Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
vitsi toi martina aitolöehti on oikeesti ruma...aivan järkky..
08.10.2007 |
piiakin on kauniimpi ku se..
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kylmyys, ilmeettömyys ja ilkeys on sitten jo ihan tahdonalaisia ominaisuuksia ihmisen naamalla.
Alue: Aihe vapaa
Minusta hänellä on jotenkin tavattoman iso leuka pieneen suuhun verrattuna. Jotenkin kasvot on sisäänpäin nenän kohtaan, eli leuka ja otsa tulee pinnalle (vaikea selittää).