo yökyläilyt tuo vaan lisää prässäystä siihen suuntaan. Poikaystävä voi tehokkaammin johdatella ja painostaa. Ei, ei ja EI.
Koita nyt hankkia vähän lisää auktoriteettiä.