Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan

Vierailija
19.02.2026 |

Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoislääkäri operatiivisella alalla.. Ei ole mielestäni ketään ammatti karkoittamut.

Vierailija
2/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain siitä, että juristinaisella kriteetit hipovat ylimpiä otsonikerroksia, harva mies pystyy niitä täyttämään.

Vierailija
4/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans tuottaja.  Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan

Vierailija
5/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisyrittäjä. En jää suremaan sellaisten miesten perään, joille tuo olisi ongelma. Etsin muutenkin sellaista kumppania, jolla on suurin piirtein samanlainen alavalinta kuin minulla tai joka on kiinnostunut asiasta.

Vierailija
6/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse miehenä muista kohdanneeni yhtäkään naista, jonka ammatti olisi ollut kynnyskysymys tutustumisen jatkamiselle.Mutta en silti sano, että ei sillä ole mitään merkitystä. 

Tai, ehkä enemmän sillä, mitä sen taustalla on. Ja vielä enemmän miten näkee ja hahmottaa tulevaisuutta. Työttömyyskään ei haittaa mutta se saattaa jo vähän haitata, jos syyttää työttömyydestään muita tai, joscei haluakaan työllistyä ja haaveksii vain, että saisi olla kotona.....

Vierailija
7/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin. En viitsi edes sanoa sitä, koska hävettää niin paljon. Miehet etsii rikasta ja koulutettua naista, minkälainen luonne on, on samantekevää.

Vierailija
8/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erikoislääkäri operatiivisella alalla.. Ei ole mielestäni ketään ammatti karkoittamut.

Kirjoitustaidottomuus sen sijaan taitaa karkottaa....

Vierailija
9/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisprofessori enemmän turn on vai off?

Vierailija
10/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä luuserimiehiä ei kiinnosta naisen ammatti, koska he eivät ehkä ole valmiita näkemään naista tasa-arvoisena ja itsenäisenä. Tällaiset miehet voivat pelätä oman aseman heikentyvän tai olla liian epävarmoja itsestään. Sen sijaan, ne miehet, joita oikeasti kiinnostaa naisen ammatti, ovat usein itsekin kunnianhimoisia, itsevarmoja ja arvostavat naisen itsenäisyyttä. He myös ymmärtävät, kuinka naisen uravalinta vaikuttaa parisuhteen arkeen olipa se sitten aikataulujen hallintaa, työn vaativuutta tai ylipäätään elämänrytmin yhteensovittamista.

Vierailija
11/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans tuottaja.  Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan

Oletko siis tuossa ammatissa?

Vierailija
12/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole deittimiehiä karkottanut mutta muistan kerran baarissa neljän hoitsukaverini kanssa tapahtuneen: muutama mies tuli meitä jututtamaan ja tuli siinä ammatit puheeksi. Äijät oli ihan into piukeena kun kaikki kaverini kertoivat olevansa hoitsuja. Itse sain vain pahan mulkaisun kun kerroin olevani it-alalla 😁

Vierailija
13/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen pelialalla. En osaa sanoa.

Vierailija
14/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen R-kioskilla töissä ja yhdelle deitille se olo liikaa :(

Vierailija
15/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse onlyfans tuottaja? Varmaan naisiinpäin ja sinua ärsyttää jos toinen nainen on alalla vai?

Vierailija
16/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä luuserimiehiä ei kiinnosta naisen ammatti, koska he eivät ehkä ole valmiita näkemään naista tasa-arvoisena ja itsenäisenä. Tällaiset miehet voivat pelätä oman aseman heikentyvän tai olla liian epävarmoja itsestään. Sen sijaan, ne miehet, joita oikeasti kiinnostaa naisen ammatti, ovat usein itsekin kunnianhimoisia, itsevarmoja ja arvostavat naisen itsenäisyyttä. He myös ymmärtävät, kuinka naisen uravalinta vaikuttaa parisuhteen arkeen olipa se sitten aikataulujen hallintaa, työn vaativuutta tai ylipäätään elämänrytmin yhteensovittamista.

Uskomatonta roskaa.

Vierailija
17/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalta terve! Onhan tuo ollut parille tyypille liikaa, että mun tekninen osaaminen on oarempi kuin heillä. Toisaalta, menetinkö mitään korvaamatonta? Nykyiselle miehelle työskentelyni IT-alalla ei ole ongelma.

Vierailija
18/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjallisuuden suomentaja, eikä se ole miesten mielestä kovin seksikäs ammatti. Typerien kysymysten määrä on loputon ja saa MINUT kaikkoamaan.

Vierailija
19/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juttelin erään amerikkalaisen naispuolisen hävittäjälentäjän kanssa, ja neiti kertoi oppineensa kantapään kautta, että useimmille miehille ammattia ei kannata ihan heti kertoa, jos toivoo suhteelle jatkoa. Jostain syystä suurimmalle osalle miehiä kuulemma on kova pala, jos nainen on F-15 -kuski.

Vierailija
20/84 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä sinua edes koskee. Sinulla ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan ketään ketä viedä näytille. Jatka vaan entiseen malliin of:lle tumputtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän