Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tää on? Lapsi alkaa oksentaa, jos ruoka ei ole mieleistä

Vierailija
04.10.2007 |

uusia ruokia koitettu tällä viikolla. esim. riisipuuro ja kalakeitto. selvästi ilmaisee ettei tykkää näistä. muutaman lusikan syötin ja sit alkoi oksentaa.. ei ole oksennustaudissa. '

ikää vajaa 2 v.

??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan laukaisee hänellä oksennusrefleksin, kun inhoaa sitä niin paljon. Nykyään ei enää viitsi edes yrittää, voihan sitä ilman banaaniakin elää.

Vierailija
2/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tosiaan huijaa ihan huolella kuten meidän tytär. Kun aloin asiaa tarkemmin selvitellä hänen kanssaan:" Mikä juttu tämä oksentaminen oikein on?" , niin neitopa ilmoitti että:" se on semmonen sotkutyhmyys, en haluu syödä kun se kestää niiiin kauan" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mulla, vielä aikuisenakin jotkut ruoat saattavat nostaa " oksennuksen kurkkuun"

Vierailija
4/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tietyistä aineista yökkäysrefleksi edelleen vaikka olen jo aikuinen ja yrittänyt vuosien varrella syödä kys aineita(selleri, kardemumma, pippuri, persilja...) Voimakkaita makuja siis. Toisilla sen on herkässä ja onhan se ap jo hyvä että lapsi edes yritti maistaa. Ehkä nuokin vielä joku päivä menevät.

Vierailija
5/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna noiden ruokien nyt olla vähän aikaa, ja kokeile muita ruokia. Palaa noihin sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vikaa lapsessa, ei välttämättä vanhemmissakaan! Sen pakottamisenkaan ei tarvi olla mitään sellaista, jonka vanhempi välttämättä edes pakottamiseksi mieltää! Siis pelkkä tuputus, esim. että " ainakin yhdesti maistat" riittää.

T. moninkertainen äiti, ja tuttua tuo on ollut joskus meilläkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi