Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on mykkäkoulu meneillään ja mua ottaa päähän..

Vierailija
03.10.2007 |

mies ei varmaan haluais enää jatkaa sitä. Tänä aamuna hän huikkas vielä kun aamulla sanoin että menen nyt että " rakastan sinua" .

Mutta minulla ei ole luonetta lopettaa tätä vaikka ottaa päähän.

Mies on heräksti tulistuva ja suuttui toissa päivänä ihan pikku asiasta siitä tämä lähinnä minun vetämä kostomykkis alkoi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttunut ja sitä kiinnostaisi sun lepyttely? Toi on JULMAA, ITSEKÄSTÄ ja ennenkaikkea ÄÄRIMMÄISEN LAPSELLISTA eikä johda ainakaan mihinkään positiiviseen! Kasva aikuiseksi ja ota kanna oma vastuusi omista tunteistasi!

Vierailija
2/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosina pakotin hänet puhumaan, nyt en enää viitsi. Niimpä mykkäkoulua kestää kerralla ehkä noin pari viikkoa. Edellisellä kerralla syynä oli se, että sanoin miehelle yhtenä sunnuntai-iltana, että harmittaa kun mies nukkuu aamulla pitkään (n. 12), sulkeutuu sitten ruuan jälkeen n. klo 15 makkariin telkkariin katsomaan ja poistuu sieltä vasta kun menen laittamaan lapset nukkumaan.

Mies siis suuttui siltä seisomalta, eikä puhunut kahteen viikkoon. Sitten kertoi, että häntä ärsyttää minun telkkaripoliisina toimiminen, kun hän aikuisena saa itse valita mitä tekee. (Niinpä, meillä on kolme lasta ja hekin minusta tarvitsevat huomiota ja hoitoa) Tämän jälkeen miehen mielestä kaikki oli taas hyvin.

Minulle jää jokaisesta mykkäkoulusta tosi paha mieli, kun mykkäkoulujen syy on yleensä minun näkökulmastani ihan järjetön. Jokaisen mykkäkoulun jälkeen kestää viikkoa ennenkuin pääsen " jaloilleni" ja jokaisen jälkeen rakkauteni miestä kohtaan on vähentynyt. Tämä mykkäkouluasia on myös sellainen, josta en kenellekään ulkopuoliselle voi edes mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä ei. Miten kukaan viittii haaskata elämäänsä tommoseen? Oisko kiva, jos miehes kuolis huomenna ja sen viimesiks sanoiksi sulle jäis " rakastan sinua" ja sä et sano mitään sille, kun ei oo luonnetta... Tampio.

Vierailija
4/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hukata elämäänsä vihaamiseen ja riitelyyn, jokainen hetki voi olla viimeinen, minä en ainakaan haluaisi lähteä niin, että olen vihoissa jonkun kanssa.

NÖYRRY NYT, lopeta tuo lapsellisuus.

Vierailija
5/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoita itsekunnioitusta vaan typerää ylpeyttä. Mulla samoja taipumuksia, mutta en kyllä kovin kauaa jaksais. Mutta kerro miehellesi miksi mökötit, ei siis mitä hän teki vaan miltä se sinusta tuntui. Mieshän kyllä itse tietää mitä on tehnyt.

Vierailija
6/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tuntuu taatusti vielä pahemmalta kuin ukostasi. Tosi hyvä aikuisen malli siinäkin...

Vierailija
7/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika manipuloivalta ja laskelmoivalta tyypiltä...

Vierailija
8/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän istui vessassa ja katteli samalla työpapereitaan niinkuin hänellä on tapana joka aamu tehdä ( hänellä on ollut paljon vatsaongelmia). No minä sanoin että nyt ois mun pakko päästä vessaan, hän otti ja heitti paprinsa vihaisesti lattialle ja nousi ylös.

Minä sanoin että ei tarvii alkaa möykkään, minä menen työpaikalla sitten vessaan. Työpaikkani on vajaan kilsan päässä.

Aiemmin edellisenä iltana olin kieltäytynyt seksistä koska hän alkoi kinuamaan just kun olin katsomassa BB:tä ja hän kyllä tietää että tykkään siitä sarjasta, se on mun lemppari. Mua ärsyttää se itsekkyys välillä..

ap.

