Naamiaisasu tytölle 1,5 v?
Mistä ihmeestä löytyisi kiva, kohtuuhintainen naamiaispuku pikkuneidille? Koko saisi olla n. 86 cm.
Haussa olisi vaikka joku eläinaiheinen, ei prinsessapukuja (niitä kyllä löytyisi). Huuto.netin luulen kahlanneeni läpi, ei löydy... Lelukaupoista ja marketeista löytyy, mutta hintaa onkin sitten lähemmäs 30 euroa ellei ylikin...
Vinkkejä mistä löytyisi?
Kommentit (4)
jolloin lapsen voi vaatettaa samalla värillä, mutta tavallisilla vaatteilla (siis esim possu ja voi pukea omat v.pun vaatteet päälle).
Ostin kangaskaupan jämäkorista koiran karvaa muistuttavaa kangasta ja tein lapsille naamiaisiin päähineet ja päälle ruskeat vaatteet. Nuo päähineet ovat edelleen tosi pop leikeissä.
Helppo kaava löytyi kirjasta perhepäivähoitajille ja toki muillekin. Kirjan nimeä en juuri muista, mutta voin koittaa selvittää sen. Jotain tyyliin " hyvässä hoidossa" tms.
Täytyy käydä vaikka Etolasta katsastamassa! Itse ompeluakin olen miettinyt, mutta siihen ryhdyn vaan jos ei mistään kohtuuhintaista valmista löydy :)
En minäkään halunnut maksaa uudesta monta kymmentä euroa. Molemmille lapsille löysin Huuto.netistä. Kannattaa seurata aktiivisesti. Näitä asuja löytyy nykyään aika monesta paikkaa, mutta ovat mielestäni kaikkialla yhtä kalliita. Katsoin myös ulkomailta, eikä ainakaan minun löytämäni ollut yhtään sen halvempia kuin täältä kaupasta.