Mies petti mua vanhan akan kanssa 3kk!
Kommentit (51)
nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan 40v-. Ei ihme että miehiä kiinnostaa;) Mullakin 35v:nä 8v nuorempi rakastaja.... perheellinen, vaimo samanikäinen kuin oli itse.
3v siis olin suhteessa (todella) nuoreenmieheen. Hänen tyttöystävänsä oli vielä nuorempi. Tyttö ei tiennyt asiasta mitään. Eivät asuneet yhdessä, eivätkä nähneet päivittäin.
ja osaa vaatia sitä... Ja seksin nolous tai epämukavuus katoaa täysin.
kiristyksen, uhkailun ja lahjonnan välineenä. Oma nautinnonhalu vie voiton. Kun lopetan " turhan" pihtaamisen niin suhdekkin voi paremmin.
Molemmilla oli kivaa ja kaveri haluaa vieläkin takaisin, mutta mä en rakasta häntä joten...
Lainaten mies-ystävääni vaan se estottomuus, ja halua antaa kaikkensa rakastellessa. Se että osaa antautua tunteella eikä mieti miltä näyttää, miltä kuulostaa yms... Ja kuulema mun paikat on yhtä hyvät kuin nuorillakin ;P n42 ja m27
Vierailija:
Kyllä tässäkin iässä on jo ehtinyt synnyttämään ja tutustumaan jos minkälaiseen kivaan :) Ja lantionpohjanlihakset eivät kyllä iän myötä parane, tässä iässä niistä saa aika paljon vielä irti, kun treenailee..t. neiti25
Vierailija:
Tiedän esim. erään ystäväni, joka tietää miehensä pettävän, muttei ole ottanut asiaa esille kotona. On tiennyt pettämisestä jo 6kk -en itse ymmärrä, miten malttaa olla mitään miehelle sanomatta.
Minä annoin mieheni pettää melkein vuoden, kirjasin kaiken ylös ja kun mies oli ns. tarpeeksi syvässä suossa nakkasin dokumentit eteen ja kysyin lähdetkö heti vai ihan heti... Ja niin mies lähti ja takaisin ei ole tulemista.
Minulla on aina riittänyt vientiä miesrintamalla, mutta siinä 34-v. kieppeillä nuoria miehiä olisi tullut ikkunoista ja ovista...siis oikeasti...olin eronnut pitkästä suhteesta ja tuntui, että vientiä oli enemmän kuin nuorena tyttönä. Tapailin pariakin nuorempaa miestä (n. 10 vuotta nuorempaa) ja sitten päädyin nykyisen vain muutama vuotta nuoremman kanssa yhteen. Hänen edellinen kumppaninsa oli minua 15 vuotta nuorempi. Itse huomaan, että 35-vuoden jälkeen alkoi tämän astisen elämäni parhaat vuodet. Sain lapsenkin vasta " vanhempana" naisena. Raskausaikana voin fyysisesti paremmin kuin koskaan ja nytkin kestävyyskuntoni on todella hyvä. Pahemmin en ole kärsinyt yöheräämisistä tai työelämän ja perheen yhteensovittamisesta. Seksi on muuttunut kokonaisvaltaisemmaksi kokemukseksi, enkä koe, että nuorenakaan olisin mitenkään estoinen ollut. Mutta hei kaikki nuoret naiset, olkaa onnellisia, että hyviä aikoja on oikeasti vielä tulossa. Toki jokainen elää elämänsä vähän erilailla, mutta on mahdollista, että olette kuulkaas elämänne kunnossa vielä 40-vuotiaanakin, eikös se ole vaan positiivista. Ja ap:lle pahoittelut. Pettäminen koskee aina, oli sitten millainen tahansa tämä petturin kumppani.
Ja toki vapautuneisuus on tärkeää. Eilen täällä oli ketju, että kuka kehtaisi päivänvalossa levittää itsensä miehen eteen. Luulenpa, että suurin osa heistä, jotka sanoivat että kehtaisivat, oli vanhempia naisia. Mutta kuten tuolla ylempänä joku sanoikin, niin oikean ihmisen kanssa sitä uskaltaa vaikka mitä!
t. neiti25
miehenä, pojalta tuntuisi..
Minusta tuntuu, että vanhemmilta miehiltä löytyy siellä tunnepuolella ihan erilaista osaamista, mitä myös kypsässä iässä oleva nainen osaa arvostaa. Ja itse en ihan vielä ole 40, melkein.
Entä ympäristön paineet, oliko kovasti ihmettelyä ja paheksuntaa?
Ja minusta se on ihan sama pettääkö nuoren vai vanhan " akan" kanssa, pettämistä se on kaikki.
Vierailija:
Harjoitus tekee metsurin.
koittamaan vanhempaa naista ja toki vanhemman naisen sitä nuortamiestä!
Et ole yhtä hyvä kuin vanha nainen, vaikka oletkin ollut jakorasia. Kumppaneiden määrä ei kyllä ole se ratkaiseva tekijä!
oikeesti vasta nyt olen päässyt tosiaan jyvälle. Nautin ja saan monia orkkuja per sessio. Ja saadapa nuorta miestä joka jaksaa ja jaksaa...Miehelläs on taatusti ollut hauskaa ;).
t. rouva 35v.
se jyllää seksissäkin.