Onko miehelläsi ja sulla omat tietokoneet?
Meillä on omat emmekä tongi toisten koneilta asioita eikä varsinkaan kytätä sivuhistoriaa kuten jotkut mammat täällä tekee!
Kommentit (9)
Ei ole kyllä koskaan tullut mieleenikään, että koneelta pitäisi etsiä merkkejä jostain epäilyttävästä. Minä se useammin taidan törkysaiteilla vierailla: olenhan nytkin av:lla... ;)
Molemmilla koneet työhuonessa ja yhdet olohuoneessa (kannattavat) ja koskaan ei ole edes tullut mieleen käyttää miehen konetta.
ei vietetä niin paljon aikaa koneella etteikö kaikki kerkeisi asioitaan siinä hoitaa!!
Mies haaveilee kolmannen ostamisesta, kun välillä on lapsikin haluamassa samaan aikaan koneelle.
Mutta koneet ei ole nimetty jonkun omiksi eli käytämme sitä konetta, joka on vaapaana.
Joskus käytämme toistemme koneita, mutta eipä siinä vahingossakaan voi mitään huomata, kun molemmilla on omat käyttäjätunnukset kuitenkin. Tätä ei ole tosin tehty mitenkään yksityisyyden vaan käytännöllisyyden vuoksi. Mies kyllä hoitaa meidän molempien koneet, joten voisi penkoa sivuhistoriat ja muut, mutta tuskinpa viitsii nähdä vaivaa, kun saman saisi selville ihan vain kysymällä.
Minä käytän yleensä vanhempaa ja mies häärää uuden läppärinsä kimpussa, vaikka molemmat toki ovat ihan yhteisessä käytössä. Käytän aina miehen käyttäjätunnusta eikä hänellä mitään salaisuuksia tietääkseni ole tai ei ainakaan vahdi koneenkäyttöäni ;-) On se nyt kumma, jos pitää salailla millä nettisivuilla sitä käy...
No meillä näitä koneita on. Kummallakin työläppärit, joita ei muut saa käyttää tietosuojan jne. vuoksi. Vaan eipä niillä koneilla surffatakaan. Sen lisäksi miehelläni on läppäri, joka on käytännössä meillä yhteisenä surffikoneena ruokailutilan isolla pöydällä. Sitä voi käyttää kuka vain. Sen lisäksi mulla on vielä toinen työläppäri, joka on melko harvoin käytössä. Se on täysin mun omassa käytössä.
Meille ei ikinä pöytäkonetta tule, läppärit vievät paljon vähemmän tilaa ja helpot siivota poiskin. Langaton lähiverkko meillä on ollut jo vuosia.
eikä siltikään tongita sivuhistoriaa.
EVVK mitä mies tekee koneellaan, kertoo jos on kerrottavaa. Luottamus on kaiken a ja o.