Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa järjestää juhlat, missä ei ruokaa, vaikka tulee pitkämatkalaisia?

Vierailija
16.02.2025 |

Toiset tulevat satojen kilometrien päästä, ja tarjolla on kakku ja pikkuleipiä?

Kommentit (380)

Vierailija
1/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niille vegetyypeille kelpaa mikään. Missään ruoassa ei saisi olla mitään.

Vierailija
2/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtääkö ne metsänpoikki jos ei väliltä saa mitään syötävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellaiset pysähdy matkalla syömään? :D en minä ainakaan SATOJA kilometrejä istu vain autossa... Kyllä haluan tauolle ja syömään jotain.

Vierailija
4/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtääkö ne metsänpoikki jos ei väliltä saa mitään syötävää.

Kivat juhlat, kun ennen ja jälkeen joutuu käymään ravintolassa. Varmaan vieraat ovat todella iloisia, ja kiitollisia

Vierailija
5/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ruokaa sitä sit pitäisi olla? Kelpaisko karjalanpaisti, keitetyt perunat, ruisleipä ja kotikalja? 

Vierailija
6/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sellaiset pysähdy matkalla syömään? :D en minä ainakaan SATOJA kilometrejä istu vain autossa... Kyllä haluan tauolle ja syömään jotain.

Oikeastiko? Tullaan hienosti pukeutuneina JUHLIIN, pitkämatkalaisina, ja ABC:lle pysähdytään? Itse juhlien järjestäjänä pahoittaisin mieleni!

Vierailija
7/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ruokaa sitä sit pitäisi olla? Kelpaisko karjalanpaisti, keitetyt perunat, ruisleipä ja kotikalja? 

Tietenkin. Se on kunnon ruokaa. Salaatti vielä, kiitos.

Vierailija
8/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota energiapatukka povariin. 

Vierailija
9/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Se on kunnon ruokaa. Salaatti vielä, kiitos.

Karjalanpaisti ja salaatti? No okei, saat salaattiakin. 

Vierailija
10/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko? Tullaan hienosti pukeutuneina JUHLIIN, pitkämatkalaisina, ja ABC:lle pysähdytään? Itse juhlien järjestäjänä pahoittaisin mieleni!

Kyllä. Oikeasti. Toki, monesti ollaan ihan normivaatteissa automatka ja käydään yöpymispaikassa laittautumassa, niin ei ole pakko sipsuttaa korkkareilla ABC:lle. Ei siinäkään mitään outoa silti ole... 

Vierailija
11/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota energiapatukka povariin. 

Tietysti. Mutta sanontaan, että itse en kehtaisi kutsua talon täydeltä vieraita, jotka käyttävät pyhäpäivästään 7h ajamiseen, ja pitäisin heitä nälässä. Varmistaisin, että kaikki saavat ruokaa, juomaa ja herkkuja.

Vierailija
12/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka istuu hienosti pukeutuneena autossa satoja kilometrejä? Ja eiköhän nämä jää johonkin hotelliin yöksi, jossa käyvät vaatteet vaihtamassa. Kyllä minä pysähdyn satojen kilometrien matkalla syömään ja kyllä minulla on rennot vaatteet päällä 

Vierailija
13/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oikeasti. Toki, monesti ollaan ihan normivaatteissa automatka ja käydään yöpymispaikassa laittautumassa, niin ei ole pakko sipsuttaa korkkareilla ABC:lle. Ei siinäkään mitään outoa silti ole... 

Kuin vaan, mutta en sanoisi kivoikisi juhliksi, jos vieraat joutuvat olemaan nälkäsinä.

Vierailija
14/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajaisi satoja kilometrejä juhlaan päiväseltään. Olisin juhlissa väsynyt. Eli hotelliaamiaiselta juhliin hyvävoimaisena. Jos on iltajuhla, niin ehdin vielä lounaallekin ennen juhlavaatteiden pukemista. Sellaista on aikuisten ennakointiin kykenevä elämäntyyli.

Vierailija
15/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka istuu hienosti pukeutuneena autossa satoja kilometrejä? Ja eiköhän nämä jää johonkin hotelliin yöksi, jossa käyvät vaatteet vaihtamassa. Kyllä minä pysähdyn satojen kilometrien matkalla syömään ja kyllä minulla on rennot vaatteet päällä 

Ja olet siis myös sitä mieltä, että mitä sitä vieraille mitään ruokaa laittamaan?

Vierailija
16/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin vaan, mutta en sanoisi kivoikisi juhliksi, jos vieraat joutuvat olemaan nälkäsinä.

Miksi olisi nälkäisinä, jos käy matkalla syömässä!? :D

Vierailija
17/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsussa se lukee. Jos kyseessä on kahvitilaisuus, ruokailemme muualla. Jos kutsu on ilalliselle tai päivälliselle, syömme juhla-aterian juhlatilaisuudessa. Minusta on outoa olettaa että kauempaa saapuvat vieraat ruokitaan ilman muuta juhlatilaisuudessa. 

Vierailija
18/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai aikuiset ihmiset osaa varautua sen verran että ei tarvitse kärsiä nälkää.

Vierailija
19/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtöolettama  on että juhlissa on tarjoilua eri tavoin kuin naapurien kesken kahvittelussa

Vierailija
20/380 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä juhlat nuo olivat? Missä pidettiin? Isoa joukkoa olisi hankalaa ja kallista ruokkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän