Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eksän takaisin! Tässä paras vinkki muille!

Vierailija
12.03.2013 |

Siis olemme palanneet avioimieheni kanssa takaisin yhteen reilu kuukausi sitten. Mies halusi erota, koska ei enää rakastanut minua eikä nähnyt mitään mahdollisuutta enää koskaan rakastavansakaan muuten kuin lastensa äitinä ja ystävänä. Tästä on nyt reilu 6 kk aikaa. Olin aivan murtunut, tuntui kun maailmaltani olisi vedetty pohja, lapsetkin ovat vielä todella pieniä. Tein kaikkeni, vannoin rakkautta, anelin, itkin ja rukoilin, lähettelin rakkauskirjeitä ja viestejä ym ym todella epätoivoista..

Luin paljon netistä erotarinoita ja etsin vinkkejä, miten voittaisin miehen sydämen takaisin. Kunnes jotain kautta pääsyin sivulle, jossa kerrottiin englannin kielisestä nettikirjasta nimeltä "the magic of making up". Ostin sen ja tallensin koneelleni (jotain 31 euroakohan oli hinta). Alkuun oli todella vaikeaa noudattaa ohjeita, koska ihan alkuun pitäisi lopettaa kaikki yhteydenpito ja ruokutus eksän suuntaan. Piti näytellä, että ero on minullekin ok ja että alan nyt rakentaa omaa tulevaisuuttani ym. Mutta alkukankeuksien jälkeen pääsin vauhtiin ja tein juuri niin kuin oppaassa kerrotaan. Jopas jotakin, alkoi eksää vaivata ja kiinnostaa, miksi en enää lähettele viestejä ja palvovia rakkaudentunnustuksia..

Halusin vain tulla tänne kertomaan, että voin suositella tuota nettikirjaa todella! Löytyy Googlesta, kun haette tuolla kirjan nimellä. En siis halua mainostaa, mutta kun kirjaa ei aikaisemmin minulle tullut vastaan missään suomenkielisissä erokeskusteluissa ajattelin, että jospa monelta jää tämä kirja huomaamatta juuri englanninkielisyyden takia.

Enkä ole mikään epätoivoinen, joka kaikin keinon halusi eksän takaisin. Ihan lasten ja perheemme vuoksi halusin yrittää kaikkeni. Siis halusin, että mieheni rakastuu minuun uudelleen, minä edelleen kovin häntä rakastin ja rakastan edelleen. Eikä meillä ollut mitään sen vakavampia syitä erolle kuten pettämistä, päihdeongelmia, väkivaltaa tms. Vain tunteiden kuoleminen mieheni puolelta.

Kuten sanoin, tämän kirjan neuvot todella pelastivat avioliittoni! Jos siellä on joku toinen samassa tilanteessa kanssani, eipä ole paljon pistää 31 euroa kirjaan ja katsoa onnistuisitko sinäkin pelastamaan avioliittosi. Ainakin mielestäni jos on ihan pieniä lapsia kannattaa avioliitto todella yrittää pelastaa.

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Paras linkki muille. Kuinka niin? Jos tuo on toiminut sinun kohdallasi, ei se suinkaan ole jokaiselle se paras.

Mikäli päädyn exäni kanssa yhteen, tulee se tapahtumaan täysin spontaanisti. Hänen ei tarvitse muuttua siksi nuorukaiseksi, joka oli tavatessamme, samoin ei minunkaan teinilookiini. Myöskään ei ole tarkoitus henkisesti regressoitua sille tasolle kuin tavatessamme olimme.

Ap hyvä, ihmiset muuttuvat ja niin pitää ollakin.Kyllä aivan muut seikat saavat ihmiset sitoutumaan toisiinsa kuin ulkonäkö ja harrastukset.

Vierailija
62/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, en halua eksää takaisin, elämä on nyt monin verroin parempaa!

Muutenkaan, en haluaisi tuollaisen pelaamisen varaan rakennettua suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis

Kyllä minä itseasiassa haluaisin mieheni pysyvän kanssasi lasten takia. Silloinkin siis, jos ainoa syy jäädä on lapset. En halua enkä jaksa alkaa yksinhuoltajaksi enkä suoraan sanottuna suo miehelle sitä vastuuttomuutta, että luistaisi perhevelvollisuuksista.

Vierailija
64/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mieheni pysyvän rinnallani minun takiani, ei lasten. Jos suhde voi hyvin, voivat lapsetkin.

Vierailija
65/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet syyttävät ap:tä 'pelaamisesta'. Jos tajuaa vaikka jonkun kirjan kautta parisuhteessa ja itsessään olevia epäkohtia jotka tämän 'heräämisen' myötä haluaa ja pystyy muuttamaan, niin miksi niin ei tekisi. Ja kuten ap itsekin sanoi, nämä muutokset olivat jo ihan hänelle itselleen yksinäänkin (ilman, että mies olisi tullut takaisin) tarpeeksi. Mitä noloa siinä on jos saa apua elämäänsä jostain kirjasta, tai ystävältä, tai terapeutilta tai mistä vain itsensä ulkopuolelta? Olette te aika todella itseriittoisia...

Paljon hyvää sinun uuteen parisuhteesesi ap! Olette varmasti oppineet paljon uutta itsestänne ja teidän välisestä suhteestanne, se jos mikä on arvokasta (pysyitte sitten yhdessä kuolemaan asti tai ette).

Vierailija
66/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 11:20"]

Tästä jää tosi outo fiilis... Paljon sulle AP maksetaan ja mitä kautta sait tän homman?

Ja vastenmielinen ajatus tuo, että parisuhteen aikana ei saisi muuttua ja tuntea oloaan mukavaksi, oleskella verkkareissa kotosalla. Onko miehesi kotona puvussa vai verkkareissa?

Yhh, mulle jäi tästä jotenki likanen ja syyllistetty ja inhottava olo. Enpä muuten usko, että amerikkalaista shaibaa kannattaa sellasenaan suomalaiseen mieheen soveltaa...

[/quote]

No eihän tuossa ap sanonut, että kotona ei saisi koskaan olla rennosti verkkareissa, totta kai saa.

Mutta mikä ihme siinä on, että sohvalla päivästä toiseen kaljapullon kanssa makaava virtahepo saa olla naisen mielestä luotaantyötävä, ja kipinä häntä kohtaan saa kyllä sammua, mutta verkkareissa 20 kg ylipainoisena kotona haahuileva suklaata syövä nainen ei voi olla millään tavalla turn off?

Ihmisen pitää säilyttää oma itsensä, vaikka olisi perhe-elämää ja ruuhkavuodet. Tai jos ei sitä halua tehdä, sitten ei voi vaatia toistakaan enää siinä pysymään ja vieressä innostumaan.

Vierailija
67/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että mies tuli takaisin, rakastuin ja eräänä kauniina päivänä, ilman varoitusta, mies lähti ja sanoi, että halusi vain kokeilla vielä kerran lasten takia.

Vierailija
68/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
69/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla opasta, kuinka tällä kertaa pitää mies perheessä? mä en haluis moista tuuliviiriä.

Vierailija
70/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi noin typerää miestä takaisin millään keinoilla. En muutenkaan manipuloi ihmisiä.

Vierailija
71/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko, että minun mieheni on tuuliviiri? Ei hän ole kuin kerran halunnut erota. Ja todellakin tuossa kirjassa kerrotaan tarkkaan, miten liitosta tulee vielä parempi ja eheämpi, kuin ennen. Olen ymmärtänyt todella syytä, miksi mies lähti, kirjan ansiosta siis olen ymmärtänyt. En missään nimessä haluaisi takaisin sitä suhdetta, joka meillä oli ennen eroa. Nyt on todella paljon paremmin. Ne keinot, joilla sain miehen takaisin on myös niitä keinoja, joilla liitto pysyy hyvänä ja mies perheessä ja myös etten minä halua erota jossain vaiheessa.

