Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä aiot ostaa Hulluilta päiviltä?

Vierailija
08.10.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on varaa ne samat jutut ostaa normaalihinnallakin, että en senkään takia viitsi sinne ryysikseen lähteä..

Vierailija
2/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain katsoa, mitä ostaa. Hyviä tuotteita voi saada normaalia halvemmalla. Mekin olemme hyvätuloisia, mutta ei ne suuret tulot, vaan pienet menot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet hullujen päivien merkkituotteista ovat normaalia heikompilaatuisia ja halvemmalla tehtyjä. Ulkonäkö sama, mutta materiaalit halvempia.

Toki löytöjäkin voi tehdä.

En kyllä näe järkeä mennä siihen ruuhkaan kaivalemaan esim benettonin paitoja, mielummin maksan muutaman euron enemmän ja ostan paidan ilman ruuhkaa normaalina päivänä.

Vierailija
4/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, kyllä siellä saattaa joitain hyviäkin löytöjä tehdä, mutta en sit tiedä onko se sen ryysiksen arvoista...

Vierailija
5/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

monet hullujen päivien merkkituotteista ovat normaalia heikompilaatuisia ja halvemmalla tehtyjä. Ulkonäkö sama, mutta materiaalit halvempia.

merkkituotteitten valmistajat eivät suostuisi tekemään kakkoslaatua alennusmyyntiin koska se pilaisi brändin.

Itse en silti käy hulluilla päivillä kun jään siellä mummojen jalkoihin. Myönnän silti, että se johtuu ihan omasta nyhveröidestäni, enkä hae sille mitään sen kummempaa selitystä.

Vierailija
6/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karnevaali. Turha sinne on mennä tungosta valittamaan tai olla menemättä siksi että siellä on tungosta. Meno on siellä kreisiä, täytyy mennä virran mukana!

Vierailija
7/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukossa toki aivan priimaa ja normaalikaupassa myytävää vastaavaa tavaraa myös. Mutta:

paljon nimenomaan hulluille päiville tehtyä erikoiserää, jossa käytetty halvempia materiaaleja (villa muuttuu keinokuiduksi, metallinappi muovinapiksi, puuvilla heikompilaatuiseksi jne)

Vierailija
8/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin esim. viime vuonna hulluilta päiviltä erään merkkipaidan, pesin sen yhden kerran pesuohjeiden mukaan, ja se kutistui niin paljon, etten voinut sitä enää pitää. Ja näitä paitoja en ole ikinä muulloin nähnyt stockmannilla myynnissä. Toki siellä joukossa on paljon ihan " normaaleja" tuotteitakin, mutta kyllä siellä on myös näitä tuotteita, jotka muutoin eivät ole menneet kaupaksi/olleet edes myynnissä. Kannattaa olla tarkkana mitä sieltä ostaa, esim. ne lasten benettonin paidat on aina olleet hyvälaatuisia, mutta eihän niissä loppujen lopuksi suurta eroa ole normaalihintaan nähden. Ja sit tietty joku kosmetiikka jne. on aina varma valinta. Kyllä minäkin siellä yleensä aina käväisen, mutta usein se ryysis ajaa pois ennen kuin ehdin mitään ostaa.

Vierailija
9/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein juuri tuon merkin tuotteet ovat livenä osoittautuneet huonolaatuisiksi. Luulen, että käyn kuitenkin katsastamassa sen.

Vierailija
10/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle urheiluun paita, verkkarit ja kengät.

Vierailija
11/11 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäisi maksaa että menisin sinne ruuhkaan hikoilemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme