Mies petti mua vanhan akan kanssa 3kk!
Kommentit (51)
Seksiä on paljon ja monenlaista,olisinko minä hyvä vai huono pano?
Ilmeisesti seksissä lasketaan hyödyksi ikälisä =)
Kyllä tässäkin iässä on jo ehtinyt synnyttämään ja tutustumaan jos minkälaiseen kivaan :) Ja lantionpohjanlihakset eivät kyllä iän myötä parane, tässä iässä niistä saa aika paljon vielä irti, kun treenailee..
t. neiti25
Seksissä kokemus, nimenomaan iäntuoma kokemus on sellaista, mitä nuori ei tajua eikö ikinä pysty käsittämään.
kenellä on paras ämpäri :)
Siis eihän sillä iällä ole merkitystä. Kaikki ollaan yksilöitä eikä meitä voi verrata.
Mä olen yli kolmekymppinen moneen kertaa synnyttänyt ja ulkoisesti ihan samoissa mitoissa kuin ennen. Mies ainakin väittää että tiukkuus on tallella ja hän ei valita. Mutta vaikka olenkin " vanha ämmä" niin ei mun seksi ole parantunut päinvastoin. Mulle on tullut miehien toilalilujen takia lisää estoja ja itseluottamus on nollissa. Mä saan orkkuja joo helpostikin kun leikin itse itseni kanssa mutta miehen kanssa ei seksi juuri kiinnosta (ei siis yhdenkään miehen kanssa). Mua kun on petetty jollain tavalla joka suhteessa. Seksissä ei iällä eikä vartalolla ole juuri mitään tekemistä nautinnon kanssa, vaan sillä mitä pääkopan sisällä on se vaikuttaa.
Tietääkö kukaan olisko jossain sellaista pilleriä joka poistaisi kaiken muistin?
Vierailija:
oikeesti vasta nyt olen päässyt tosiaan jyvälle. Nautin ja saan monia orkkuja per sessio. Ja saadapa nuorta miestä joka jaksaa ja jaksaa....
Minun mieheni on liki 40 vee, eikä jaksamisessaan ole mitään vikaa ;-), tosin en edes nuorempana ole arvostanut mitään tuntikausien jyystöjä... (ja tosin pääsin jyvälle jo reilusti alle kolmikymppisenä)
t. rouva 40 vee, jota taas ei nuoremmat kiinnosta
Vaikka olisi yhteinen lapsi, talo jne.
Peruskysymys on, haluatko itse jatkaa puolisosi kanssa? Jos et, jätä se sika. Jos haluat, panostakaa yhdessä suhteeseen. Pettämisen jättämien arpien parantelu vaan vie aikaa.
Voimia sinulle!
opettele tyydyttämään itsesi ja äijäsi, niin ei tarvitse mennä äidin oppiin. Vanhat naiset tietää mitä ne haluaa ja osaa nuolla anusta ja palleja. Kokeile, ja kas ihmettä - olette ihan uusilla tasoilla!
Suuttuivat ap:n aloituksen sanavalinnasta ja piti ruveta oikein porukalla vittuilemaan tyttöparalle. Ei näytä ikä tuoneen empatiakykyä ja ymmärtämystä. Terv. täti 33 v.
Vierailija:
mitä ne haluaa ja osaa nuolla anusta ja palleja. Kokeile, ja kas ihmettä - olette ihan uusilla tasoilla!
Hyi vittu! Kukaan selväjärkinen ei kieletä toisen persereikää! :x *RYÖÖÖÖN*
Vierailija:
opettele tyydyttämään itsesi ja äijäsi, niin ei tarvitse mennä äidin oppiin. Vanhat naiset tietää mitä ne haluaa ja osaa nuolla anusta ja palleja. Kokeile, ja kas ihmettä - olette ihan uusilla tasoilla!
Hohhoijaa: ei kukaan täysjärkinen ihminen pelkän seksin takia roiku 3 kk pettämissuhteessa. Eikä (toivon mukaan) kukaan täysjärkinen nainen ryhdy epätoivoisesti uudistamaan seksielämäänsä " pitääkseen miehensä" .
oikeesti sillä ei taida olla kauheesti iän kanssa tekemistä jos mies on sinua pettänyt ap. Kurja juttu ja possu äijä.