Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eksän takaisin! Tässä paras vinkki muille!

Vierailija
12.03.2013 |

Siis olemme palanneet avioimieheni kanssa takaisin yhteen reilu kuukausi sitten. Mies halusi erota, koska ei enää rakastanut minua eikä nähnyt mitään mahdollisuutta enää koskaan rakastavansakaan muuten kuin lastensa äitinä ja ystävänä. Tästä on nyt reilu 6 kk aikaa. Olin aivan murtunut, tuntui kun maailmaltani olisi vedetty pohja, lapsetkin ovat vielä todella pieniä. Tein kaikkeni, vannoin rakkautta, anelin, itkin ja rukoilin, lähettelin rakkauskirjeitä ja viestejä ym ym todella epätoivoista..

Luin paljon netistä erotarinoita ja etsin vinkkejä, miten voittaisin miehen sydämen takaisin. Kunnes jotain kautta pääsyin sivulle, jossa kerrottiin englannin kielisestä nettikirjasta nimeltä "the magic of making up". Ostin sen ja tallensin koneelleni (jotain 31 euroakohan oli hinta). Alkuun oli todella vaikeaa noudattaa ohjeita, koska ihan alkuun pitäisi lopettaa kaikki yhteydenpito ja ruokutus eksän suuntaan. Piti näytellä, että ero on minullekin ok ja että alan nyt rakentaa omaa tulevaisuuttani ym. Mutta alkukankeuksien jälkeen pääsin vauhtiin ja tein juuri niin kuin oppaassa kerrotaan. Jopas jotakin, alkoi eksää vaivata ja kiinnostaa, miksi en enää lähettele viestejä ja palvovia rakkaudentunnustuksia..

Halusin vain tulla tänne kertomaan, että voin suositella tuota nettikirjaa todella! Löytyy Googlesta, kun haette tuolla kirjan nimellä. En siis halua mainostaa, mutta kun kirjaa ei aikaisemmin minulle tullut vastaan missään suomenkielisissä erokeskusteluissa ajattelin, että jospa monelta jää tämä kirja huomaamatta juuri englanninkielisyyden takia.

Enkä ole mikään epätoivoinen, joka kaikin keinon halusi eksän takaisin. Ihan lasten ja perheemme vuoksi halusin yrittää kaikkeni. Siis halusin, että mieheni rakastuu minuun uudelleen, minä edelleen kovin häntä rakastin ja rakastan edelleen. Eikä meillä ollut mitään sen vakavampia syitä erolle kuten pettämistä, päihdeongelmia, väkivaltaa tms. Vain tunteiden kuoleminen mieheni puolelta.

Kuten sanoin, tämän kirjan neuvot todella pelastivat avioliittoni! Jos siellä on joku toinen samassa tilanteessa kanssani, eipä ole paljon pistää 31 euroa kirjaan ja katsoa onnistuisitko sinäkin pelastamaan avioliittosi. Ainakin mielestäni jos on ihan pieniä lapsia kannattaa avioliitto todella yrittää pelastaa.

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:57"]

ei ihmistä voi pakottaa rakastamaan! lasten takia voi pysytellä perheessä jonkun aikaa.

[/quote]

Olet oikeassa! Mutta minäpä sainkin eksäni rakastumaan minuun uudelleen. En minä häntä saanut vain takaisin kotiin olemaan täällä väkisin lasten takia :D. Miksi edes olisi sellaista halunnut..

Ap

Vierailija
82/193 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä,olen 17 vuotias nuori olen raskaana lapsen isä väittää ettei häntä kiinnosta minä näköä tuleva lapsi   Mutta välillä on niinkuin oltaisiin yhdessä,rakastan vieläkin tuota miestä ja haluaisin hänet takaisin ja lapsen elämään! En osaa olla pitämättä yhteyttä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ton kirjan voi saadaaaaa???

Vierailija
84/193 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...tilanne on siis se, että mies ilmoitti  erosta mitään varoittelematta kaksi kuukautta sitten. Nyt on muuttanut pois kotoa, kolme lasta on. Minä tulen hulluksi toivomisesta, että perhe voitaisiin säilyttää. Tämä on ehkä viimeinen oljenkorteni, kävi miten kävi. 

Vierailija
85/193 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah niin on ihana lukea näitä kommentteja, hitto! On se hyvä, että suurimalla osalla suomalaisilla on TÄYDELLINEN avioliitto. Siinä ei ole ongelmia. Molemmat puolisot rakastaa toisiaan ehdoitta, oli sitä kaljamahaa tai ei, tai, että on ihan ok jos vaimo on pullahtanut ulos muotistaan noin 60 kilolla, tukka on rasvainen ja villasukat on jo huopunut jalkoihin kiinni.

Mutta sitten, kun katsoo noita tilastoja niin ei se nyt ihan niin taida olla... Sitä paitsi, pidän sitä hyvin omituisena jos parisuhde on aina vaan onnellinen. Ettei siinä tapahdu mitään. Ei hyviä eikä huonoja hetkiä. Eihän se ole elämää, jompikumpi puolisoista valehtelee... Ihmiset muuttuu, puolisot muuttuu ja sitä pitää opetella aina uudelleen rakastamaan sitä puolisoaan. JOs siis on valinnut tän pereinteisen tien, että yhdessä pysytään vaikka mikä olisi. Sitä varten on sitten näitä oppaitakin. Ja kyllä jos niistä löytää avun niin sehän on hieno homma. Ei ne varmasti kaikille sovi tai sama kirja ja ajattelumallit ei sovi kaikille. mutta kyllä mä veikkaan, että luki niistä nyt sitten ihan minkä vaan niin kyllä niistä ajattelemisen aihetta aina saa.

Ja niiinhän se menee, että toista ei voi rakastaa ellei ensin rakasta itseään. Tämä joskus unohtuu ja näistä kirjoista löytää ehkä ne konstit siihen, että miten siitä itsestä tulee huolehtia, että se peilikuva taas rupeaa miellyttämään, enkä nyt tarkoita tällä pelkästään ulkonäöllisiä seikkoja. Toista ei voi muuttaa, sehän nyt on ihan fakta. Enkä usko, että AP tarkoitti kirjallaan mitään perustaikajuomakirjaa, vaan kun tuolla ameriikanmaallakin immeiset on mennyt naimisiin ja niilläkin saattaa olla siellä ongelmia ja saattaa olla ihan, että ne olngelmat on samanlaisii kun meillä täällä suomenmaalla.

Ja ihan loppuun tähän vielä, että kiitos ja anteeksi. Ymmärrän, että suurin osa näistä vastauksista ja kommenteista on ollut varmaan provoja... mutta hei olkaa onnellisia niissä teidän suhteissa missä ei tartte mitään tehdä, missä kaikki kulkee omalla painollaan, mutta älkää sitten itkekö, kun se kaljamaha mies on löytänyt nuoremman ja paremman, sen jonka jalkaan ne villasukat ei ole vielä huopunut.

Vierailija
86/193 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:30"]

Kiitos vinkistä,olen 17 vuotias nuori olen raskaana lapsen isä väittää ettei häntä kiinnosta minä näköä tuleva lapsi   Mutta välillä on niinkuin oltaisiin yhdessä,rakastan vieläkin tuota miestä ja haluaisin hänet takaisin ja lapsen elämään! En osaa olla pitämättä yhteyttä :(

[/quote]

Tässäpä aika mielenkiintoinen nostettu ketju...kellään kommentteja tai kokemuksia?

Vierailija
87/193 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oikein hyvä vastaus pohdinnoilleni. Minulla näet on ollut ongelmia sen jälkeen kun parisuhde päättynyt. Nimittäin olen ihmetellyt minkä hiivatin takia miehet jättää ja heti 2 viikon päästä haluavat takaisin. Ydin onkin siinä, kun parisuhde loppuu, niin haluan jättää toisen heti rauhaan. En soittele, enkä ota muutakaan yhteyttä exään. Keskityn haavojen nuolemiseen ja näkemään ne suhteen huonot puolet. Itken vuokaasti ikävää ystävien kesken ja huomaan pian nousevani jaloilleen. Käyn vaateostoksilla ja keksin jotain uutta tekemistä. Eli teen just, niinkuin ap kirjan oppeja kuvaili. Voin sijs ainakin todeta kikan toimivan kuin häkä.

APlle isot peukut tästä ketjusta. Kirjan innoittamana löysin Youtubesta vaikka millä mitalla aihetta käsittelevää videota ja toimin juuri (tietämättäni) kuten videoissa neuvotaan. Halusana "How to get your ex back". Samoin Mike Gungerin videoita katsomalla selviää, miksi parisuhteet minulla on kariutuneet. Een ole osannut vaatia miehiltä sitä mikä tekee minut onnelliseksi.

Kaikkea hyvää AP liitolle, kuin muidenkin liitoille!

Vierailija
88/193 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ap:n puolesta. Hienoa, että itsekin huomasit mistä kiikasti ja mies rakastui suhun uudelleen. Toivon teille kaikkea hyvää! N21

Vierailija
89/193 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tiedätkö löytyykö kyseistä kirjaa enään mistään? :)

Vierailija
90/193 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tiedätkö löytyykö kyseistä kirjaa enään mistään? :)

Vierailija
91/193 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää tohtori Goko saattamiseksi takaisin ex että olen menettänyt viime 1 vuosi ja 4 kuukautta, i yhteyttä tähän suuren lääkäriin lukemisen jälkeen todistuksia hänestä jakavat ihmiset hän auttaa myös, rehellisesti sanottuna en koskaan usko mutta olen juuri tehnyt mieleni häneen yhteyttä ja antaa hänelle kokeilla mutta hän todistaa minua väärin myöntämällä sydämeni halu, olen todella iloinen, että DR Goko tuoda takaisin minun ex minulle, mitä muuta voin sanoa, mutta kiitos, yhteystiedot häntä kautta hänen sähköpostiosoite: dr.gokosspiritualcaster@gmail.com tai whatsapp häntä +2348056398964

Vierailija
92/193 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauankohan on kestänyt miehen yhteydenottoon? Ihan kyselen mielenkiinnosta kun nyt olen pysynyt exästäni erossa jo 1,5vkoa kun halusi tilaa. Ei ole kuulunut ainakaan vielä mitään..

Vierailija
93/193 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa että parisuhde ja elämä ja vuorovaiutus, elämässäni työhöni liittyy vahva pari suhde psykologia,valitettavasti mitä enemmän opiskelin ja sain huomata käytännössä minulle tuli..miten se nyt sanoisi.. harmittaa kun tiedän jokainen asia jos saat jonkun kiinnostumaan rakastumaan itseesi on peliä tai taktikoitu juttu joko tietoisesti tai todella tiedostamatta.jokainen liike ele, reaktio minkä teet miten toiselle vastaat riippuu kohtalosi eli miten toinen siihen reakoi. Jos miehellä ja naisella on juttua, mies ei olekkaan enään niin kiinnostunut, nainen vastaisi hänelle tekstiviestillä huomaamattaan esim

a) olis ollu niin kiva viel nähä  :) / okei ei voi mitään <3 :/ mut oot todella mukava (EI EI EIEI EI NÄIN mies on hampaat kalisten pakoon refleksi mikäköhän roikkuja toi on koska viestistä saa uollaisen kuvan, tämän viestin perusteella tuskin mielenkiinto heräsi nainen juuri laittoi omalla mielenkiinnollaan pisteen heidän mahd tulevalle suhteelleen. tämä on takuu varma mokaus "juoksee perässä huomaamattaan".

b) noni. selvä :) kauheeta kun pitää mennä ajoissa nukkumaan, hyviä yötä sinnekkin päin!!(KYLLÄ. Vaikka harmittaisi ei tarvistse pyydellä kenellekkään anteeksi sitäpaitsi miehet ovat olentoja jolle pitää näyttää ok en  ole suuttunut hymymerkki miulla omakin eläm napani ei pyöri ympärilläsi. tämän jälk suhde jatkuu miehen kiinto herää takuuvarmasti. mahd aito ja ei juokse perässä.

c)okei selvä. (Y) (ei EI EI miksi näytät olevasi vihainen vaikka olisit et saa näyttää sitä!? se laskee standarddejasi ja olen kukutteleva muija ja jaa okei -.- pyh.. mies vaan kattoo =0 ookooo..ja jatkaa elämäänsä ei häntä kiinnosta tuolloin,..

NIIN VIESTEIS JA LIVENÄ KAIKKI VAIKUTTAA KAIKKEEN.REAKTIOIHIN VALITETTAVASTI. hyvä kirja opus olet löytänyt!

Vierailija
94/193 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.KIITOS vinkistä! 

kannattaa myös lukea matthew hussey kirjoja ja youtube videoita,hakusana matthew hussey love coach. Olen itse saanut niistä apua. 

Vierailija
95/193 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei liity asiaan mutta jos jollakin sitoutumiskammo, haluaa mutta ei halua kannattaa lukaista https://pelkopois.wordpress.com/pelko-pois/sitoutumiskammo/  !!!!!!!!!!!!!!!

"Sitoutumiskammo on opittu ominaisuus, se ei ole varsinainen fobia vaan pelon oire ja ahdistuneisuus läheisyyden tullessa ja siksi sitä voi pitää jopa taitona. On mahdollista, että se on kehittynyt hitaasti yhä pahemmaksi, mutta ihmisen aivot voivat myös oppia uuden pelon hyvinkin nopeasti. Ei hätää, minulla on sinulle hyviä uutisia! Pelosta voi myös päästä eroon hyvin nopesti.

