Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaja jos tupakoit, voisitko kertoa...

Vierailija
23.09.2007 |

Miksi et lopeta tupakointia? Mikä on se syy? Eikö sitä pitäisi tehdä kaikkensa tulevan lapsen eteen, ettei ainakaan tietoisesti ota mitään riskejä terveyden kanssa? En sitten niin millään tajua tätä yhtälöä??? Olen itsekkin tupakoinut mutta raskaana ei olisi tullut mieleenkään vetää sitä savua keuhkoihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän kuitenkin...

Vierailija
2/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika hyvä saavutus:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin, miksi ette lopeta?

Vierailija
4/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukkeita meni viikossa noin 1-10.

Miksi en lopettanut?

En vain pystynyt. Tupakka oli minulle nautinto, tietynlainen henkireikä, jonka lievensi hermostumisen tunnetta. Uskon, että kyseessä oli ns. placebo-vaikutus. Eihän tupakassa mitään rauhoittavia aineita ole.

Terkkari ei pitänyt määrääni pahana. Kukaan ei ikinä usko väitettäni, mutta hän sanoi minulle, ettei kannata lopettaa, jos se tuo suuremman stressin.

Nykyään en tupakoi lainkaan. En ole varsinaisesti lopettanut, mutta viimeiseen kolmeen kuukauteen ei vain ole maistunut.

Tuon kaltaiselle rauhoittumiselle ei vain ole ollut tarvetta.

Elämäntilanteeni on hyvin paljon erilainen verrattuna raskauden aikoihini.

Vierailija
5/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla puhkesi heti odotuksen alkuvaiheessa masennus. En yksinkertaisesti jaksa taistella tupakkaa vastaan. välissä on ollut muutamia päiviä, etten polta, tai että poltan vain yhden päivässä. keskimäärin menee kuitenkin n. 7röökiä/vrk. Ja kyllä, joka päivä mietin mitä vahinkoa aiheutan tällä vauvalleni :( tupakka pahentaa masennustani, mutta silti voimat eivät riitä lopettamaan.

Rukoilen sydämeni pohjasta, ettei lapselleni aiheudu tästä mitään.

terv. olen aina vastustanut tupakointia raskauden aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi