Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: SINUN huonoimmat puolesi anoppisi mielestä?

Vierailija
27.10.2008 |

Toun toiset ketjun johdosta.. Mitä veikkaat/ luulet/ tiedät?

Meillä:

- turhasta valitus

- liian tiukka kuri

- liika laiskuus esim. siivoamisen suhteen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän ruoanlaitossa liikaa puolivalmiita tuotteita. Anopin mielestä on valtava hyve laittaa ruoka täysin alusta asti, luomutuotteista ja ehdottomasti ilman lisäaineita.

Vierailija
2/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään kouluikäisiä pitää valvoa yhtä tarkkaan ja reviirin olisi oltava yhtä,pieni kuin taaperoina. Kouluun ei saisi mennä pyörällä, syvään päähän uima-altaassa ei saa hyppiä, kavereiden luona ei saa olla yli tuntia jne.

Liian huoleton olen myös kodinhoidossa, en tee mitään vain siksi että 'niin kuuluu tehdä'. Laiska olen, siis hänen mielestään että kyllä ihan oikeastikin :-) Myöskään en leivo, mikä aiheuttaa ihmetystä.

Ostan palveluita enkä muutenkaan pyri ensisijaisesti ostamaan halvinta laadun kustannuksella.

Oikeasti minulla olisi opittavaa häneltä kierrätyksestä. Vaikka aika eko olenkin, niin samanlaiseen tarkkuuteen en, laiskuuttani, kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä käy kotisiivooja, käydään välillä ravintolassa syömässä ja myös mieheni hoitaa lapsia!

Minäkin pidän liian kovaa kuria, enkä anna pikkulasteni ite päättää ruoka-ajoistaan ja syömisistään (karkilla vaikka kaikki päivät), ja olen liian hygieeninen. Eli anopin mielestä vessassakäynnin jälkeen ei tarvitse pestä käsiä eikä ennen syömistä, vaikka kädet ruskeena kurasta.

En vaan osaa muuttuakaan, en ;=)

Vierailija
4/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä vahdin lapsiani liikaa, niitä ei pitäisi vahtia ollenkaan. Anopin äiti kuoli synnyttäessään anoppiani, joten anoppini on kasvattanut lähinnä muut lapset.

Vierailija
5/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ekana se etten ole rikkaasta suvusta enkä ole käynyt lukiota..

olen vienyt hänen ainoan poikansa ja vielä teettänyt hänellä kolme lasta ja joutuu minua elättämään..

lastenhoidossa teen tietty kaiken väärin,kodinhoidosta puhumattakaan..

mutta se on hänen murheensa ei minun,eikä onneksi tarvitse häntä nähdä..

Vierailija
6/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en tee käsitöitä

- en poimi enkä (juurikaan) säilö marjoja, sieniä yms.

- ostan valmiita leivonnaisia

- olen ollut pitkään (2 - 3 vuotta) kotona lasten syntymän jälkeen, enkä muutenkaan tee riittävästi töitä (teen lyhennettyä työviikkoa)

- syömme ravintolassa melko usein

- ostan lapsille leluja ja uusia vaatteita (hänen mielestään) aivan liikaa, todellisuudessa lapsillamme on varmasti keskimääräistä enemmän kirppisvaatteita ja lelujakin vain kohtuullisesti

Vierailija
7/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppisi on kyllä aika perseestä. En itsekään täytä noita kriteereitä, varmaan joskus 50-luvulla joku saattoi täyttääkin..?

Vierailija
8/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis tarpeeksi hyvä hänen lapselle

Vierailija
9/9 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asun aivan liian kaukana ja sen myötä myös hänen poikansa ja kalliit lastenlapset.

Varmasti istuisi hänen ajatusmaailmaansa paremmin, jos olisin kotona lasten kanssa, mutta ei ole koskaan sitä ääneen meille kommentoinut. Kaikki muut miniät ovat kotiäitejä. Sen sijaan hän on sanonut ääneen että ihmettelee miten jaksan näinkin hyvin työn, kodin ja lasten pyörityksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän