Eliittikumppani -deittipalvelu! Kenelläkään kokemuksia?
Onko millaista porukkaa, entä onko paljon ilmoituksia?
Itse olen vielä opiskelija, mutta tähtäin on korkealla! Olisi kiva päästä deittiympäristöön, jossa on suuremmalla todennäköisyydellä samanhenkinstä porukkaa.
Kommentit (122)
Hieman kokemuksia (miesnäkökulma) 1,5 kuukauden tutustumisen jälkeen:
- Sellaisten käyttäjien profiileja, joiden "maksuaika" on loppumassa eikä tilausjaksoa ole uusittu, dumpataan ilmiselvän agressiivisesti kumppaniehdokkaiksi. Tällä pyritään kalastelemaan niitä viimeisiä viestejä, joilla houkutellaan taas maksamaan uusi jakso.
- Varsinaisia feikkiviestejä ei toistaiseksi ole tullut vastaan. Pari epäilyttävää profiilia kyllä. Toisaalta - en selaile läpi kaikkia tarjottuja, vain mielenkiintoisimmat.
- Yllättävän paljon kuvattomia.
- Passiiviseksi roikkumaan jätettyjä profiileja löytyy. Viimeistä kirjautumisaikaa ei luonnollisesti kerrota, koska se vähentää todellista käyttäjämäärää.
- Helsinki, Helsinki, Helsinki. Tämä nyt ei ollut sinänsä yllättävää, että 80% etelän profiileista on pääkaupungista.
Sinänsä yksi parhaista muuten.
Jo nimi on pelottava. Olen korkeakoulutettu, mutta lihava, enkä tienaa hyvin. En siis mitään eliittiä, enkä edes tahdo olla...
Vierailija kirjoitti:
Jo nimi on pelottava. Olen korkeakoulutettu, mutta lihava, enkä tienaa hyvin. En siis mitään eliittiä, enkä edes tahdo olla...
Tuolla kuvauksella sovit varsin hyvin ko. saitille. Voit huoletta unohtaa korkeakoulutuksenkin.
Siellä on sellaisia kouluttautuneita naisia, joilla on liian suuret luulot itsestään. Eivät ole edes hääppöisen näköisiä ja yrittävät määrätä kuinka tässä nyt edetään. Kusi hatussa olevia feminatseja. Parempia löytyy match.comista. Kansainvälisiä kaunottaria, jotka pitävät lapsista ja kodinhoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Parempia löytyy match.comista.
Tuota... Se edellinen eliittikumppanimiesnäkökulma tässä taas. Kokeilin myös Match.commia. Siellä sinänsä viestiä ja kiinnostusta saa, mutta näin noin neljävitosena se kiinnostus tulee suurimmaksi osaksi 60+ naisilta. Pitäisi varmaan photoshopata itsensä 70-vuotiaan näköiseksi. Luulotaso nyt on vakio paikasta riipumatta, pitää vain odotella jos lottovoitto osuisi ja löytyisi se poikkeus sieltä massasta :)
Näin miehen näkökulmasta katsoen jonkinlainen karsinta pitäisi palveluun olla. Lihava nelikymppinen sairaanhoitajanainen ei ole eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta katsoen jonkinlainen karsinta pitäisi palveluun olla. Lihava nelikymppinen sairaanhoitajanainen ei ole eliittiä.
Tästä tulee vain sellainen ongelma, että tasa-arvon nimissä sen karsinnan pitää koskea molempia sukupuolia. Ja kun miehien karsintakriteerit tulevat vastaavasti naisnäkökulmasta, niin siellä palvelussa on sen jälkeen tasan seitsemän miesten profiilia, joista niistäkään kolmessa ei ole sanaakaan totuutta.
Uutena ilmiönä olen huomannut, että putkahtelee hymyjä profiileilta, jotka katoavat samantein. Sivusto taitaa käyttää profiilinsa sulkevia käyttäjiä lisäsyöttinä...
Tein tänään profiilin, mutta en maksanut mitään. Tuleehan niitä mitälie ehdotuksia vaikka kuinka, mutta koska en ole maksanut, niin en voi lukea viestejä ja nähdä kuvia. Mutta mutta, vahinko ei ole suuri, sillä olen tunnistanut blurratuista kuvista jo useamman suomi24 profiilin, että joo en maksa jatkossakaan ja jos sen takia joku unelma menee ohitse, niin sitten menee.
Kokeilin viime kesänä Eliittikumppania (olen kuusikymppinen naishenkilö). Ihan aluksi sivustolla vaikutti olevan monia minusta kiinnostuneita ikäisiäni miehiä. Kiinnostus lopahti nopeasti ja lopulta vaihdoin muutaman viestin kahden miehen kanssa. Toisen ammatti ei natsannut (olisin toivonut korkeampaa koulutustasoa), toinen puolestaan vaikutti fiksulta, mutta pian kävi ilmi, että hän kärsi vaikeista terveysongelmista. Pettyneenä poistin huolella laatimani profiilin jo viikon kuluttua. Jälkeenpäin olin muutaman kuukauden Matchin sivustolla, joka oli kuitenkin Eliittikumppaniin verrattuna mielestäni täyttä hömppää: kolmen kuukauden aikana sain kahdelta mieheltä viestin. Toinen oli 69-vuotias, joka ilmoitti olevansa eläkkeellä ja halusi tavata (ei muita tietoja), toinen 38-vuotias, joka ilmoitti olevansa ujo (ei muita tietoja). Kumpikaan vaihtoehto ei houkutellut.