Aivoissa on 3tasoa: 1Pintakerros on vastuussa ihmisten luovasta ajattelusta. 2Sen alla on refleksiivinen kerros ja syvimmällä aivojen uumenissa on 3primitiivisin alue,sen tärkeimmät toimintatasot ovat pako, taistelu, syöminen ja lisääntyminen:

=Sitoutumiskammo on syntynyt jonkintakia jostain syystä vääränlaisena reaktiona. Jotta sitoutumiskammosta pääsee täytyy löytää välimuoto luovan tietoisen ajattelun sekä primitiivisen pelon välille,tietynlainen välimuoto. (Y)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Yleinen luulo on, että pelkäävä ihminen tarvitsee enemmän rohkeutta. Oikeasti hän tarvitsee tasapainon primitiivisen ja luovasti ajattelevan aivojen alueen välille. Se että yrittää pakottaa itsensä rohkeaksi, ei johda hyviin lopputuloksiin, koska asiaa ei silloin käsitellä sillä aivojen tasolla, jossa se on syntynyt.

Vierailija
96/193 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksu.

Mun paras ohje on että eksät on eksiä syystä, oli eron laittanut vireille kumpi tahansa.

Vierailija
97/193 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Suhteemme hajosi muutama viikko sitten. Itsekin olin miettinyt eroa ja ollut tyytymätön. Jotenkin en nähnyt itsessäsi vikaa, vaan ajattelin, että vika on miehessäni. Itse pyysin lopulta poistumaan yhteisestä asunnosta.

Ero jysähti sitten kunnolla. En jotenkin tajunnut, että menätän hänet. Luin vastaavassa tilassa olleiden keskusteluja netissä ja löysin ap.n teksin ja ostin kyseisen kirjan.

Yhdellä lukemalla huomasin, että vika ei todellakaan ollut vain mieheni, vaan yhtä suurelta osin myös minun. Päätin noudattaa kirjan ohjeita ja katsoa mitä tuleman pitää. Ehkei mies tule enää takaisin tai ehkä minä muutun ja en halua häntä takaisin, mutta aion ainakin yrittää.

Myös minä hävitin itseni arkeen ja suhteeseen ja kirjan ohjeilla yritän löytää itseni uudelleen. Mitä ja kuka minä olen? Eikä ollenkaan ole haitaksi panostaa itseensä kerrankin näiden vuosien jälkeen.

Jos mitään muuta kirjasta ei jää käteen, niin helpottaa se ero tuskaa, kun ruikuttamisen, haikailun ja viestittelyn sijaan pitää huolta itsestään. Eihän tuo ole mitään rakettitiedettä, mutta helpottaa tunnekuohunnassa ja ahdistuksessa omaa olo, kun joku antaa toimintaohjeet.  Eikä kenellekkään tee pahaa havahtua huomaamaan, että itsestä pitää pitää huolta ja itse on oman onnellisuutensa seppä.

Kiitos ap:lle. Helpotti ainakin minun tuskaani 

Vierailija
98/193 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden olette olleet yhdessä yhteen palattuanne? Alan uskoa tekstiäsi vasta kun olette olleet 5v onnellisesti yhdessä. Kuukausi ei todista yhtään mitään. Ja tuo asetelma nähdäkseni perustuu valta-asemiin muutenkin, ei terveelle pohjalle. Iskit tuolla käytöksellä nimittäin miehen kontrolloimisen haluun. Vitut toi mitään rakkautta ole ainakaan.

Vierailija
99/193 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi näyttää hyvältä ja olemaan mukava saadakseni eksäni takaisin. Tekisin sen vain itseni takia.  Jos eksä haluaisikin palata, en ottaisi.

Vierailija
100/193 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas. Minulla on ollut aina oma elämä vaikka perhettä onkin, en ole myöskään kaatanut turhautumiani miehen niskaan, en plösähtänyt enkä muuttunut persoonaltani vaikka verkkareissa viihdynkin kotona. Eron jälkeen jatkoin elämääni täsmälleen samalla tavalla mutta luojan kiitos ei tarvitse enää elää miehen kanssa. Hän oli se plösähtänyt vinkuja jolla ei ollut omaa elämää.

No jopas… Juuri tällaisen asenteen omaavat ovat ensimmäisenä eroamassa ja hyvä niin. Kaikista ei vain ole parisuhteeseen.