Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä pämisee? Tähän pinoon kaikki joilla lasissa jotain vettä väkevämpää. ov

Vierailija
05.10.2007 |

Heitettäiskö läppää? Toissakesänä oli hyvä ketju missä porukalla pämistiin ja rupateltiin. Otettaisko samanlainen?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heitettäiskö läppää? Toissakesänä oli hyvä ketju missä porukalla pämistiin ja rupateltiin. Otettaisko samanlainen?

Vierailija
2/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet, onko lapsia jos on miten monta... Meikkis majailee Oulussa, lapsia kolme ja mieskin on. Saunaa lämmitän mutta on kele niin märkiä puita että maailman hitaimmin lämpiää :((( t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon Suolahdesta, kaks lasta sekä mies. Ja joo, on tullut juotua ööh... jumat, 4 lonkeroo... Sillee. Mies kävi justii suihkussa, varmaan menee nukkumaan kohta, meinaa nousta maalaan yhtä autoo aamulla aikaseen..

Vierailija
4/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasis on vaan teetä.

Vierailija
5/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatiskelen tässä siideriä työviikon päätteeksi ja ootan että tuo pirun sauna lämpiää... Aaargh että voi olla hidas. Eikö me saada tähän ketjuun muita? Mitäs nelonen, mitä musaa tykkäät kuunnella? Mä luukutan juutuubista Nightwishia, uutta ja vanhaa vuorotellen :) t ap

Vierailija
6/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa punaviiniä, lapset nukkumassa ja mies kattelee tvtä. Ihanan hiljaista :)

Vierailija
7/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valkkaria, sittemmin siideriä.

Tässä toivun työviikosta av-mammojen lasten parissa.

Vierailija
8/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naukkailen siideriä. Mies lähti hirvimetsälle viikonlopuksi, lapset nukkuu.

Vierailija
9/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelkku kirjotti pitkät pätkät lempimusasta ja sit se meni... Eli vähän sellane monitahoinen mamma oon, mitä musiikkiin liittyy. Heavy on lähellä sydäntä, sekä tämmöne rypistely tyyliin Apulanta, Hassisen Kone, Juliet Jonesin Sydän.. mutta toisaalta Stella on ihana, samoin Jari Sillanpää..... Mikä vaan uppoo..

(mutta tää kirjottaminen alkaa oleen vaiketta nälllä promilleilla... )

Vierailija
10/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 27v ja kaksi lasta. Suomalaista musiikkia tulee eniten kyllä kuunneltua, sir elwoodikin lämmittää mukavasti :D

Vierailija
11/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi siideriä on juotu ja kohta haen kolmannen. Miehen kanssa riitaa talulun kehystämisestä.

Vierailija
12/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehhheh.. inside-läppää, älä loukkaannu..

mutta hei, nelone alkaa oleen sen veran kännissä, jotta nukkumaan on painuttava,jos ei ala asiata olemaan...

Vierailija
13/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain vielä lasillisen punkkua, se olikin niin hyvää että ;) Mites muuten elämä, kaikki mallillaan?

t: manse

Vierailija
14/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävi just lasten kanssa saunassa, vittu kaks tuntia lämmitin ja sain peräti 50 astetta. No hyvät löylyt silti. Nyt kellistin lapset petiin ja palasin palstailemaan. Tuo Alkon 8 volttinen sidu meni päähän ku metrinen halko, paree kun ei ota enää muuta, huomenna tarkoitus kaverin kanssa lähtee viihteelle...

Vierailija
15/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa taannoin tohkeissani kuuntelin Finlandersia *nolo*

Nelkku, elä vielä hyydy, juttua kehiin vaan... t ap

Vierailija
16/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny, iskelmä on suomalaisuutta parhaimmillaan ;D Mitähän sitä juttelis, on vähän vielä pää tyhjä (liian vähä primilleja ;D) ettei juttua tule.

t:manse

Vierailija
17/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

manse

Vierailija
18/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä teette työksenne te pämisevät kanssaeläjät? Ap on hoitoalalla, lakko kenties kohta ajankohtainen, ihan perseestä koko homma :(

Vierailija
19/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyssyy nelone, joka on alottanu ainaki näistä aiheista:

" voisin olla miespuolisten työkavereitten kaa pirskeissä..."

" me ollaan säälittäviä, mies ja minä..."

" jos vaan laulaa ja laulaa, niin oppiiko?"

" perjantain erikoinen- mitä juot?"

Emmää mitää hyydy... paitsi nakit ei pellaa kuten normaalisti. kirottavat mitä saattuuu.. perkeel.

Vierailija
20/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie olen täältä etelä lapista ja olen ottanunna 3 siideriä vielä yks ois ottamatiki ;) lapset on nukkumassa ja mies kanssa. aivan ihanan rauhallista!! pitkästä aikaa tulin kattoon tähän sättiin et mikä meininki :D pitkään aikaan en oo joutanu katteleen et mitä vauva sivuilla poristaan.. vanhalla akalla on opiskelu kiireitä =)