Eliittikumppani -deittipalvelu! Kenelläkään kokemuksia?
Onko millaista porukkaa, entä onko paljon ilmoituksia?
Itse olen vielä opiskelija, mutta tähtäin on korkealla! Olisi kiva päästä deittiympäristöön, jossa on suuremmalla todennäköisyydellä samanhenkinstä porukkaa.
Kommentit (122)
Millähän perusteella tuolle sivustolle kirjautuneet pitävät itseään "eliittikumppanina"? Ei siinä esim. korkeakoulututkinnot ja kulttuuriharrastukset auta jos on vittumainen riivinrauta tai äijänvässykkä.
Miksei nää eliitti-ihmiset muka ole löytäneet kumppania ihan omin avuin?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:43"]
Mistä tietää että juhlissa on lentäjä?
- Se kertoo sen ihan itse.
[/quote]
Tää on niin totta - tai ainakin viimeistään sen lentäjän naisystävä kertoo sen (en osaa ajatella että jonkun naispilotin mies vastaavasti brassailis vaimonsa ammatilla).
Kirjauduin palveluun hetken päähänpistosta vajaa pari viikkoa sitten facebookin mainoksesta johtuen. En ole eliittiä (mitä se sitten onkin), enkä olettanut, että muutkaan ovat. Viikko sitten maksoin kuukauden jäsenyyden, 89 €. Seitsemän päivää ennenkuin kuukausi päätty, eroan. Eli silloin ei mene enää maksua. Kyllä nämä miehet ovat ihan tavallisia tyyppejä. On siellä johtajiakin, mutta ei kai se ketään huononna. Jos sinulla on yhden miehen konkurssikypsä yritys, voit silti tituleerata itseäsi johtajaksi. Heti alusta olen kirjoitellut yhden täyspäisen oloisen tyypin kanssa. En ole edes kuvaa nähnyt. Se ei haittaa, jutut ovat mukavia ja eroottissävytteisiäkin. Tekstit ovat kuitenkin sellaisia, että miellyttää kumpaakin. Ihan tavallista juttuakin kirjoitellaan. Hän ei ole lentäjä, lääkäri tai johtaja, ihan normi korkeakoulun käynyt mies. Itsekin olen paljon opiskellut, mutta so what, enhän ole yhtään ketään esim. amis-tyyppiä parempi. Tuskin olisin tätä kaveria muuten missään tavannut. En tiedä, nähdäänkö livenä, mutta luulisin. Ainoastaan se palvelussa on ahdistanut, että muutamia ehdokkaita on tullut, jotka ovat todella reilusti minua vanhempia. Yksikin mies lähetti viestin, että lähetänkö kokovartalokuvan, että hän voi päättää paremmin. Mies oli varmaan 25 vuotta vanhempi peräkamarin poika. Minulla oli itsekseni naurussa pitelemistä. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen. Minulla on profiilissani kasvokuva. Olihan siellä joku kirurgi, joka kirjoitti, että vain hoikat naiset kiinnostavat:) Ei tämä varmaankaan huonompi parin etsintä vaihtoehto ole, kuin mikään muukaan. Sellaiselle hyvä, joka ei halua etsiä kaveria baareista tms. Ei kannata jumittautua siihen eliitti-nimeen.
minä liityin tänään, koska etsin vanhempaa 45..50 v. seuraa, itse olen 55 v. mies +minulla oli aivoinfarkti kesakuussa, ja nyt olen jo toipunut sen verran, etta uusi suhde kiinnostaisi, mutta en tiedä, mistä hakea, koska autoa ei oo, ja kävelykään ei suju muutamaa kymmentämetriä enempää kepin kanssa. olen kuitenkin dipl.ins. ja sydämen sivistystäkin kertyi 8sta maasta, joissa asuin urani aikana. Teini+ikäiset lapseni voivat kertoa, että olen lapsirakas
Minua itseäni häiritsi suunnattomasti tämän deittiportaalin nimi, mutta päätin kokeilla yhden kuukauden ajan, koska en halunnut ammattini vuoksi kaikille julkista profiilia nettiin laittaa.
Sain paljon yhteydenottoja miehiltä( lähes joka toinen profiiliani katsellut otti tavalla tai toisella yhteyttä) ja suurin osa oli kyllä korkeasti koulutettuja, mutta harva kiinnosti kokonaisuutena (osa minua paljon vanhempia, monella lapsi(a). Löysin sieltä kuitenkin suloisen DI:n, joka on osoittautunut kaikin puolin hienoksi ihmiseksi. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen, ja nyt odotamme ensimmäistä lastamme :)
Tuskin koskaan olisimme tutustuneet muuten kuin netin välityksellä, joten hyvä näin. Tarjonta on Eliittikumppaneissa kuitenkin tosi rajallista, ja minua kyllä häiritsi ettei profiileja päässyt itse selaamaan, vaan palvelu tarjosi aina muutamaa miestä päivää kohden. Myöskin ne lapselliset 5 kysymystä oli musta aika turn off. En juuri koskaan vastannut sellaisiin, vaan vain itse ajatuksella juuri minulle kirjoitettuihin viesteihin, joista selvisi että profiilini oli luettu tarkkaan.
Miksi rahvaat viihtyvät niin tällaisilla keskustelupalstoilla?
Miksi kukaan nostaa vuosia vanhan ketjun?
Rikkani rokkaan. Omaa kokemusta minulla ei ole. Mutta muistan katsoneeni ohjelmaa Suomen pisimmät treffit, joita ao. "treffi sivusto" näkyvästi sponsoroi. - Ja ainakin minulle jäi mielikuva, että valitsi parit, jotka ohjelmassa esiintyi. Pelkästään tämän ohjelman perusteella sanon, että tulos voi olla, mikä hyvänsä joko onnistunut tai vähemmän onnistunut. - Anteeksi nyt vain mutta itse pidän eliittikumppanina jotain muuta kuin sitä, että tapaisin sen kautta Esko Eerikäsien kaltaisen eliittikumppanin. - Varmaankin ihan supliikki ja kenties kivakin kaveri, mutta olen varmaankin vähän vanhan aikainen kun odotan, että mies ottaisi hatun sisällä pois mm. ruokapöydässä ja käyttäytyisi vähän siivommin. Mutta tähän varmaankin joku sanoo, että hän on niin suloinen kun on ni-in nuorekaskin.
Hyvä jos joku uskaltaa toimia. Itse maksoin turhasta, mutta virheeni taisi olla hölmöys ja syntymävuosi. Eihän yli viiskymppisiä nyt sentään. Olkoon ties minkä sortin eliittiä.
eroon on vaikea päästä ja laskua tuppaa en suosittele.Samat naamat sielläkin kuin kaikissa muissanikin eli Suomi 24.fi sivustolla.
On kokemusta (noloa kyllä) ja löysin tuolta miehen, jonka kanssa olen ollut jo 1,5 vuotta yhdessä. Menemme kesällä naimisiin (juhlapaikka varattu) ja suunnittelemme perheenlisäystä. Olemme molemmat akateemisia ja vaativissa asiantuntija-ammateissa. Paljon tuolla oli muistaakseni ihan tavallisia kouluttamattomia pulliaisia tai muuten ihan ihme urpoja. Monet miehet ehdottelivat heti tapaamista pelkän kuvan perusteella. Oman mieheni kanssa viestittelimme pari viikkoa ennen kukn suostuin tapamaan. Kannatti, koska sen jälkeen olemme pitäneet yhtä ja olleet todella onnellisia.
Siellä on vain akateemisia, varakkaita ja suurin osa isokaluisia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:24"]
On kokemusta (noloa kyllä) ja löysin tuolta miehen, jonka kanssa olen ollut jo 1,5 vuotta yhdessä. Menemme kesällä naimisiin (juhlapaikka varattu) ja suunnittelemme perheenlisäystä. Olemme molemmat akateemisia ja vaativissa asiantuntija-ammateissa. Paljon tuolla oli muistaakseni ihan tavallisia kouluttamattomia pulliaisia tai muuten ihan ihme urpoja. Monet miehet ehdottelivat heti tapaamista pelkän kuvan perusteella. Oman mieheni kanssa viestittelimme pari viikkoa ennen kukn suostuin tapamaan. Kannatti, koska sen jälkeen olemme pitäneet yhtä ja olleet todella onnellisia.
[/quote]
Lisään vielä, etten todellakaan koe olevani mitään "eliittiä" vaan ihan tavallinen ihminen samoin kuin miehenikin. Emme edesmäänestä Kokoomusta. Liityin tuonne lähinnä sen takia, että ajattelin maksullisuuden karsivan nämä pelkän seksin perässä olijat pois. Minulla ei ole kokemusta muista deittipalveluista, mutta voisin kuvitella, että parempiakin löytyy. Tuolla ei tosiaan paljon porukkaa ollut. Mieheni kertoi myöhemmin, että lähes kaikilla muilla naisilla oli profiilikuvana joku tissiherutuskuva. Tästä päätellen tuolla pyörii myös paljon "onnenonkijoita". Tuskin kukaan fiksu koulutettu nainen laittaisi itsestään nettiin kuvaa, jossa melkein nännit vilkkuu.
"Millähän perusteella tuolle sivustolle kirjautuneet pitävät itseään "eliittikumppanina"? Ei siinä esim. korkeakoulututkinnot ja kulttuuriharrastukset auta jos on vittumainen riivinrauta tai äijänvässykkä.
Miksei nää eliitti-ihmiset muka ole löytäneet kumppania ihan omin avuin?"
Hyviä kysymyksiä, hyviä kysymyksiä. Mutta, eikö ominavuin kumppanin hakemista ole, myös se, että kirjautuu, johonkin nettitreffi -portaaliin? Vai onko niin, että ainoa oikea, etten sanoisi eliittisesti hyväksyttävä tapa on löytää kumppani on odottaa, että kumppani karahuttaa paikalle, tulevan puolsonsa luo ei saastuttavalla hybridikulkuneuvolla, ei siis hevosella tai niinuin vielä joku vuosi sitten urheiluautolla ja rikkoo ja tuhoaa heidän välillä olevan pahan ja poistaa ilkeät taiat ja unet ja sitten juhlivat rasvattomilla, ei sokerisilla ja ylen terveellsillä herkuilla ilman että alkoholi tai muu päihdyttävä tai terveyttä vaarantava saattaisi aiheuttaa heille vahinkoa ja vaarantaa terveyttä. Lopuksi he eläisivät kunnes Seitsemänpäivää lehti tietäsi kertoa heidän elämässään tapahtuneen uuden käänteen. Heti sen jälkeen kun facebookissa toinen puolisoista olisi ilmaissut ettei enää tykkää ja alapeukuttanut kun kaikki ei ole yhtä super-ihanan-mahtavan fantasitista kuten vielöä silloin kun maata hallitsivat alati viisas Tarja Halonen ja Rontti kissa.
No onhan se nyt ihan toinen kun Eliittimies vie naisen syömään ja rasselirami vie sen mäkkäriin että pystyy maksaan säkhölaskun enskuussa. Etelä-Suomessa pitää tienata, että pystyy edes jonkunlaiseen elämään saati treffailemaan ja tekemään jotain muuta kuin lakanahommia naisen kanssa.
Mutta ajatus sinällään mielestäni tosi hyvä.
Itse haen nimen omaan tasokasta seuraa itselleni, eikä niitä muualta (netistä) näytä löytyvän. Ehkä tänne uskaltautuisi hiukan tasokkaampaa porukkaa, ei tarvitse olla elitististä, mutta olisi kiva jos miehellä olisi tietyty perusasiat elämässä kunnossa...
"Nimenomaan" kirjoitetaan yhteen.
Älä vaan anna niille luottokortti tietoja. Laskuttavat miten haluavat eikä tahdo saada sitä poikki
Ei siellä mitään pysty selaamaan. Ja vaikka maksaisit, niin sivusto lähettää sulle omia päättömiä ehdotuksia miehistä, joista ei ole mihinkään.
Johtoportaan tyyppejä, joilla ei ole mitään sanottavaa - kuka haluaa? En minä ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 22:40"]
Rekisteröidyin ja nyt pitäis maksaa, jotta pystyn lukemaan minulle miesten lähettämiä viestejä :[
[/quote]Ilmaisia lounaita ei ole, paitsi Kanervan synttäreillä:)
Liityin lokakuussa kokeilumielessä kuukaudeksi, maksoin siis kuukauden. 60€. Tiedän, että kuulostaa hullulta!
Ahdisti koko palvelu, mutta yhden miehen kanssa suostuin tapaamiseen. Nyt on tapailtu pari kk ja tosi hyvältä tuntuu.