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppani on vähän sellainen deittipalvelu, että toisille se sopii ja toisille taas ei. Tämän vuoksi on vaikea suoraan sanoa, kannattaako liittyä vai ei. Eliittikumppani on ainakin suunnattu nimenomaan ainoastaan seuranhakuun tositarkoituksella, joten se ainakin tulisi olla lähtökohtana, jos palveluun liittyy. Sivustolla myös tarjotaan valmiiksi kumppaniehdokkaita. Tämäkin on vähän sellainen ominaisuus, että toiset tykkäävät kovasti mutta toiset eivät niinkään. Jos on enemmän kiinnostusta niin tässä arvostelussa on hyvin kattavasti tietoa: Eliittikumppani - Kannattaako liittyä?
Kiitos linkistä, tiedä sitten kuinka paljon on saanut ao palvelin huomiota ja käyttäjiä kun mm. tiedot eliittikumpaanit palvelun hinnoita ovat vuodelta 2016 (!)
Mutta sai linkin takainen laaja kirjoitus itseni kysymään, että olenko enemmän epätoivoinen vai eliittiä(?) - Luultavasti en kumpaakaan.
Mutta millainen ihminen on valmis maksamaan kuukauden jäsenyydestä noin 80€? Tai puolesta vuodesta 180€? siitä että voi päästäkäseen ao. nettittreffipalvelimelle käyttäjäksi?
Samat yh-mammat siellä pyörii kuin muuallakin. Ne perussetit 9/10 profiilissa eli ei etsitä lapselle isää tai elättäjää, mutta toivotaan taloudellista riippumattomuutta ja hyvää ammattia. Itse nainen on joku minimipalkkainen siivooja.
Itse kuulin työpaikkani naislääkärien keskustelevan tästä. Toinen kehui toiselle että miten hyvä tämä palvelu on, ei tarvitse pelätä että on mitään duunareita siellä että riittää heillekin taso :D
Vierailija kirjoitti:
kirjoittaa niiMpä ja kuMpa ei kuulu eliittiin. :D
Mun mielestä tv-mainos on vastenmielinen. Miten siellä kuvataan jäseniä, "tasokkaat", "korkeatasoiset", "laadukkaar"? En nyt muista.
Oletan, että sinne hakeutuu runsaasti koulutettuja naisia.
Oletan, että tasokkuudella tarkoitetaan kyseisessä palvelussa varakkaita miehiä ja nuoria kauniita naisia.
Näin se on ainakin tähän asti toiminut läpi koko maailman historian.
lopeee kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - https://hespac... Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
ÄLÄ klikkaa tuota linkkiä, sen muotokin kertoo, ettei sen takana ole mitään oikeaa deittisivustoa! Haittasivuston linkin jakaminen ilmoitettu ylläpidolle. Mitä useampi klikkaa sen asiattomaksi sitä nopeammin se poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sellaisia kouluttautuneita naisia, joilla on liian suuret luulot itsestään. Eivät ole edes hääppöisen näköisiä ja yrittävät määrätä kuinka tässä nyt edetään. Kusi hatussa olevia feminatseja. Parempia löytyy match.comista. Kansainvälisiä kaunottaria, jotka pitävät lapsista ja kodinhoidosta.
Monella naisella on selkeä harhakäsitys siitä, että miehet jotenkin erityisesti arvostaisivat heidän koulutustaan.
Naisille koulutus, ammatti ja status ovat tärkeitä asioita parinvalinnassa, mutta miehillä taas pääsääntöisesti muut asiat merkitsevät enemmän.
Aivan pa&ka. En mene enää moiseen.
En suosittele, mäkin rekisteröidyin ja luulin maksavani kk-maksun, mutta tilausvahvistuksessa oli puolivuotta. 2 päivää katselin pahvipäitä, tyhjiä kuvia, laitoin hymyjä ja pyysin kuvia tai viestejä. Ei mitään vastauksia. Irtisanoin profiilin, lupasivat ettei veloita maksua kun irtisanoin 7 pv sisällä.
Kokeilin muutama vuosi sitten. Tarjottuja profiileita näytettiin tosi vähän suurin osa ei kai käyttänyt sovellusta enää. Laitoin 5 miehelle viestiä, yksikään ei vastannut.
Eli täysin kuollutta näin maakunnassa asuvana.
havahduin juuri että, viestejä pukkaa eliittikumppaniin koko ajan naisilta mutta en voi lukea niitä kun en ole maksanut, myöskään valokuvia ei voi nähdä, eikä itse voi oikeasti lähettää viestejä.
eli teinkö profiilin turhaan, ei huvittaisi ottaa riskiä ja maksaa noin paljoa ensin näkemättä että homma toimii edes yhtään.