Vierailija
9/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sille mitään. Pakkohan minunkin on käydä vessassa esim.

ap.

Vierailija
10/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vaan. Opettele ennemmin sanomaan asiat miehellesi äläkä pidä sitä mykkistä. Sinä taidat siitä muuten kärsiä enempi ko miehes

Vierailija
11/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti? Olet aika outo. Onko suolen tyhjentäminen epäitsekästä? Etenkin jos miehellä on vatsaongelmia! Olisin minäkin suuttunut tuosta.

Tuollainen kostomykkäkoulu on oikeasti todella ilkeää. Haluatko elää miehesi kanssa? Etkö ymmärrä, että sun mökötys satuttaa miestä koko ajan? Hän toivoisi sopua ja normaalia elämää ja sinä vaan jaksat olla lapsellinen!

Riidat pitää selvittää. Kukaan ei hyödy siitä, että sä mökkäät ja mökkäät. Et sinä itse eikä mies.

Koitapa nyt miettiä omaa käytöstäsi. Ei parisuhde ole mitään valtapeliä, jossa toisen pitää olla niskan päällä. Eikä todellakaan ole reilua pitää toista löyhässä köydessä koko ajan ja kiduttaa tuolla tavalla :(

Vierailija
12/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lopettaako itsekäs miehesi paskomisen?

b) paraneeko ne miehen vatsavaivat?

c) rakentaako mies teille toisen vessan?

d) siirtyykö työpaikkasi huussi vielä lähemmäs?

e) oletko tyytyväinen, jos miehesi lopettaa seksin vonkaamisen?

f) oletko tyytyväinen, jos lopetatte koko seksi harrastamisen?

g) siirtyykö BB lähetysaika?

h) nauhottuuko kaikki BB jaksot?

i) hankiiko mies teille 24/7?

Kannattaako tosiaan mököttää?

Vierailija
13/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärähti kun sanoin että minunkin pitäs päästä isolle hädälle. Minulla ei mene kuin muutaman sekunti siinä asiassa, hänellä se kestää noin 15 min.

ap.

Vierailija
14/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän tee oikeesti paljoakaan mykkäkoulun lopettamiseksi.

ap.

Vierailija
15/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ollaan vielä.

Minusta se on jo sairasta siinämäärin, että ihminen pitäs viedä hoitoon aukomaan patoutumia.

Perheellä on kolme lasta ja varmasti moinen mökötys jättää jälkensä lapsiinkin.

Vierailija
16/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan mielenkiinnosta: Mitä sä siellä vessassa teit ja sinne änkesit, jos toinen oli paskomassa?

Vierailija:

ap.

Vierailija
17/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap.

Vierailija
18/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on joka aamu sama juttu sen vessassa käynnin kanssa. Yksi vessa ja molempien pitäs ehtii sitä käyttään.

ap.

Vierailija
19/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisellä on oikeus suuttua joskus ilman että puoliso aloittaa sen takia mykkäkoulun! Pitää osata RIIDELLÄ asia loppuun heti.

Olisit sanonut miehelle heti siinä tilanteessa, että mulle tuli paha mieli kun suutuit tosta vessajutusta, että voitaisko jutella asia loppuun. Olisitte jutelleet ja sopineet ja pussanneet päälle. Siinä se. Ei tuollaisella mykkäkoululla ja tunteiden panttaamisella mitään saavuta, päin vastoin.

Miehesi ei muuten tarvi osata lukea sun ajatuksia. Sun pitää osata kertoa ne ihan itse ja ilman kysymistä. Sinä olet avain sopuun. SINÄ. Sinulla on velvollisuus ottaa askel miehen suuntaan ja pyytää anteeksi käytöstäsi ja SITTEN KERTOA, miksi mökkäsit.

Vierailija
20/25 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pikkuprinsessalta jonka pillin mukaan maailman (tai ainakin miehen) pitäisi tanssia. Ihan fyysinen paha olo tulee miehesi puolesta kun luen noita juttujasi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan