Ketkä pämisee? Tähän pinoon kaikki joilla lasissa jotain vettä väkevämpää. ov
Heitettäiskö läppää? Toissakesänä oli hyvä ketju missä porukalla pämistiin ja rupateltiin. Otettaisko samanlainen?
Kommentit (64)
Mistäpäin olet, onko lapsia jos on miten monta... Meikkis majailee Oulussa, lapsia kolme ja mieskin on. Saunaa lämmitän mutta on kele niin märkiä puita että maailman hitaimmin lämpiää :((( t ap
Mää oon Suolahdesta, kaks lasta sekä mies. Ja joo, on tullut juotua ööh... jumat, 4 lonkeroo... Sillee. Mies kävi justii suihkussa, varmaan menee nukkumaan kohta, meinaa nousta maalaan yhtä autoo aamulla aikaseen..
Naatiskelen tässä siideriä työviikon päätteeksi ja ootan että tuo pirun sauna lämpiää... Aaargh että voi olla hidas. Eikö me saada tähän ketjuun muita? Mitäs nelonen, mitä musaa tykkäät kuunnella? Mä luukutan juutuubista Nightwishia, uutta ja vanhaa vuorotellen :) t ap
Lasissa punaviiniä, lapset nukkumassa ja mies kattelee tvtä. Ihanan hiljaista :)
Ensin valkkaria, sittemmin siideriä.
Tässä toivun työviikosta av-mammojen lasten parissa.
naukkailen siideriä. Mies lähti hirvimetsälle viikonlopuksi, lapset nukkuu.
Nelkku kirjotti pitkät pätkät lempimusasta ja sit se meni... Eli vähän sellane monitahoinen mamma oon, mitä musiikkiin liittyy. Heavy on lähellä sydäntä, sekä tämmöne rypistely tyyliin Apulanta, Hassisen Kone, Juliet Jonesin Sydän.. mutta toisaalta Stella on ihana, samoin Jari Sillanpää..... Mikä vaan uppoo..
(mutta tää kirjottaminen alkaa oleen vaiketta nälllä promilleilla... )
Ikää 27v ja kaksi lasta. Suomalaista musiikkia tulee eniten kyllä kuunneltua, sir elwoodikin lämmittää mukavasti :D
Kaksi siideriä on juotu ja kohta haen kolmannen. Miehen kanssa riitaa talulun kehystämisestä.
hehhheh.. inside-läppää, älä loukkaannu..
mutta hei, nelone alkaa oleen sen veran kännissä, jotta nukkumaan on painuttava,jos ei ala asiata olemaan...
Itse hain vielä lasillisen punkkua, se olikin niin hyvää että ;) Mites muuten elämä, kaikki mallillaan?
t: manse
Ap kävi just lasten kanssa saunassa, vittu kaks tuntia lämmitin ja sain peräti 50 astetta. No hyvät löylyt silti. Nyt kellistin lapset petiin ja palasin palstailemaan. Tuo Alkon 8 volttinen sidu meni päähän ku metrinen halko, paree kun ei ota enää muuta, huomenna tarkoitus kaverin kanssa lähtee viihteelle...
Tuossa taannoin tohkeissani kuuntelin Finlandersia *nolo*
Nelkku, elä vielä hyydy, juttua kehiin vaan... t ap
Älä ny, iskelmä on suomalaisuutta parhaimmillaan ;D Mitähän sitä juttelis, on vähän vielä pää tyhjä (liian vähä primilleja ;D) ettei juttua tule.
t:manse
Hei mitä teette työksenne te pämisevät kanssaeläjät? Ap on hoitoalalla, lakko kenties kohta ajankohtainen, ihan perseestä koko homma :(
Kyssyy nelone, joka on alottanu ainaki näistä aiheista:
" voisin olla miespuolisten työkavereitten kaa pirskeissä..."
" me ollaan säälittäviä, mies ja minä..."
" jos vaan laulaa ja laulaa, niin oppiiko?"
" perjantain erikoinen- mitä juot?"
Emmää mitää hyydy... paitsi nakit ei pellaa kuten normaalisti. kirottavat mitä saattuuu.. perkeel.
mie olen täältä etelä lapista ja olen ottanunna 3 siideriä vielä yks ois ottamatiki ;) lapset on nukkumassa ja mies kanssa. aivan ihanan rauhallista!! pitkästä aikaa tulin kattoon tähän sättiin et mikä meininki :D pitkään aikaan en oo joutanu katteleen et mitä vauva sivuilla poristaan.. vanhalla akalla on opiskelu kiireitä =)
Vierailija: