Oletko tehnyt jotain, mitä kukaan muu palstalainen ei ole?
Kommentit (45)
automme etukulmaan, seurasi autoamme koko matkan ja hotellin pihaan päästyämme alkoi hakata taksiamme pesäpallomailalla. Ei ollut kivaa, ei. Onneksi tuli poliisit ja hotellin turvamiehet tooosi nopeasti.
Illastin myös Hugh Grantin viereisessä pöydässä Blue Elephantissa Lontoossa. Mä vielä dikkaan siitä ihan hirveästi ja joo, yritin flirtata. ;) ja kyllä mä pari hymyä sainkin.
Neil Diamondille ja monille Jenkki-senaattoreille.
Olen sekstaillut autossa Valkoisen talon edessä, tai siis niin lähellä kuin autolla vain pääsee, ei siis tarkoituksella sinne menty, mut sattui vain himot yltymään.
Olen heittänyt aidon kranaatin, ampunut singolla oikean ammuksen.
- juossut 5 marathonia
- asunut ulkomailla vuoden..
- matkustanut perheeni kanssa matkailuautolla maailman ympäri 12-vuotiaana..
- ollut juuri ruotsinkielisessä vanhempainillassa, vaikka olemme kummatkin mieheni kanssa suomenkielisiä.. :)
terkkuja vaan tutuille!!! :)
Vierailija:
- juossut 5 marathonia
- asunut ulkomailla vuoden..
- matkustanut perheeni kanssa matkailuautolla maailman ympäri 12-vuotiaana..
- ollut juuri ruotsinkielisessä vanhempainillassa, vaikka olemme kummatkin mieheni kanssa suomenkielisiä.. :)terkkuja vaan tutuille!!! :)
Me matkustimme perheen kanssa purjeveneellä maailman ympäri, kun olin 12. Olen myös juossut 4 marathonia..:) aika samanlaisia siis ollaan.
Olen 28-vuotias.
mitä ei nykyisessä äiti-tuttavapiirissä ole kovin yleistä..
Ehkä tyhmää tulla tänne heittää tuollaisia asioita itsestään, mutta ne ehkä on enemmänkin sellaisia jotka koetaan kummastukseksi kun niistä kerron.. Ehkä olenkin ihan tavallinen tallaaja.
-Hoitanut ja ruokkinut parin tunnin välein orpoa karitsaa omassa huoneessa
-Maistanut lehmän paskaa
...maalaistalon lapsilla on halvat huvit...
mulla on klitoriksen hupussa lävistys ja olen mennyt lähibaarista limusiinillä (ilmaiseksi) kotiin 2km matkan... eipä tuu muuta ihmeellistä ny mieleen... no joo olen laulanut oopperan lapsikuorossa...
- Rakastellut mieheni kanssa
- Rakastellut ekan kerran kun olin jo naimisissa
- pistänyt kaks tampoonia sisuksiin, vierekkäin, koska mulla on kaksi emätintä ja kohtua
- käynyt emättimen väliseinän leikkauksessa
- opiskellut jazz-musiikkia ammatikseni
- Esiintynyt samassa tilaisuudessa Jukka Puotilan kanssa
- Tehnyt kaikki biisit yhdelle julkaistulle levylle
veristä lakanaa hääparin huoneesta. Siellä ollaan edelleenkin neitsyitä kun naimisiin mennään ja muutama vuosi sitten lakana ripustettiin ikkunaan, että koko kylä sen näki, nyt vaan uskottu pariskunta joutuu veren todistamaan.
eihän nuo mitään leuhki, tässähän kysyttiin vain mitä on tehnyt sellaista mitä muut eivät ole tehneet. onhan tuolla jotkut kertonu petoksista ja puukotuksistakin..