Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajien vapaa-ajasta.

Vierailija
08.10.2007 |

Eilen oli täällä keskustelua opettajien vapaa-ajasta ja siitä milloin opelle voi soittaa! Ihmetytti opettajassa se, että ei ole itse tehnyt selväksi milloin ja miten on tavoitettavissa.

Onneksi meidän lapsilla on aivan ihanat ja yhteistyökykyiset opettajat, joiden kanssa yhteistyö sujuu hyvin. Toinen ope on ilmoittanut olevansa tavoitettavissa useimmiten myös iltaisin, jos ei ole, laittaa puhelimen kiinni. Toisella opella on soittoajat: ma ja ke klo 16-18 ja tarvittaessa tietysti muulloinkin, jos akuutti asia.

Harvoin on tullut asioita itselle, joita tarvitsisi soitella, sähköpostia ja reissaria käytän useimmiten, on kuitenkin hyvä tietää, että on mahdollisuus keskustella opettajan kanssa jos on tarvis.

Itse olen töissä sairaalassa, akuutilla ja kiireisellä osastolla ja meille hoitajille voi soittaa aina. Lääkärille on soittoaika. Omaiset usein kyselevät, mikä on hyvä aika soitta ja koske " hyvää" aikaa ei akuutilla osastolla voi määritellä, ollaan yhteisesti sovittu, että aina voi soittaa ja tarvittaessa jättää soittopyynnön, jos omahoitaja/varahoitaja ei ole paikalla.

Ja minusta koulussa ei olla asiakkaina vaan oppilaina, joilla on vanhemmat. Siis rakkaat opettajat, määritelkää itse, koska olette tavoitettavissa ja koska teille voi soittaa, voi myös laittaa koska ei voi!

Siitä se yhteistyö lähtee ja uskoisin että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Ja tiedän varsin hyvin, että typeryksiähän riittää tässä maassa, mutta uskoisin, että 95% vanhemmista kunnioittaa jos tietävät koska voi ottaa yhteyttä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi