Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eksän takaisin! Tässä paras vinkki muille!

Vierailija
12.03.2013 |

Siis olemme palanneet avioimieheni kanssa takaisin yhteen reilu kuukausi sitten. Mies halusi erota, koska ei enää rakastanut minua eikä nähnyt mitään mahdollisuutta enää koskaan rakastavansakaan muuten kuin lastensa äitinä ja ystävänä. Tästä on nyt reilu 6 kk aikaa. Olin aivan murtunut, tuntui kun maailmaltani olisi vedetty pohja, lapsetkin ovat vielä todella pieniä. Tein kaikkeni, vannoin rakkautta, anelin, itkin ja rukoilin, lähettelin rakkauskirjeitä ja viestejä ym ym todella epätoivoista..

Luin paljon netistä erotarinoita ja etsin vinkkejä, miten voittaisin miehen sydämen takaisin. Kunnes jotain kautta pääsyin sivulle, jossa kerrottiin englannin kielisestä nettikirjasta nimeltä "the magic of making up". Ostin sen ja tallensin koneelleni (jotain 31 euroakohan oli hinta). Alkuun oli todella vaikeaa noudattaa ohjeita, koska ihan alkuun pitäisi lopettaa kaikki yhteydenpito ja ruokutus eksän suuntaan. Piti näytellä, että ero on minullekin ok ja että alan nyt rakentaa omaa tulevaisuuttani ym. Mutta alkukankeuksien jälkeen pääsin vauhtiin ja tein juuri niin kuin oppaassa kerrotaan. Jopas jotakin, alkoi eksää vaivata ja kiinnostaa, miksi en enää lähettele viestejä ja palvovia rakkaudentunnustuksia..

Halusin vain tulla tänne kertomaan, että voin suositella tuota nettikirjaa todella! Löytyy Googlesta, kun haette tuolla kirjan nimellä. En siis halua mainostaa, mutta kun kirjaa ei aikaisemmin minulle tullut vastaan missään suomenkielisissä erokeskusteluissa ajattelin, että jospa monelta jää tämä kirja huomaamatta juuri englanninkielisyyden takia.

Enkä ole mikään epätoivoinen, joka kaikin keinon halusi eksän takaisin. Ihan lasten ja perheemme vuoksi halusin yrittää kaikkeni. Siis halusin, että mieheni rakastuu minuun uudelleen, minä edelleen kovin häntä rakastin ja rakastan edelleen. Eikä meillä ollut mitään sen vakavampia syitä erolle kuten pettämistä, päihdeongelmia, väkivaltaa tms. Vain tunteiden kuoleminen mieheni puolelta.

Kuten sanoin, tämän kirjan neuvot todella pelastivat avioliittoni! Jos siellä on joku toinen samassa tilanteessa kanssani, eipä ole paljon pistää 31 euroa kirjaan ja katsoa onnistuisitko sinäkin pelastamaan avioliittosi. Ainakin mielestäni jos on ihan pieniä lapsia kannattaa avioliitto todella yrittää pelastaa.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toiminut minulla. Olen nyt 10 vuotta teeskennellyt, että ero oli no-big-deal. Turha tuollaisessa roikkua.

Vierailija
182/193 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri teki just noin. Mies oli jättänyt hänet vaikka oli kihlat vaihdettu ja hääpäivät ja kaikki sovittu. Kaveri oli tosi rikki kuukauden, kunnes alkoi elää omaa elämää, rakentaa uutta elämää, tapailla miehiä ja käydä baareissa. Hyvin pian anoi päästä takaisin. Alkoi vissiin ahdistaa, että muija ei paljon taakse katsele jos sille tällaisen tempun tekee.

Tähän verrattuna jokainen sellainen ero, jossa toinen on jäänyt ruikuttamaan, ei ole koskaan päätynyt yhteen paluuseen

Tää on niin totta. Jos mies lähtee niin itkekää jos itkettää mut ei koskaan eksän nähden. Takaisin pyytely on täysin turhaa, se ei ole ikinä tepsinyt. Asia pitää ottaa niin että se halusi lähteä, pysyköön poissa. Kynnysmattona eläminen ei ole mukavaa. Ryhdistäydy ja ala elää. Kohta huomaatkin ettet halua sitä luuseria takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap vinkistä! Harmi että englannin taitoni on niin surkeaa, muuten ostaisin kirjan heti.

Vierailija
184/193 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just wanted to thank DR OZ and let you know how much you have helped me. I followed the spell you did for me after a very bitter breakup of a two-year plus relationship (my first since my divorce from a 21-year marriage). It started out being one of the most difficult things I have ever attempted in my life and after the initial two weeks I started feeling Stronger each day and better about myself. My ex husband sent me an Apology email three weeks in ...By now, I had the strength to actually "sleep on it" and sent him a response the next day...within seconds he called me and asked to see me and was crying because he was glad I was talking to him. We are starting out very slowly again as will use to be with so much love again (which is difficult for me since I am still Deeply in love with him). is is a long distance relationship and your spell still worked!! I am so happy to have him in my life again. If you have the same problem and you need his help to get your ex lover back with so much love you can reach Dr. OZ on his email (doctoroz2020@gmail.com or droziengbespellhome01@gmail.com) whatsap +4915217547747 Web Site https://droziengbespellhom.wixsite.com/dr-oziengbe-spell-ho

Vierailija
185/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:11"]

Good for you :)

Minua vain häiritsee tuossa kuviossa se, että eikö mies sitten osaa rakastaa toista ihmistä omana itsenään?

Siis onhan se hyvä, että ap panostaa suhteeseen ja pitää itsestään huolta!

Mutta en itse haluaisi edes sellaista miestä takaisin joka noin tekisi. Saisi puolestani mennä samantien niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

Jos en kelpaisi omalle miehelleni tällaisena kuin olen, niin ei väkisin.

[/quote]

Ja ps, en todellakaan ole mikään sinkku :D :D Vaikka näin ajattelenkin :)

Onneksi itse löysin miehen jonka takia ei tarvitse esittää jotakin muuta kuin oikeasti olen.

Saan löhötä sohvalla verkkareissa jos siltä tuntuu, saan vain olla jos siltä tuntuu!

Minun ei tarvitse vähän väliä huomioida miestäni, että mielenkiinto pysyy yllä yms. Herkät ja hellät hetket kyllä lö

Tuota kutsutaan kaverisuhteeksi, jos uskotaan miestä siinä, että saa löhötä verkkareissa päivät pitkät ilman ryhtiä ja tahtoa valloittaa toinen joka ikinen päivä. Ja tämä ei ole sitä, että pelkäisi kumppanin menettämistä, vaan toisen huomioon ottamista ja kiinnostuksen osoittamista toista kohtaan. Voi olla samaan aikaan sekä hyvä itsetunto, että halu pitää itsensä huoliteltuna ja siisteissä vaatteissa. Ne eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
186/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika raskasta, jos ex-tyttöystävät kiusaavat ja vainoavat. Ei jatkoon

Vierailija
187/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua eksää takaisin!!

Vierailija
188/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
189/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
190/193 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoiti teidän lapsia, kun mies otti etäisyyttä ja omaa tilaa jäsennelläkseen omia ajatuksiaan, ap?

Vierailija
191/193 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekohan vieläkin yhdessä? Vastaa jos näet tämän.

Vierailija
192/193 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän eukko halusi muuttaa maalle, joten pieruverkkarit. Kaikki siistit vaatteet olisivat paskassa tai revenneet noin viidessä minuutissa.

Vierailija
193/193 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.