Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani -deittipalvelu! Kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
30.12.2012 |

Onko millaista porukkaa, entä onko paljon ilmoituksia?

Itse olen vielä opiskelija, mutta tähtäin on korkealla! Olisi kiva päästä deittiympäristöön, jossa on suuremmalla todennäköisyydellä samanhenkinstä porukkaa.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää, paljonko tuo tulee maksamaan jäsenille. Nythän jäsenyys on sivustolla ilmaista. Tv-mainonta ei nimittäin mitään ilmaista ole..

Vierailija
62/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli rekisteröityä ihan vain siksi, että näkisi minkälaista porukkaa siellä on ( jos on ketään). En pidä itseäni eliittikumppanina, mutta utelias sinkku olen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivustolle. Siis mieltää itsensä sellaiseksi, että jaa, eliittikumppani - tämä on selvästi minua varten.

Näen sieluni silmin, miten tuonne rientäa pitkin loikin eräskin totaaliluuseri, joka yrittää suojella vääristynyttä minäkuvaansa eliittihaaveilulla.

Vierailija
64/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se mikko, kirurgikin :) ja jossain mainoksessa he näyttivät löytäneen toisensa jo.

Vierailija
65/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin itse menestynyt nainen kyllä valitsee ikäisensä tai vähän nuoremman miehen itselleen mieluummin. Golddiggerit sitten erikseen.

siellä se mikko, kirurgikin :) ja jossain mainoksessa he näyttivät löytäneen toisensa jo.

Vierailija
66/122 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin kommentissa (toimittajan) just "haukuttiin" sitä, että ei siellä ainakaan kulttuuritajuisia ihmisiä haeta.

Mulle kynnys onkin siinä. Jos ei ole sivistynyt niin ei kiinnosta.

Vierailija
67/122 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun "eliittiin" riittää kun tulee toimeen taloudellisesti eikä ole hirveesti henkisiä ongelmia ja muutenkin fyysisesti sopusuhtainen/sopiva. Tosin palvelun nimi voi enteillä, ettei siellä ole pelkästään tasapainoisia ihmisiä.

Vierailija
68/122 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjauduin uteliaisuudesta ko. palveluun noin viikko sitten, ja koko ajan sain erilaisia maileja palvelusta. Järjestelmä kehotti/ohjasi joka kerta ottamaan "Premium" -jäsenyyden, jotta pääsisin näkemään kuvia ja lukemaan viestejä. No, erehdyin "vain 12 e ja risat/kk" -mainoksen perusteella liittymään jäseneksi ja annoin luottokorttini tiedot. Minulta olikin samantein veloitettu 178,80 e Visaltani.

Säännöissä ilmoitetaan selvästi 14 vrk:n peruutusoikeus. Lähetin ohjeissa olleeseen sähköpostiosoitteeseen viestiä, että haluan purkaa/perua jäsenyyteni. En saanut vastausta. Laitoin tänään uudelleen sinne mailia ja pyysin palauttamaan rahat.

Aika ikävää jos tämäkin palvelu menee rahastuksen ja kikkailun puolelle. Mikäli en pian saa viestiä palvelusta ja rahojeni palautusta, vien asian välittömästi eteenpäin. Onneksi olen itse alalla, jossa on helppo vaikuttaa asioiden etenemiseen virallista tietä.

Olen kuullut paljon ikävää kritiikkiä muista deittipalveluista esim. jäsenmaksujen kynimisen ja yhteydenottoihin vastaamattomuuden suhteen.

Toivon, että tämä ei ole samanlaista touhua.

Jos on, teen kyllä asianlaidan tiettäväksi sen jälkeen hyvin julkista kautta.

Vierailija
69/122 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahven

Vierailija
70/122 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.deittipalvelut.net/

Tuolta löytyy monta hyväksi todettua deittisivustoa. Eliittikumppania en ole vielä kokeillut, mutta ajattelin rekisteröityä ja tutustua palveluun.

Vierailija
71/122 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala palvelu.
Kun mitään ei alun pitkälti keinotekoisen kiinnostuksen ( selkeästi merkittävä osa ns. tekaistuja profiileja ) jälkeen tapahdu, ainoa vastaus palvelusta oli, että määräaikaisena ei voi asiakas mitään...
Pysykää kaukana!

Vierailija
72/122 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lentäjän ja kirurgin ammatit takaa elitismin.  Lentäjät ainakin tunnetusti panee kaikkea mikä liikkuu.  Kirurgeista en tiedä.  Toi saitti on todellakin suunnattu nuorille naisille jotka luulevat rivitalon, kartanoVolvon ja Kultaisen noutajan tuovan onnen ja autuuden!?  Samaten niille miehille jotka haluavat missimittaisen Naisen edustamaan rinnalleen tai istumaan Audiinsa.  Näyttääkseen kaverille molempia, nimimerkillä `hyvin menee´sarjassa.  Jos vielä on niin `eliitti´ ajatusten kulku, että luulee jonkun hyväntekeväisyydestä tuollaista saittia pyörittävän, niin kannatta ihan pysyä Suomi24 n `porukoissa` ja etsiä sieltä suosiolla sopivaa ja samantasoista. Sehän on ilmainenkin vielä niin ei tarvitse `paniikissa´miettiä maksanko muutaman kympin hyvän kumppanin löytämisestä.  Itse muuten maksaisin heti 10 000 euroa jos joku toisi minulle takuuvarmasti kivan, normaalin ja miestään kunnioittavan Naisen eteeni ja joka haluaisi olla aidosti ja oikeasti kanssani!  Ei vain rahojen tai kulissin takia van MINUN takia.

Niimim. Jo vähän enemmän elämää nähnyt

Vierailija
73/122 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin elitismiä tuo kommentti Kääpä ja nuori Nainen!  VARMASTI löydät itsellesi kivaa seuraa, kun OTAT itsellesi nuoremman miehen..

Vierailija
74/122 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaana sinkkuna ajattelin kokeilla tuota sivustoa, lähinnä kiinnosti tuo persoonallisuuskysely, joka olisi kaiken pohjana. Nyt olen pari kuukautta kokeillut, enkä maksa enää tällaisesta. Mielestäni sivusto sopii erinomaisesti sellaisille naisille/miehille, jotka hakevat jonkinlaista "edustuskumppania". Miehet, joita sivusto on arponut itselleni tarjolle ovat kyllä olleet ilmeisen koulutettuja, mikä olisi monelta osin ihan plussaa, mutta porukka on ollut lähinnä pelkkiä johtajia ja päällikköjä kaupan ja tekniikan alalta.

Vaikuttaa (ja nyt aivan tarkoituksella kärjistän!) siltä, että kaikki harrastavat lähinnä "golfia, tennistä, purjehdusta ja laskettelua, sekä käyvät kuntosalilla" ja kaikille tärkeätä on oma työ, urheilu ja menestyminen. Tämän lisäksi valtaosa on ilmeisen superaktiivisia ja supersosiaalisia jatkuvasti erilaisissa tapahtumissa viihtyviä, kodin siisteydestä ja edustuskelpoisuudesta tarkkoja ja muutenkin suunnitelmallisia superihmisiä.

Itse olen (korkeasti koulutettu kylläkin!) tavallinen ja rauhallinen, optimistinen ja lapsenmielinen, kotona ja luonnossa viihtyvä kolmen lapsen yksinhuoltaja, joka ei lainkaan välitä shoppailusta enkä muutenkaan siitä miltä asiat ulospäin näyttävät. En ole itseäni tälläävä, en meikkaa tai seuraa muotia. Asun vuokrakerrostalossa, materia ei ole minulle tärkeätä, ei myöskään tulotaso, kun vain peruselämiseen riittää. Harrastukseni ovat ns. ilmaisia, luonnossa liikkumista, telkkarin katselua, lukemista yms. Olen ehkä hieman boheemikin humanisti, monessa suhteen luomuihminen (vaikka omistankin kymmenen vuotta vanhan auton) ja esim matkoilla pidän historiaan ja kulttuuriin tutustumisesta. Pidän yksinkertaisesta arjesta, en ole työssäni kunnianhimoinen, en ole varakas tai hyvätuloinen, kotini ei ole erityisen siisti ja järjestyksessä, nautin aamunukkumisesta ja laiskottelusta, ja minulla on vain muutama oikein läheinen ystävä. Lapsilleni, ystävilleni ja läheisilleni olen takuulla luotettava ja heistä välittävä ihminen, koska ihmissuhteet ovat arvomaailmassani ykkössijalla.

Itseni kaltaisia miehiä tai itseni kaltaisista "arkisen vaatimattomista" naisista kiinnostuvia EI TUOLTA SIVUSTOLTA löydä, sen olen nopeasti hahmottanut. Suosittelisin sivustoa lähinnä "ruotsin miljonääriäidit" -tyylisestä elämästä haaveileville naisille. Ilmeisen rahakkaan ja "edustavan" miehen sieltä voisi löytää, mutta arvomaailmani hänen kanssaan tuskin kohtaisi. Poikkeus voisi vahvistaa säännön tässäkin, mutta vielä ei sellaista poikkeusta sivustolla ole näkynyt. Ei sivusto silti mielestäni ole täysin huuhaata, se varmasti toimii joidenkin osalta mainiosti. Toivottavasti tästä on jotain apua niille naisille, jotka miettivät sivuston sopivuutta itselleen...

