Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?

Vierailija
24.03.2013 |

Omia kokemuksia:

- Auto-onnettomuus

- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.

- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(

... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 01:45"]

Uus-Äitini ilme nähtynä niinä parina kertana, kun sain käytyä pinnan yllä, kun hän yritti hukuttaa minua uima-altaaseen.

[/quote]Provo

Valitettavasti ei ollut provo, yritti hukuttaa minua "opetuksena", koska olin ollut tottelematon ja vahingossa ajautunut altaan syvemmälle alueelle ja joutunut paniikkiin, meinasin hukkua vaikka osasinkin jo uida. Luulin, että uusio-äiti tulisi pelastamaan minua, mutta mitä vielä. Jäi aikamoiset traumat, kun aikuinen yritti tosissaan painaa pinnan alle monen minuutin ajan kun jo ennen sitä oli ollut hukkumaisillaan. Lisäksi huusi ja kiljui sekä haukkui pataluhaksi.

[/quote]

Vierailija
2/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena valaanpyynnistä kertova dokumentti, jossa näytettiin koko homma yksityiskohtaisesti. Olin ehkä 6-vuotias.

Aikuisena junaonnettomuuspaikan ohi ajaminen. Ruumiita oli paljon ja ne oli jo ehditty suurimmaksi osaksi peitellä, mutta näky oli silti todella kammottava, varsinkin kun osa ruumiista oli mennyt aivan palasiksi.

Sen sijaan syliini kuolleita/lopetettuja lemmikkejä en osaa pitää kamalana, ainoastaan hirvittävän surullisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsarin sähköllä (virtapiiri) tehnyt ihminen.

Vierailija
4/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 21:05"]

Oma, 10 päivää löytymistä aiemmin kuollut pieni poikani, mädäntyneenä, mustana ja iho osittain irronneena ja jalka murtuneena ja taaksepäin vääntyneenä.

[/quote]

Miten näin pääsi käymään?

Vierailija
5/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lemmikkihiiret oli syöny puoliks yhden kaverinsa =( olin joku 10v

Vierailija
6/168 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n.11v ja olin kaverin kanssa leikkimässä ulkona kun vieras mies lähestyi meitä.

Se tuli suoraan meidän luo ja ihmeteltiin että mikä makkara sillä on kädessä...onneksi tajuttiin ajoissa että mulkku sillä on kädessä ja juostiin kotiin täysillä.

En ikinä unohda sen hullun tuijottavaa punasilmäistä "hullunkiilto" katsetta!

Vierailija
7/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma

Vierailija
8/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pahin näky ei ole ollut kuollut lapsi, vaan hänen äitinsä, kun ruumisvihdoin  löytyi. Epätoivo, jota ei ikinä unohda eikä toivoisi kenenkään joutuvan koskaan kokemaan.

Vierailija
9/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viiltämässä kättään auki minun takiani.

Vierailija
10/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mitä olette kokeneet ja nähneet! Pahinta mulla on kun näin hiiren sisällä!!

Vierailija
11/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän auto-onnettomuuden kokeminen ja näkeminen.. näin kaksi ystävääni verisinä ja aivan palasina.. ja myös toisen auton kuski oli kuollut ja hänen päänsä oli aivan muusina ja melkein kokonaan irti... molemmat autot olivat täysin romuna. Itse selvisin vain pienillä naarmuilla ja aivotärähdyksellä.. olin 13v. Pakenin paikalta ennen poliiseja. Olin shokissa ja aivan sekaisin seuraavat 2.5vuotta. Vielläkin kammo autonkyydissä olemisesta.. tästä tapahtumasta ei tiedä kuin 2ystävääni, siskoni ja mieheni ja heille pystyin kertomaan vasta 3vuoden jälkeen tapahtumasta.. äidilleni en tule koskaan kertomaan... vieläkin itkettää aina kun ajattelenkin tätä.... :-/

Vierailija
12/168 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 22:24"]

Ensirakkauteni meni psykoosiin. Oli ennen tätä ottanut yliannostuksen lääkkeitä ja viiltänyt ranteensa auki. Tulin illalla kotiin ja siellä hän minua odotti. Hän luuli olevansa toinen ihminen, kuuli ääniä ja uskoi minun tekevän hänelle pahaa. En koskaan unohda ilmettä hänen kasvoillaan. Hän hymyili koko ajan, virnistys muistutti lähinnä irvikissaa ja oli pahansuopa.

[/quote]

Hui kauhistus, tunnistan kyllä niin hyvin tuon kuvauksen ilmeestä kasvoilla. Tuo on niin tuttu skitsofreenikkoystäväni kautta. Hänellä on joskus ollut minuun kohdistuvia paranoidisia kuvitelmia. Se hyytävä ilme on jotain todella kauhistuttavaa :(

Mutta niin, muita kauheita asioita mitä olen nähnyt ovat lemmikkieläinteni lopettaminen eläinlääkärissä. Ja eläimiin liittyvät kyllä muutkin karseat näyt. Netissä on silloin täkköin tullut vastaan aivan järkyttäviä kuvia ja videoita eläinrääkkäyksestä. Nämä saavat minut joskus jopa oksentamaan. Ihmisiin liittyvät karseudet eivät niinkään kauhistuta.

Vierailija
13/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin on ehkä kun kaverini selkäranka murtui alakoulussa 2 luokalla joku 3 luokkalainen hyppäs sen selkään :( onneks se on nyt kunnossa

Vierailija
14/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ihmisen itsemurha, kun jäi tahallaan junan alle.

Vierailija
15/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(((

Vierailija
16/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä kuolleina kadulla. Toisen aivot olivat levinneet kadulle.... vieläkin kummittelee tuo näky.

Vierailija
17/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen.

Vierailija
18/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:39"]

Kaksi tyttöä kuolleina kadulla. Toisen aivot olivat levinneet kadulle.... vieläkin kummittelee tuo näky.

[/quote]

Kauheeta :O Mitä niille oli tapahtunut?

Vierailija
19/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman römpsä

Vierailija
20/168 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ala-asteella kun luokkakaveri sai epileptisen kohtauksen koulussa.. Myös julkisessa liikennevälineessä olen nähnyt vanhemman naisen jolla yhtäkkiä alkoi jonkinlainen sairaskohtaus. Kanssamatkustajia tuli apuun ja tokeni aika nopeasti "hereille" kuitenkin, jäivät seuraavalla pysäkillä odottamaan apua sitten.
Silloin tällöin pelottaa, että joku päivä minäkin joudun näkemään ruumiita/onnettomuuksia, onneksi ei ole ainakaan vielä sattunut kohdalle. Tai olen tullut moottoripyöräonnettomuuspaikalle siinä vaiheessa kun motoristi oli jo peitelty huovalla. Oli osunut kolmion takaa tulevan auton keulaan ja kypärä oli mennyt ihan palasiksi, pyörä oli 100m kauempana melko huonossa kunnossa myöskin. Tästä ei kuitenkaan jäänyt traumoja, koska en nähnyt varsinaisesti sitä itse ruumista, kun se oli jo peitelty. Katseltiin myös aika kaukaa sitä onnettomuuspaikkaa, läheltä sitä moottoripyörää. Näissä kaikissa olen ollut alaikäinen ne kokiessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän