Kuinka joku äiti-ihminen voi oikeasti olla yli 120-kiloinen?
Miten joku päästää itsensä noin kauheaan painoon? Miten jaksaa pienten lasten kanssa jos ylipainoa kymmeniä kiloja? Eikös se ala tuntua jo nivelissä - polvissa ja nilkoissa? Vastatkaa te todella ylipainoiset.....
Kommentit (67)
Minulla painoindeksi tällä hetkellä 49. Ylipaino johtuu erinäisistä sairauksista kuin myös osaksi liikunnanpuutteesta. Ruokavalio on aina ollut kohdallaan, olen oikeasti huono syömään. En jaksa alkaa taistelemaan siitä teidän kanssa että mikä on johtanut lihavuuteeni, kukaan ei tällä palstalla kumminkaan mitään usko.
Ihmisillä on kummia luuloja aina. Minä kyllä liikun ja pystyn liikkumaan oikein hyvin. Olen kunnialla synnyttänyt kolme lasta ja elänyt elämäni täysin tyytyväisenä kiloista huolimatta. Seksi sujuu asennossa kun asennossa, en näe mitään syytä miksei se sujuisi. ;)
Mies on normaalipainoinen 175/70. Ja exätkin olleet normaalimitoissa. yksi isompikokoinen mies oli minulla aikoinaan, mutta hänellä painoi lihakset ei läski.
Minusta lihava voi olla kaunis, tunnen montakin nättiä ylipainoista naista. Läski nyt ei sinänsä toki ole kaunista, mutta itse ainakin kannan kehoni ylpeydellä. Itsetuntoni on hyvä. Kauneus lähtee sisältä päin kuin myös hyvä olo.
Kuvia voi käydä kauhistelemassa irc-galleriassa nimim. kaislaliina.
Hyvää syksyn jatkoa. :)
olet kyllä tosi kaunis, meinasin just kirjoittaa että moni lihava kaunistuu laihtuessaan, mutta enpä sanoisi sulle mitään:)
mutta yhtään kokovartalokuvaa ei ollut mukana. Miksi?
kilpirauhasen vajaatoimintaan. Oireet olivat huomattavat ja painokin nousi vuodessa 20 kiloa!!! Sain lääkityksen, mutta kilot ovat ja pysyvät sitkeästi :/ En pidä itsestäni tällaisena ja vaikka lääkitys kohdallaan, en vain laihdu! Liikun tosi paljon (3-4 krt/vk sauvakävelyä 5 km) ja syön terveellisesti. Voi kun taikasauva taikoisi minut taas entiseksi hoikaksi itsekseni :(
Siis itsehän jokainen ne kilonsa kantaa, mutta oma olo on ollut viimesillään raskaana hirvittävän tukala, ja olen painanut sentään vain alle 70 kg (163 cm pitkä). Liikkuessa varsinkin huomaa, miten on kevyempää, kun painaa vaikka alle 55 kg. Mutta kaikkeen varmaan vähitellen tottuu.
toiminta häiriö ja sen takia paino nousi vuodessa ylipainosta, todelliseen ylipainoon nimittäin 90 kilosta 140 kiloon.
Nykyään kilpirauhanen kunnossa ja painokin normaali 70 ja risat