Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut aikaiseksi laittaa adressit. comiin aloitusta: LINDEN KOTIIN!

Vierailija
05.10.2007 |

Olisi aiheellista. Eikö kukaan voisi? Itse en osaa.

Miljoona kertaa tärkeämpi asia kuin aikoinaan " tuki suusi kuroska"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Joku...

Vierailija
2/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan ruikutetaan miten isät ei osallistu lapsenhoitoon ja sitten kun on joku isä, joka osallistuu näinkin paljon ko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ny kun on sitten isä, joka osallistuu noinkin paljon lapsenhoitoon, niin sitten haukutaan äiti ties mikskä ja aiheutetaan valtavat paineet tuoreelle äidille. Miten loistava tervetulotoivotus vanhemmuuden maailmaan.

Vierailija
4/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti ei edes asu lapsen kanssa vapaaehtoisesti. Maailmassa on miljoona erilaista perhettä ja on eronneita ja sateenkaariperhettä. Mutta että joku NAINEN raahaa lapsen Kiinasta tänne, kun se ois niin kivaa - eikä edes asu sen kanssa arkena. Sitä minä en ymmärrä, en yhtään.

Vierailija
5/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko asiasta huolestuneet kanavoida tuonkin energianne esim. ihan oikeasti hädänalaisten ja puutteellisella hoidolla elävien lasten auttamiseksi? Niitä löytyy aivan joka puolelta Suomea enemmän kuin tarpeeksi ja vapaaehtoisille auttajille on kova tarve.

Mieluummin laittaisin adressin aiheesta: Kaikkien lapsia tähän maailmaan tehneiden on huolehdittava edes jälkikasvunsa perustarpeista.

T: alakoulun ope, joka näkee näitä _oikeasti_ surkeita tapauksia ihan liikaa

Vierailija
6/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hanki elämä - tai perusta adressi oman elämänsisältös puolesta! Mä en tajua teitä joilla on julkisuudessa tai edes täällä netissä pokkaa arvostella tuoreen perheen sisäisiä asioita - sitten ymmärtäisin jos ois syytä epäillä jotain rikosta tai vastaavaa, mut tää menee kyllä jo niin törkeeks et Lindén vois pikkuhiljaa harkita tutkintapyyntöä kunnianloukkauksesta ja herjauksesta.

Vierailija
7/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää puuttumista ihmisten asioihin. Huolehtisit vaikka naapuruston kersoista yhtä hyvin.

Vierailija
8/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos äiti ei edes asu lapsen kanssa vapaaehtoisesti. Maailmassa on miljoona erilaista perhettä ja on eronneita ja sateenkaariperhettä. Mutta että joku NAINEN raahaa lapsen Kiinasta tänne, kun se ois niin kivaa - eikä edes asu sen kanssa arkena. Sitä minä en ymmärrä, en yhtään.

Mut ymmärtäisit ja hyväksyisit, jos lapsen isä olisikin se, joka asuis arkena muualla? Koska se on MIES, niin hyväksyisit?

Mun mielestä on tärkein, että lapsella on YKSI vanhempi, joka on jatkuvasti läsnä. Ei vanhemman sukupuoli.

Vierailija
9/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisryhmä kysymään mielipidettäni, en säästelisi yhtään sielläkään. Se mitä olen kirjoittanut, seison joka sanan takana. En ehkä käyttäisi sanoja V*tun taikuri, mutta olen todella hämmästynyt siitä, että kukaan luulee itseään niin tärkeäksi, ettei edes asu lapsensa kanssa arkena.

Vierailija
10/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

uutisryhmä kysymään mielipidettäni, en säästelisi yhtään sielläkään. Se mitä olen kirjoittanut, seison joka sanan takana. En ehkä käyttäisi sanoja V*tun taikuri, mutta olen todella hämmästynyt siitä, että kukaan luulee itseään niin tärkeäksi, ettei edes asu lapsensa kanssa arkena.

Sä varmaan sanot ne samat asiat sit kaikista tämän maan etävanhemmista?

Vierailija
11/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja johon tässä tarinassa samaistun ja jonka aivoituksia kuvittelen ymmärtäväni enemmän kuin sen MIEHEN ei toimi suojellen lasta, koska minä NAISENA huolehdin siitä enemmän.

Tämä kaikki perustuu samaistumiseen ja evoluutioon. Miehelle on helpompi lähteä metsälle ja jättää rouva lasten kanssa kuin miehen. Tutkittu juttu.

Vierailija
12/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidän teini-kiroilua ei tarvitsisi täällä lukea!

Pliis, hankkikaa oikeesti se oma elämä tulevat kyylämummot!

Vierailija
13/13 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jenkeissä olis teilläkin mukavampaa, ei tarvis kuunnella feministien hapatusta siitä, että nykyään pitäis miesten ja naisten olla tasa-arvoisia. Voisitte rauhassa korttelin akkojen kanssa vaihdella pullareseptejä ja odotella miehiänne töistä kotiin.

Ja Nelosten uutisia varmaan kiinnostaa ihan tosi paljon sun mielipitees. Jättäkää se nainen rauhaan. Tekee varmasti parhaansa lapsensa eteen siinä tilanteessa, missä just on.