Vierailija
75/122 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että juhlissa on lentäjä?

- Se kertoo sen ihan itse.

Vierailija
76/122 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, lentäjän ja kirurgin ammatit takaa elitismin.  Lentäjät ainakin tunnetusti panee kaikkea mikä liikkuu.  Kirurgeista en tiedä.  Toi saitti on todellakin suunnattu nuorille naisille jotka luulevat rivitalon, kartanoVolvon ja Kultaisen noutajan tuovan onnen ja autuuden!?  Samaten niille miehille jotka haluavat missimittaisen Naisen edustamaan rinnalleen tai istumaan Audiinsa.  Näyttääkseen kaverille molempia, nimimerkillä `hyvin menee´sarjassa.  Jos vielä on niin `eliitti´ ajatusten kulku, että luulee jonkun hyväntekeväisyydestä tuollaista saittia pyörittävän, niin kannatta ihan pysyä Suomi24 n `porukoissa` ja etsiä sieltä suosiolla sopivaa ja samantasoista. Sehän on ilmainenkin vielä niin ei tarvitse `paniikissa´miettiä maksanko muutaman kympin hyvän kumppanin löytämisestä.  Itse muuten maksaisin heti 10 000 euroa jos joku toisi minulle takuuvarmasti kivan, normaalin ja miestään kunnioittavan Naisen eteeni ja joka haluaisi olla aidosti ja oikeasti kanssani!  Ei vain rahojen tai kulissin takia van MINUN takia.

Niimim. Jo vähän enemmän elämää nähnyt

Kerrotko vähän itsestäsi? Maksatko minulle tuon kymppitonnin, jos tuon sinulle itseni? Olisin takuuvarmasti hakemasi tapaus, mutta minullakin on omat kriteerini, toki muut kuin hieno ammatti, rivitalo, kartanoVolvo/Audi, raha tai kulissit. 

Vierailija
77/122 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena lienee huijata vanhoilta yh-mammoilta rahat pois, kun luulevat naivansa jonkun rikkaan menestyjän. :DD

Harmi

Vierailija
78/122 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin , mutta juttun catch onkin, että ellet maksa niin et näe mitään kuvia. Eli pitää maksaa muuten ihan hyödytön ja tiedä sitten onko hirveesti edes porukkaa.. Mainonta on kovaa..

Ole erittäin tarkka maksuissa ,että et maksa vuoden maksua minulle kävi niin, onneksi huomasin ajoissa, olin maksavinani jotain 28euroa ,mutta summa olikin kerrottu 12 joten summa oli melkein 300 euroa, onneksi sain perutuksi koko homman. Kyllä siellä miehiä oli rivissä?

Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia miehillä?

Vierailija
80/122 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä tuo nimi karsii aika paljon verratuna vaikka e-kontaktiin. Selkeästi haetaan tositarkoituksella valmiiksi hyvätapaista miestä. Myös harmaat hiirulaiset hakee eli ei kaikki mallilta näytä. Jotkut ei osaa selkeästi vielä edes pukeutua tai kammata, jotkut on löytäneet tyylinsä ja kivanoloisia.

Seksistä ei puhu kukaan vaikka oletan ettei siitä kieltäydytä.

Kyllä tarjontaa on monenlaista, mutta miehen näkökulmasta kyllä paljon oikein edustavilla (selkeästi vanhoilla) -  tai suttusilla - kuvilla varustettuja. Eli metssään menee jos yrittää arvata miltä tänään näyttää. Mikä järki jättää yllätys treffeille...naiset 40-50 vuotta voi rehellisesti olla jo ihan mitä vaan. Nuorekkaita tai minun mummon näköisiä. Haluan tietää ettei mene kahvit väärään kurkkuun..

Itsellä on itsestäni myös pari vanhempaa kuvaa mutta  tässä kuussa napattuja naamaotoksia myös. Kuvatekstit pitää olla. Ja näytän etten ole kalju. Paino jää arvoitukseksi...98kg.

Sitten on näitä jotka ei suostu kuvaansa laittamaan. Joko tosi kiva tai täysi ylläri.

Palvelun vika on siinä ettei yhteenotoista pidä kirjaa kovin hyvin ja monet tunnarit on selkeästi passiivisia. Tai jos ei ole maksanut premiummia niin kiinnostus pientä.

Varmaan vika omissa hakuehdoissa mutta 100% haluaa käpertyä sohvalle ja kuvissa on joku puudeli...paitse se yksi joka haki alle kympin tasotuksella pelaavaa golfaria :-)

Mikäs siinä, luonne ratkaiseee, kunhan edes yksi kuva edustaa nykytilannetta. Palvelu ei ole mahdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän