Meillä on mykkäkoulu meneillään ja mua ottaa päähän..
mies ei varmaan haluais enää jatkaa sitä. Tänä aamuna hän huikkas vielä kun aamulla sanoin että menen nyt että " rakastan sinua" .
Mutta minulla ei ole luonetta lopettaa tätä vaikka ottaa päähän.
Mies on heräksti tulistuva ja suuttui toissa päivänä ihan pikku asiasta siitä tämä lähinnä minun vetämä kostomykkis alkoi.
Kommentit (25)
ymmärrän kyllä tehneeni nyt typerästi ja itsekeskeisesti. Kiitos teille kun avasitte vähän silmiäni.. Varsinkin te 34 ja 36.
Minä laitoin miehelleni teksiviestin ja laitoin siihen että " minä rakastani sinua" ja hän vastasi heti että " minä rakastan sinua myös"
Ajattelin leipoa hänelle tänään luumutorttuja :) hän rakastaa niitä.
AP.
Mieti myös vastaisuuden varalle miten pitäisi toimia vastaavissa tilanteissa. Anna miehellesi lupa suuttua ja itsellesi lupa pahoittaa siitä mielesi, ja kummallekin oikeus kertoa tunteistaan. Sen jälkeen asiat voidaan sopia ja unohtaa.
Vierailija:
Mieti myös vastaisuuden varalle miten pitäisi toimia vastaavissa tilanteissa. Anna miehellesi lupa suuttua ja itsellesi lupa pahoittaa siitä mielesi, ja kummallekin oikeus kertoa tunteistaan. Sen jälkeen asiat voidaan sopia ja unohtaa.
Aina vaan en osaa ajatella niin oikein asioita. Rakastan häntä kuitenkin hyvin paljon ja hän on tosi hyvä mies ja haluan että hän on onnellinen.
Vierailija:
Aina vaan en osaa ajatella niin oikein asioita. Rakastan häntä kuitenkin hyvin paljon ja hän on tosi hyvä mies ja haluan että hän on onnellinen.
Kiva kuulla että haluat että hän on onnellinen, tuolla asenteella on hyvät edellytykset liitolle!
Itse ainakin tulkitsisin tuon yritykseksi saada sinut leppymään.
Onneksi en itse joudu enää elämään kaltaisesi ihmisen kanssa. Mieheni oli aluksi samanlainen mököttäjä, mutta olen opettanut hänet selvittämään asiat saman tien. Sulla on ap vielä paljon opittavaa...sääliksi käy miestäsi.