Vierailija
72/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nro 4 oli Ap

Vierailija
73/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovela juonittelija, peli 1-1

Vierailija
74/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mieheni ei enää rakastanut minua, kuten vaimoa pitäisi rakastaa. Enhän minä itsekään haluaisi sellaisessa liitossa elää, kaipaan miehen romanttista ja eroottista rakkautta. Kyllä minä ymmärsin miestäni, että tunteet kuolivat, minkäs sille voi tavallaan. Mutta nyt meillä on taas sitä tunteenpaloa!

Jos et halua eksääsi takaksin, älä lue ja osta tuota kirjaa. Mutta kaitpa niitä on muitakin, kuin minä jotka haluaisivat avioliittonsa pelastaa. Vai miksi ihmiset esim menevät pariterapiaan, jotta ero voitaisin estää? Onko sekin typerää?

Ap

Vierailija
75/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta, jos elämä olis tollasta peliä ja ainaista taktikointia. ei kiitos, kyllä sen elämisen ja olemisen pitää mennä ihan omalla painollaan. mutta, onnea teille. epäilen kyllä, että mies lähtee ennen pitkää. ja hyvä niin. kuka haluais olla kynnysmaton kanssa?

Vierailija
76/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kokenut jonkun keinon hyväksi, niin heti pitää latistaa. Typerää ja niin arvattavissa.

Hieno homma ap., että sait liittosi pelastettua.

Vierailija
77/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että olet löytänyt keinon korjata suhteesi, toivottavasti nyt kestää :) Kaikkien ei ehkä kuitenkaan kannata haikailla exiensä perään, mutta mielestäni sinun tapauksessa tuo vaikuttaa hyvältä :)

Vierailija
78/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap.

Varmaan arvasitkin mitä kommenttia täältä tulee?   : )))

Hienoa, saitte homman toimimaan

Vierailija
79/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmistä voi pakottaa rakastamaan! lasten takia voi pysytellä perheessä jonkun aikaa.

Vierailija
80/193 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvasinhan minä, että minut täällä haukutaan, Mutta jospa joku eron kourissa kamppaileva haluaisi kokeilla tätä keinoa.

Enkä nimenomaan ole ollenkaan kynnysmatto. Se oli yksi seikka, josta minun piti luopua. Minun piti keskittyä itseeni, omaan hyvinvointiini jne. Aloin taas urheilla, panostin ulkonäkööni, kävin kavereiden kanssa ulkona jne. Miehen kiinnostus heräsi, kun tavallaanhan minä palasin olemaan taas se sama oma itseni, joka olin ennen lapsia ja ennen sitä kotiäidin muottia, johon olin valunut, Aina laahustin verkkareissa kotona enkä tehnyt omia juttuja ollenkaan. Nyt kun ajattelen asiaa, enpä ollut varmaan kovin mielenkiintoisen oloinen tyyppi.. Minä olen mielenkiintoinen, haluttava, iloinen ja kiinnostava. Ja kun sain tämän asenteen takaisin, huomasi mieskin tämän. Siis huomasi sen anisen, johon aikoinaan rakastui. Kirjassa on paljon paljon muutakin tosi hyödyllistä parisuhteisiin liittyvää neuvoja ja kerrontaa. Ei ole kyse mistään manipuloinnista tai valehtelusta. Ja kerrottakoon, että kyllä tuli itsellenikin todella hyvä olo siitä, kun aloin keskittyä itseeni vaihteeksi, en jäänyt enää itsesäliin ja epätoivoon rypemään. Jos en olisi saanut miestäni takaisin, olisinpahan ainakin saanut sen, että olin jälleenm elämässä kiinni ja harrastin sekä tapasin ystäviäni, tein kaikkea ihanaa lasten kanssa jne.

Ap